Navi (The Legend of Zelda)

De Wikipedia
Navi
Personaxe de The Legend of Zelda
Universu universu de The Legend of Zelda
Creador/a/es Shigeru Miyamoto
Voz orixinal Kaori Mizuhashi
Información
Nome orixinal ナビィ Nabyi
Sexu Femenín
Ocupación guía (es) Traducir
Enemigos Ganondorf
Nacionalidá Hyrule
[editar datos en Wikidata]

Navi (ナビィ Nabyi ) ye'l nome del fada qu'acompañaba a Link nel videoxuegu The Legend of Zelda: Ocarina of Time..

Nun principiu Link yera unu de los habitantes del Monte Kokiri, vivía xunto a una raza llamada los Kokiri. Yera un pueblu de neños que nun podíen avieyar pola influencia d'una maxa sagrao. Cada Kokiri tenía un fada guardián, y el defectu de Link al nun tener una provocó la burlles de los sos compañeros. Más palantre afayar que la causa d'ello ye que Link a diferencia d'ellos yera un Hyliano.

L'Árbol Deku, l'espíritu proteutor de la tierra, unvia a Navi pa lliberar d'una maldición al buscar al mozu ensin fada. Link ruempe la maldición y l'Árbol Deku emburriar a atopase con Zelda.

Navi ayuda a Link nel so periplu, aconseyando y dirixiéndolo.

Cuando Link vuelve al so propiu tiempu en ganando a Ganondorf, Navi cólase. La desapaición de Navi puede esplicase pol fechu de que'l so deber al Árbol Deku había expirado dempués de que Link al tornar al pasáu provocara que Ganondorf nun pudiera entrar al Reinu Sagráu y asina nun pudiera faese cola Trifuerza.

En The Legend of Zelda: Majora's Mask, sábese que Link alloñar de la tierra de Hyrule pa buscala, yá que se fai alusión nel xuegu: "curtido en mil batalles, una vegada viaxó pol tiempu, embarcándose nuna aventura. Una aventura secreto y personal... Una aventura en busca d'un queríu amigu... Un amigu del que se dixebró cuando finalmente cumplió'l so heroicu destín y ocupó el so llugar xunto a les lleendes..." y surde el soníu del vuelu de Navi.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]