Midna

De Wikipedia
Midna
Personaxe de The Legend of Zelda: Twilight Princess
Universu universu de The Legend of Zelda
Creador/a/es Shigeru Miyamoto
Información
Sexu femenín
[editar datos en Wikidata]

Midna (ミドナ Midona) ye un personaxe de ficción del videoxuegu The Legend of Zelda: Twilight Princess orixinaria del Reinu de les Solombres (tamién llamáu "el Tapecer").

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Esti nuevu personaxe na serie, xunir al protagonista Link pa enfrentase a Zant, l'usurpador del tronu del Rei del Tapecer (yá que este afirma tar teníu por Ganondorf), al que por sigo sola nun podría ganar. De forma fayadiza a la so naturaleza escura, tien un sentíu del humor diabólico, juguetón y un tanto calculador y anque de primeres utiliza a Link por que lu ayudar colos sos propios oxetivos, más palantre nel xuegu empieza a sentir un gran ciñu escontra Link.

Creíase que Midna sería similar a Navi o Tatl, pos ye un compañeru sobrenatural qu'ayuda a Link de cutio, pero conforme avanzar na aventura, el xugador puede dase cuenta del mayor pesu que tien na hestoria del xuegu. Dientro del Tapecer, monta sobre'l llombu de Link na so forma de llobu ayudar con dellos ataques, saltos y creando un campu d'enerxía. Nel mundu de la lluz, escuéndese dientro de la so solombra, anque entá puede comunicase con él y llevalo a distintes árees de Hyrule. Ye necesaria pa poder pasar los murios d'escuridá que conecten Hyrule col Reinu del Tapecer.

Una vegada que Link consigue la Espada Maestra va tener tamién el poder de tresformase en Llobu en cualquier momentu, siempres que nun haya naide mirando, y Midna nun tendría qu'escondese na solombra de Link montándolo siempres na so forma de llobu.

Midna tien güeyos coloraos brillantes y escuros, el so cuerpu ye pequeñu d'una muyer, el so pelo tien forma de mano, les sos oreyes son llargues y picudes asemeyaes a les d'un muercielago, el so color de piel ye negru y blancu (siendo ésta la so forma abruxada, gracies a la maldición de Zant) y tien un cascu al cual fálten-y les otres trés partes de la Solombra Fundida qu'atopa gracies a l'ayuda de Link.

Historia[editar | editar la fonte]

Midna ye en realidá la reina-emperatriz del Reinu del Tapecer. La Familia Real del Tapecer (que magar ye mentada nunca apaez mientres el xuegu, pos Zant facer prisioneros) determinara que Zant, sería'l so socesor al tronu al ser el so sirviente más fiel y capaz. Pero, al rectificar y anunciar formalmente que Midna sería la nueva soberana, Zant contraxo una gran llocura y xuró llealtá a Ganondorf (el so nuevu dios), quien-y dio parte de los sos poderes por que Zant pudiera controlar el Reinu del Tapecer y darréu Hyrule por qu'asina Ganandorf pudiera volver al mundu de la Lluz y gobernar Hyrule.

Colos sos nuevos poderes Zant abruxó a Midna y convertir nun pequeñu ser con mínimos poderes. El cascu sobre la so cabeza sería la cuarta parte de la Solombra Fundida, un oxetu místicu d'enorme poder creáu nel pasáu por escuros bruxos pa consiguir el poder de la Trifuerza (y que nun trunfaron yá que el guardian de la trifuerza o "emperador y dios de les solombres" arrampúño-yos el so poder xusto nel momentu precisu). Link tien d'ayudar a recuperar el restu de los fragmentos nos trés primeres cuartones p'asina ganar a Zant y tamién demostrar qu'él nun ye'l gobernador del Reinu del Tapecer. Cuando llogren el postreru de los fragmentos de la Solombra Fundida, Zant apaez y arrampuñar. Amás, convierte a Link permanentemente nun llobu(col cristal d'escuridá) y espulsa a Midna del Reinu del Tapecer tratándola de traidora. Midna queda amorrentando sobre'l llombu de Link(yá que nun puede sobrevivir por sigo sola nel mundu de la Lluz), quien la lleva ante la Princesa Zelda cola esperanza de salvala, cosa que Zelda llogra apurriéndo-y la so fuercia vital a cuenta de el so propiu cuerpu. Ante'l sacrificiu de la princesa, Midna, que nun principiu namái intentaba aprovechase de Link pa salvar el so propiu mundu, toma una mayor determinación pa salvar, non yá al so propiu reinu, sinón al de Link y Zelda.

Zelda aconseya a Link a que vaya a una zona sagrada del monte na rexón de Faron (L'Arbolea Sagrada), onde va atopar la Espada Maestra, una espada que nun puede ser tocada pol mal. Cuando Link averar a la espada, pierde la so forma de bestia recuperando asina'l so cuerpu humanu y un pequeñu cristal creáu por Zant que fai que Link tenga la so forma de bestia. Asina Midna toma posesión del cristal y convierte a Link en llobu cuando él pidir.

Depués Link y Midna dirixir al únicu portal ente'l Reinu del Crepúsclo y Hyrule, conocíu como'l "Espeyu del Crespúculo" nuna antigua cámara allugada al tope del Patíbulu del Desiertu na metá del Desiertu Gerudo, equí afayen que l'espeyu ta rotu, falten 3 fragmentos de cristal y deducen que Zant quebraría esti espeyu pa evitar que Midna y Link vaigan al Reinu de les Solombres. Asina entós Midna y Link decidir a axuntar los fragmentos del Espeyu del Tapecer pa dir vencer a Zant y al empar recuperar les Solombres Fundíes.

Cuando Link y Midna vencen finalmente a Zant, consiguen recuperar los fragmentos de la Solombra Fundida. Estos otorguen un poderosu y peligrosu poder que Midna utiliza pa matar a Zant; destruyir el campu de fuercia que cubre'l Castiellu de Hyrule y pa purificar d'escuridá'l cuerpu de Zelda al ser tenida por Ganondorf. Midna usa esti gran poder per última vegada pa enfrentase a Ganondorf, el Señor de les Tiniebles . L'inmensu poder que s'usó nesi enfrentamientu termina nuna esplosión. Dempués de la esplosión ver a Ganondorf montando'l so caballu y cola Solombra Fundida y da en destruyir la Solombra Fundida (el cascu que llevaba Midna), amosando a Ganondorf como vencedor. Depués de que Link y Zelda acaben con él montaos sobre Epona, Ganondorf saca la espada cola que los Sabios intentaron matalo y Link enfrentar contra él. Dempués de que Link encáxa-y la Espada Maestra a Ganondorf; muerre porque la Trifuerza del Poder sume d'él, la maldición que Zant llanzó sobre Midna ruémpese, y los 4 espíritus de la lluz devuélvenlo al mundu con vida, y a Midna cola so verdadera forma: la d'una muyer, alta, de piel azulao y pelos acolorataos. Finalmente despídese de Link y Zelda, non ensin antes romper l'espeyu del Tapecer con una de les sos llárimes.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]