Janice Murphy

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Janice Murphy
Vida
Nome completu Janice Gabrielle Murphy
Nacimientu Sydney19  d'ochobre de 1947
Nacionalidá Bandera de Australia Australia
Fallecimientu

Queensland30  d'abril de 2018

(70 años)
Familia
Casáu/ada con Donald Malcolm Talbot Traducir  (1973 -  1989)
Fíos/es
Estudios
Estudios Rosebank College Traducir 1962)
Universidad de Wollongong Traducir
Lakehead University Traducir
Oficiu
Oficiu nadadora
Cambiar los datos en Wikidata

Janice Gabrielle Cameron (de soltera Murphy) (19  d'ochobre de 1947Sydney - 30  d'abril de 2018Queensland)[1] foi una nadadora, entrenadora deportiva y medayista olímpica australiana especializada en pruebes de estilu llibre, onde consiguió ser subcampeona olímpica en 1964 nos 4x100 metros estilo llibre.[2]

Ganó una medaya de plata nos Xuegos Olímpicos de Tokiu, Xapón en 1964 y tres medayes en 1966 nos Xuegos del Imperiu Británicu y de la Commonwealth en Xamaica. Entrenadora col so maríu Don Talbot n'Australia, Canadá y nos Estaos Xuníos y darréu camudáronse a Nueva Zelandia, onde trabayó como entrenadora y alministradora deportiva hasta 2011. De mayu de 2013 hasta febreru de 2017, foi entrenadora del equipu paralímpico de natación so USC Club de Natación Espartanos dependiendo de la Universidá de Sunshine Coast en Queensland y foi entrenadora del equipu paraolímpico Nacional d'Australia de febreru de 2017 hasta la so muerte.

Los sos entamos[editar | editar la fonte]

Janice Murphy nació en Sydney, la mayor de trés neños. Los sos dos hermanos fueron destacaos xugadores de rugby. Asistió al Rosebank College.

Carrera na alta competencia de natación[editar | editar la fonte]

La carrera de Murphy sobreponer al miembru del equipu australianu de natación, Dawn Fraser. Murphy ganó nos Xuegos Olímpicos de Tokiu 1964 ganó la medaya de plata nos relevos de 4x100 metros estilo llibre, con un tiempu 4:06.9 segundos, 3.1 segundos detrás d'Estaos Xuníos (oru) y per delantre de Países Baxos (bronce); les sos compañeres d'equipu fueron el nadadores: Robyn Thorn, Lynette Bell y Dawn Fraser. Subsecuentemente amestar al equipu de natación de Forbes Carlile's trabayando con Don Talbot. Nos xuegos de 1966 de la Commonwealth en Kingston, Xamaica, ganó dos medayes de plata nes 440 yardes individual combinaos col estilu llibre y medaya de bronce en 110 yardes n'estilu llibre.

Carrera como entrenadora[editar | editar la fonte]

Dempués de los Xuegos Olímpicos de Tokiu, empecipió como entrenadora d'estudiantes en the Wollongong Teacher's College (agora the University of Wollongong). Mientres estudiaba preparábase como entrenadora, llogró'l so primer trabayu como entrenadora en 1968 nun pequeñu club de natación en Port Kembla. Dempués de la so graduación, tomo esta actividá de tiempu completu.

Tuvo como coach del equipu de natación australianu paralímpico en 1972 en Heidelberg, con un trabayu notable con Pauline English que sería mánager nos paralímpicos de Toronto en 1976. Trabayó como asistente del coach Talbot, el so primer maríu, en Canadá, Estaos Xuníos y Australia. Cuando tuvo en Canadá, completó con honores la so preparación n'Educación Física y recibió un Masters en Ciencies d'Entrenamientu por Lakehead University.

Camudar a Nueva Zelanda con Kevin Cameron, el so segundu maríu y en 1991 empezó a trabayar como entrenador en xefe pa the North Shore Swimming Club, trabayando con poco dineru y ensin recursos p'atraer a Nueva Zelanda nadadores d'élite.

En 2001, Cameron empezó a trabayar como entrenadora nacional nel recién construyíu Millennium Institute of Sport and Health (now AUT Millennium) at the Auckland University of Technology, y en 2008 foi promovida como entrenadora xeneral presentando nueves opciones na natación de Nueva Zelanda. En septiembre de 2011, foi reasignada de la so posición per cerca de tres meses dempués de lliberase'l reporte Ineson por Sport de Nueva Zelanda, quien describíen la so alta cultara de performance na natación de Nueva Zelanda como "negativa" y "disfuncional". Nuna curtia entrevista dempués de la so reasignación, Cameron coménto-y al reporteru que "tenia probeza na so escritura, probes fechos y basura" y describiendo partes del reportaxe como "especulativos, opinión ensin sustentu y poner fechos". De 2011 a 2014 foi direutor/entrenador de Cameron Performance Compass, una compañía consultora de deportes fundada por ella.

Foi la entrenadora en xefe del equipu paralímpico de natación de l a Universidá de Sunshine Coast en Queensland d'abril de 2014 a febreru de 2017, teniendo un papel d'intermediariu en mayu de 2013. De febreru de 2017 hasta la so muerte, foi l'entrenador Master del equipu nacional australianu pa entrenadores deportivos PARA. Tamién trabayu como comentarista de natación pa Sky TV. Foi escoyida como entrenadora del equipu australianu Pa Pan Pacific pal campeonatu de natación en 2015 y nel equipu que compitió nos Campeonatos Mundiales de natación. Foi la tercer muyer en Asutalia en ganar la so llicencia platino como entrenadora dempués que les sos nadadores ganaren diez medayes nos campeonatos mundiales de natación en 2015 realizaos en Glasgow, Escocia. Foi entrenadora del equipu Australianu de natación nos xuegos paralímpicos realizaos en 2016 en Rio de Janeiro, Brasil, siendo la entrenadora en xefe en 2018 nos Xuegos de la mariña d'oru de la Commonwealth.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Casóse con Don Talbot en 1973. La pareya tuvo un fíu, Scott Talbot-Cameron, que representó a Nueva Zelanda nos Xuegos Olímpicos y tuvo una presentación pa la élite del país na escuadra de natación. El so matrimoniu con Talbot terminó en 1989 y ella casóse con Kevin Cameron, direutor de la producción deportiva pa Sky Television en Nueva Zelanda, en 1990. Ellos conociéronse en 1961 cuando Kevin Cameron tenía 14 años y taba xugando rugby pa Nueva Zelanda nel equipu de la so escuela, que realizara una xira per Australia. Foi agospiáu en casa de la familia Murphy y l'hermanu d'ella xugaba nel equipu contrariu. Los dos correspondieron por seis años dempués del so primer contautu y tuvieron de volao comprometíos dempués que Jan Murphy retirar de les Olimpíadas.

Muerte[editar | editar la fonte]

Cameron morrió en Queensland el 30 d'abril de 2018, a la edá de 70 años, de manera súbita.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Janice Murphy