Lalo Azcona

De Wikipedia
Lalo Azcona
Vida
Nacimientu Uviéu20 de xunu de 1951 (72 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista, empresariupresentador
Emplegadores Televisión Española
Premios
IMDb nm1397241
Cambiar los datos en Wikidata

Ladislao de Arriba Azcona (20 de xunu de 1951Uviéu), conocíu como Lalo Azcona, ye un periodista, presentador de televisión y empresariu asturianu.

Biografía[editar | editar la fonte]

Empecipió la so carrera trabayando como periodista y fíxose especialmente famosu mientres los años setenta cuando, nel branu de 1976, encargóse-y la edición y presentación de la primer edición del Telediario de TVE, yá que ocupó hasta finales de 1977. La so mocedá, el so peculiar y cercana forma de dar les noticies y la so imaxe carauterizada por un nuedu de corbata torcíu, convertir nuna cara desaxeradamente popular na dómina y una de les cares que tuvo la oportunidá de retresmitir la Transición en direutu, con acontecimientos como la llegalización del Partíu Comunista d'España o les primeres eleiciones democrátiques. El so llabor al frente del Telediario, valió-y el Premiu TP d'Oru de 1977 al Meyor Presentador.

Más palantre apaecería en dalgún otru programa de Televisión española: En 1977 presentó de volao l'espaciu 300 millones y ente 1981 y 1983 púnxose al frente del espaciu d'alderique Nesti país.

Dempués dedicóse al mundu de los negocios privaos, siendo fundador y presidente de la multinacional de comunicación empresarial Estudiu de Comunicación (fundada en 1983), y de Tecnocom [1], una de los cinco primeres empreses del sector de la teunoloxía de la información n'España que cotiza na Bolsa de Madrid dende 1987 hasta que foi adquirida por Indra en 2017.

Coles mesmes, preside la Fundación Azcona, entidá ensin ánimu d'arriquecimientu, que patrocinó y publicó los catálogos razonaos de grandes figures del arte contemporáneo español del sieglu XX: Martín Chirino, Manolo Millares, Manuel Rivera, Luis Fernández, o Julio González. Cola venta de Tecnocom al grupu Indra va ser el primer accionista individual de la compañía española col 18,7% del capital.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]