Niurka Marcos

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Niurka Marcos
6.6.10NiurkaMarcosByLuigiNovi1.jpg
Vida
Nacimientu

L'Habana25  de payares de 1966

(52 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Bandera de Cuba Cuba
Familia
Casáu/ada con Juan Osorio Ortiz Traducir  (2001 -
Fíos/es
Oficiu
Oficiu cantante, actriz, actriz de televisión, modelu, playmate, vedette y madre
Altor 1,65 metru
Instrumentu musical voz
IMDb nm0633093
Cambiar los datos en Wikidata

Niurka Melanie Marcos Calle (L'Habana, Cuba, 25 de payares de 1967) conocida a cencielles como Niurka ye una vedette, cantante, baillarina y actriz cubana aniciada en Méxicu.

Carrera[editar | editar la fonte]

Ye la fía de Carmelo Marcos y Celestina Cai.

Estudió cuatro años na Escuela Nacional Circense de Cuba. Abandonó'l so país pa dir a Méxicu, ya ingresó a trabayar como baillarina nel centru nocherniegu Tropicana de Mérida, Yucatán, onde empezó a incursionar nel mundu del vedettismo.

Niurka foi a Méxicu, onde conoció a quien sería'l so primer maríu, de nombre Federico, un mexicanu que trabayaba en Mazatlán. Depués, en Baxa California, tuvo al so primer fíu, Kiko. Sicasí; Marcos tornó a Cuba al pie de el so fíu y la so madre por cuenta de les constantes agresiones que sufría per parte del so maríu. Depués de divorciase del so primer maríu, empieza una discreta relación con otru home d'orixe mexicanu quien a lo postrero se convertiría nel padre de la so segunda fía, Romina.

Niurka tornó a Mérida, Yucatán, n'ónde participó n'espectáculos y convirtióse en conductora de televisión, al llau de Marcos Valdés. Como entrevistadora, conoció al productor Juan Osorio, que facer parte del repartu de la telenovela Vivu por Elena; dende ellí, Niurka participó en distintes producciones de Televisa. Marcos y Osorio empecipiaron una relación onde vivieron xuntos a fines de los años noventas y tendríen un fíu llamáu Emilio.

Niurka participó na obra de teatru Aventurera, dirixida por Carmen Salinas; cola cual adquirió gran popularidá en Méxicu. Al par, tamién formó parte de telenoveles como Nunca te voi escaecer, Tres muyeres y Salomé.

Niurka dixebrar de Juan Osorio en 2003 metanes un sonáu escándalu por empecipiar una relación con Bobby Larios, a quien prefirió pol "Mestranzu de la Vida"....si Nancy: "El Mestranzu de la Vida" y conoció nes grabaciones de Velu de novia, telenovela la cual producía la so hasta entós pareya. Xuntos, la vedette y Bobby fueron moteyaos "la pareya escándalu". La separación ente Niurka y Osorio según l'entamu de l'accidentada relación con Larios, quedaría documentada nel filme "La mio verdá" producíu por Juan Osorio y protagonizáu pola actriz cubana Liz Vega.

En mayu de 2006, Niurka y Bobby dixebráronse. Niurka empecipiaría un nuevu matrimoniu en 2007 con Yanixán Texido, de quien se divorciaría en 2009.

Programes de televisión[editar | editar la fonte]

Ella ye Niurka (2011-2012) como conductora * Mira quien bailla (2010-2011) como concursante * El show de Niurka (2008-2009) como conductora * Ventaneando America (2008) como convidada * Al Estremu (2008)

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Salomé (2001-2002) como Karicia

Nunca te voi escaecer (1999)... Alcatraz

Discografía[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu *

Alcatraz ye duce (1999)

Singles

Obres de teatru[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]