Comité Coreanu de Teunoloxía Espacial

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Maqueta d'una nave espacial norcoreana.

El Comité Coreanu de Teunoloxía Espacial (hangul: 조선우주공간기술위원회, hanja: 朝鮮宇宙空間技術委員會)? ye una axencia espacial dirixida pol gobiernu de Corea del Norte. Esiste disponible bien poca información sobre ella. Sábese que se fundó nos años 80[1] y aparentemente ta rellacionada coles Tropes Estratéxiques de Cohetes del Exércitu Popular de Corea.

Funciones y proyeutos[editar | editar la fonte]

Esta axencia ye responsable de toles operaciones referentes a la esploración espacial y la construcción de satélites. El 12 de marzu de 2009 Corea del Norte robló'l Tratáu del espaciu esterior y la Convención de Rexistru[2] (consistente en rexistrar los oxetos que se llancen al espaciu esterior). Esto asocedió en declarando que se taben realizando los preparativos pal llanzamientu d'un nuevu satélite, el Kwangmyongsong-2. La KCST dellos puntos de llanzamientu de cohetes: Musudan-ri y el centru de llanzamientu espacial Tongch'ang-dong. Igualmente les danzaderes Baekdusan-1 y Unha (Baekdusan-2) que la so esistencia ye aldericada. Per otru llau tamién opera los satélites Kwangmyŏngsŏng. Corea del Norte anunció dos veces el llanzamientu de satélites, el Kwangmyŏngsŏng-1 el 31 d'agostu de 1998 y el Kwangmyŏngsŏng-2 el 5 d'abril de 2009. Magar ello, estos llanzamientos nun fueron confirmaos en nengún otru llugar del mundu y tantu los Estaos Xuníos como Corea del Sur consideren que fueron pruebes de misiles balísticos. N'abril de 2012 llanzó'l Kwangmyŏngsŏng-3 y en febreru de 2016 el Kwangmyŏngsŏng-4.

En 2009 anunció proyeutos espaciales más ambiciosos qu'incluyíen viaxes espaciales tripulaos y el desenvolvimientu d'un vehículu espacial reutilizable pa tresportar humanos.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Despite Clinton, Korea has rights. February 25, 2009
  2. «KCNA Report on DPRK's Accession to International Space Treaty and Convention». KCNA (12 de marzu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 2 d'abril de 2009. Consultáu'l 14 de marzu de 2009.
  3. «朝鲜宣布发展太空计划抗衡“西方强权”». Rodong Sinmun (8 de febreru de 2009). Consultáu'l 26 de febreru de 2009. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).


Comité Coreano de Tecnología Espacial