Niurka Marcos

De Wikipedia
Niurka Marcos
Vida
Nacimientu L'Habana25 de payares de 1967[1] (56 años)
Nacionalidá Bandera de Cuba Cuba  (1967 -  2)
Familia
Casada con Juan Osorio (es) Traducir (1998 – 2003)
Bobby Larios (2003 – 2006)
Fíos/es Emilio Osorio
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu cantante, actriz, actriz de televisión, modelu, playmatevedette
Instrumentu musical voz
Creencies
Relixón santería (es) Traducir
IMDb nm0633093
Cambiar los datos en Wikidata

Niurka Marcos Calle (25 de payares de 1967L'Habana), conocida a cencielles como Niurka ye una vedette, cantante, baillarina y actriz cubana nacionalizada mexicana[2].

Carrera[editar | editar la fonte]

Ye la fía de Carmelo Marcos y Celestina Cai.

Estudió cuatro años na Escuela Nacional Circense de Cuba. Abandonó'l so país pa dir a Méxicu, ya ingresó a trabayar como baillarina nel centru nocherniegu Tropicana de Mérida, Yucatán, onde empezó a incursionar nel mundu del vedettismo.

Niurka foi a Méxicu, onde conoció a quien sería'l so primer maríu, de nombre Federico, un mexicanu que trabayaba en Mazatlán. Depués, en Baxa California, tuvo al so primer fíu, Kiko. Sicasí; Marcos tornó a Cuba al pie del so fíu y la so madre por cuenta de les constantes agresiones que sufría per parte del so maríu. Depués de divorciase del so primer maríu, empieza una discreta rellación con otru home d'orixe mexicanu quien a lo postrero se convertiría nel padre de la so segunda fía, Romina.

Niurka tornó a Mérida, Yucatán, n'ónde participó n'espectáculos y convirtióse en presentadora de televisión, al llau de Marcos Valdés. Como entrevistadora, conoció al productor Juan Osorio, que facer parte del repartu de la telenovela Vivo por Elena; dende ellí, Niurka participó en distintes producciones de Televisa. Marcos y Osorio empecipiaron una rellación onde vivieron xuntos a fines de los años noventas y tendríen un fíu llamáu Emilio.

Niurka participó na obra de teatru Aventurera, dirixida por Carmen Salinas; cola cual adquirió gran popularidá en Méxicu. Al par, tamién formó parte de telenoveles como Nunca te olvidaré, Tres mujeres y Salomé.

Niurka dixebrar de Juan Osorio en 2003 metanes un sonáu escándalu por empecipiar una rellación con Bobby Larios, a quien prefirió pol "Mestranzu de la Vida"....si Nancy: "El Mestranzu de la Vida" y conoció nes grabaciones de Velu de novia, telenovela la cual producía la so hasta entós pareya. Xuntos, la vedette y Bobby fueron moteyaos "la pareya escándalu". La separación ente Niurka y Osorio según l'entamu de l'accidentada rellación con Larios, quedaría documentada nel filme "La mio verdá" producíu por Juan Osorio y protagonizáu pola actriz cubana Liz Vega.

En mayu de 2006, Niurka y Bobby dixebráronse. Niurka empecipiaría un nuevu matrimoniu en 2007 con Yanixán Texido, de quien se divorciaría en 2009.

Programes de televisión[editar | editar la fonte]

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Discografía[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu
Singles

Obres de teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Data de consulta: 18 xunu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. «Niurka ya es mexicana» (en castellanu). Consultáu'l 22 de xunetu de 2018.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]