Institutu d'Investigación Aeroespacial de Corea

De Wikipedia
Institutu d'Investigación Aeroespacial de Corea
institutu d'investigación y axencia espacial
Llocalización
Sede Daejeon (es) Traducir
Direición Corea del Sur
Historia
Fundación10 ochobre 1989
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Institutu d'Investigación Aeroespacial de Corea (hangul: 한국항공우주연구원; hanja: 韓國航空宇宙硏究院) conocida mundialmente como KARI que ye l'acrónimu de Korea Aerospace Research Institute n'inglés, ye l'axencia espacial y aeronáutica de Corea del Sur, foi fundada'l 10 d'ochobre de 1989.

El so financiamiento cuerre a cargu del Gobiernu de Corea del Sur. La so función ye la investigación, desenvolvimientu y espardimientu de la teunoloxía aeroespacial y l'aviación nel país. Les sos instalaciones atópense allugaes en Daejeon.

El so actual direutor ye Cho Kwang Rai, quien asumió'l cargu n'ochobre de 2014

Historia[editar | editar la fonte]

En 1990 empezó'l desenvolvimientu de cohetes propios, produciendo'l KSR-1 y el KSR-2, d'una y dos etapes. En 1997 empezó'l desenvolvimientu d'un motor de cohete LOX/keroseno. En 2002 llanzó un cohete KSR-3 de prueba. El presupuestu de 2003 ye de 150 millones de dólares.

Actualidá[editar | editar la fonte]

Ta desenvolviendo la Llanzadera Espacial de Corea, con una primer etapa basada nel cohete Angara. Con ayuda de Rusia, ta desenvolviendo'l so primer puertu espacial en Goheung, denomináu Centru Espacial de Corea. Nun alcuerdu con Rusia, va mandar un astronauta a la Estación Espacial Internacional en 2008. Anguaño, dos astronautes surcoreanos tán entrenándose en Rusia. Tamién ta desenvolviendo un satélite geostacionario multifuncional llamáu COMS 1.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]