Comité Coreanu de Teunoloxía Espacial

De Wikipedia
Comité Coreanu de Teunoloxía Espacial
axencia espacial
Llocalización
Sede Pyong Yang
Direición Corea del Norte
Historia
Fundación1980
Disolución 2013
Cambiar los datos en Wikidata

El Comité Coreanu de Teunoloxía Espacial (hangul: 조선우주공간기술위원회, hanja: 朝鮮宇宙空間技術委員會)? ye una axencia espacial dirixida pol gobiernu de Corea del Norte. Esiste disponible bien poca información sobre ella. Sábese que se fundó nos años 80[1] y aparentemente ta rellacionada coles Tropes Estratéxiques de Cohetes del Exércitu Popular de Corea.

Funciones y proyeutos[editar | editar la fonte]

Esta axencia ye responsable de toles operaciones referentes a la esploración espacial y la construcción de satélites. El 12 de marzu de 2009 Corea del Norte robló'l Tratáu del espaciu esterior y la Convención de Rexistru[2] (consistente en rexistrar los oxetos que se llancen al espaciu esterior). Esto asocedió en declarando que se taben realizando los preparativos pal llanzamientu d'un nuevu satélite, el Kwangmyongsong-2. La KCST dellos puntos de llanzamientu de cohetes: Musudan-ri y el centru de llanzamientu espacial Tongch'ang-dong. Igualmente les danzaderes Baekdusan-1 y Unha (Baekdusan-2) que la so esistencia ye aldericada. Per otru llau tamién opera los satélites Kwangmyŏngsŏng. Corea del Norte anunció dos veces el llanzamientu de satélites, el Kwangmyŏngsŏng-1 el 31 d'agostu de 1998 y el Kwangmyŏngsŏng-2 el 5 d'abril de 2009. Magar ello, estos llanzamientos nun fueron confirmaos en nengún otru llugar del mundu y tantu los Estaos Xuníos como Corea del Sur consideren que fueron pruebes de misiles balísticos. N'abril de 2012 llanzó'l Kwangmyŏngsŏng-3 y en febreru de 2016 el Kwangmyŏngsŏng-4.

En 2009 anunció proyeutos espaciales más ambiciosos qu'incluyíen viaxes espaciales tripulaos y el desenvolvimientu d'un vehículu espacial reutilizable pa tresportar humanos.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Despite Clinton, Korea has rights. February 25, 2009
  2. «KCNA Report on DPRK's Accession to International Space Treaty and Convention». KCNA (12 de marzu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 2 d'abril de 2009. Consultáu'l 14 de marzu de 2009.
  3. «朝鲜宣布发展太空计划抗衡“西方强权”». Rodong Sinmun (8 de febreru de 2009). Consultáu'l 26 de febreru de 2009. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).