Margarita I de Borgoña

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Margarita I de Borgoña
Le Boucq - Marguerite de France (1310-1382).jpg
Vida
Nacimientu 1309
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Fallecimientu

París9  de mayu de 1382

(72/73 años)
Sepultura basílica de Saint-Denis Traducir
Familia
Padre Felipe V de Francia
Madre Xuana II de Borgoña
Casáu/ada con Luis I de Flandes Traducir
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Casa de los Capetos Traducir
Oficiu
Oficiu política
Cambiar los datos en Wikidata

Margarita de Francia (1310-1382) foi una noble francesa, la segunda fía de Juana de Chalons, condesa Palatina de Borgoña, y de Felipe de Francia, conde de Poitiers. Per vía paterna yera nieta de Felipe IV de Francia y de Juana I de Navarra.

Nel añu 1316 el so padre asocedió a Juan I como rei de Francia col nome de Felipe V; esta coronación llevó a que Margarita fuera comprometida con Luis I de Flandes, que se convirtió en gobernante de Flandes, Nevers y Rethel.

El padre de Margarita morrió en 1322, y la so hermana mayor nun pudo asocede-y en virtú de la llei sálica; la reina viuda, madre de Margarita de Francia, heredó de la so propia madre'l territoriu de Artois, y en 1349, muerta la reina, #heredar la hermana mayor de Margarita, Juana III de Borgoña.

Luis de Flandes morrió na batalla de Crécy y l'únicu fíu de Margarita de Francia y el so maríu #convertir en Luis II de Flandes y amás en Duque de Brabante. La nieta de Margarita, fía de Luis II, llamada Margarita de Flandes contraxo matrimoniu col nietu d'hermana mayor, Felipe de Rouvre. Pero la muerte del nuevu noviu #convertir a ella na Condesa de Artois y Borgoña, y non a la so nieta.

A la so muerte les sos posesiones pasaron al so fíu, y de #el so fíu #facer finalmente a la so nieta. Foi soterrada na Basílica de Saint-Denis por ser fía d'un rei, el so cadabre foi'l postreru en ser profanáu mientres na Revolución francesa