Nerea Riesco

De Wikipedia
Nerea Riesco
Vida
Nacimientu Bilbao31 de marzu de 1974 (50 años)
Nacionalidá España
Residencia Valladolid
Sevilla
Estudios
Estudios Universidá de Sevilla
Llingües falaes castellanu[1]
Oficiu escritoraperiodista
Trabayos destacaos El país de las mariposas
Ars Magica
Premios
nereariesco.com
Cambiar los datos en Wikidata

Nerea Riesco (31 de marzu de 1974Bilbao) ye una periodista y escritora española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Naz en Bilbao en 1974 y crez en Valladolid, llugar nel que trescurre la so infancia y adolescencia. Cursa los sos estudios nel Colexu Fíes de Jesús. Con 18 años treslladar a Sevilla y ellí empieza a collaborar en distintos medios de comunicación, sobremanera en radio onde realiza funciones de producción, llocución y realización téunica de soníu. Compaxina estos llabores colos sos estudios de Periodismu, carrera na que se llicencia pola Universidá de Sevilla y onde sigui desempeñando un activu llabor d'enseñanza ya investigación pa la so tesis doctoral. Na facultá, mientres estudia Periodismu, entra en contautu con un grupu de mozos que, como ella, tán interesaos nel mundu de les lliteratura y el so procesu creativu. D'esos alcuentros naz la propuesta d'editar el so primer llibru de rellatos, Ladrona de almas, 2002.

Dos años más tarde ye merecedora del IX Premiu de Novela Ateneo Nuevu de Sevilla pola obra El país de las mariposas, 2004.

La so carrera sigue cola so segunda novela Ars Magica, 2007, amiestu de novela histórica, novela negra y grimorio.

La so novela, El elefante de marfil], salió al mercáu'l 12 de febreru de 2010. Una hestoria que aúna amor, aventura ya intriga, nel marcu evocador de la Sevilla de fines del sieglu XVIII, y suxure al llector que les grandes decisiones son les que se tomen col corazón.

Nerea Riesco collabora en diversos medios de comunicación. Tamién imparte talleres de creación lliteraria.

Magar que les sos obres tán catalogaes como noveles históriques, Nerea Riesco asegura que tienen enforma d'actualidá yá que “el ser humanu camuda bien pocu col pasu de los sieglos. Siguen moviéndonos les mesmes pasiones: l'amor, l'odiu, la envidia, los celos… pero sobremanera, les enganíes de dineru y poder”.

La so novela, Ars Magica, traducióse yá al italianu, al alemán, al rusu, al polacu y al portugués. Llueu va facer al rumanu, finlandés y holandés.

El elefante de marfil yá tien vendíos los derechos de traducción al italianu, alemán, griegu, polacu, portugués, checu, finlandés, eslovacu, danés y holandés.

En 2010 naz el so poemariu eróticu, ilustráu por Juan Antonio Flores Desnuda y en lo oscuro.

En 2013 editóse'l llibru de rellatos Todas son iguales.

En 2014 edítase la so novela Tempus na que s'entemez historia, aventura, ciencia y thriller.

En 2015 produzse'l llanzamientu de la so novela Las puertas del paraíso, la fascinante hestoria d'un home y una muyer que s'amar percima de credos y fronteres nuna dómina marcada pola intolerancia y l'enfotu de conquista.

El 20 de marzu de 2018 sale al mercáu la so novela Los lunes en el Ritz, una hestoria apasionante, na que l'amor, l'amistá, el sacrificiu, l'engañu y la vengación tienen como telón de fondu unu de los grandes hoteles del mundu.

Obres[editar | editar la fonte]

Noveles

Llibros de rellatos

Llibros infantiles

Poemarios

Antoloxíes

  • Macondo boca arriba. Antología de la narrativa andaluza actual Compilador y antólogu: Fernando Iwasaki, Méxicu D.F., Universidá Nacional Autónoma de Méxicu. Coordinación d'Espardimientu Cultural, 2006). ISBN de la serie: 968-36-3756-6. ISBN 970-32-3948-X.
  • Con una piel de menos (Sevilla, Taller de Creación Lliteraria, 2007) 145 páxines. ISBN 978-84-611-5231-5 Axunta los rellatos de los alumnos que formaron parte del Taller de Creación Lliteraria que Nerea Riesco impartió mientres el cursu 2005-06 na academia Arteaula.
  • Al margen de la página (Sevilla, Taller de Creación Lliteraria, 2006) 308 páxines. Axunta los rellatos de los alumnos que formaron parte del Taller de Creación Lliteraria II que Nerea Riesco impartió mientres el cursu 2005-06 na academia Arteaula.
  • Te voi dicir y te voi cuntar o la maxa de lo imperfecto (Sevilla, Padilla Llibros Editores & Llibreros, 2005) 201 páxines. ISBN 84-8434-332-4. Axunta los rellatos de los alumnos que formaron parte del Taller de Creación Lliteraria que Nerea Riesco impartió mientres el cursu 2004-05 na academia Arteaula.

Revistes

  • Puntu de Partida (Méxicu, D. F., Universidá Nacional Autónoma de Méxicu, 2006) 95 páxines. Númberu especial de la revista na que Nerea Riesco ye l'antóloga y compiladora d'una selección de lliteratos nuevos d'Andalucía.
  • I/C. Revista Científica d'Información y Comunicación (Sevilla, Editor Universidad de Sevilla. Secretariáu de Publicaciones, 2005) ISSN 1696-2508. Ana Caro de Mallén, la musa sevillana: una periodista feminista nel Sieglu d'Oru. Nerea Riesco Suárez. Nº. 2, páxs. 105-120.

Premios[editar | editar la fonte]

  • IX Premiu Atenéu de Novela Nueva de Sevilla 2004.
  • Finalista Premiu Espartaco 2008.
  • Premiu Apoloybaco (Seición lliteratura) 2011.
  • Premiu Factoría Creativa 2015.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Identificador CONOR.SI: 217677411. Afirmao en: CONOR.SI.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]