Festival del Cantar d'Eurovisión Junior

De Wikipedia
02-05-2021 09:29
Festival del Cantar d'Eurovisión Junior
Datos
Xéneru singing talent show (en) Traducir
País d'orixe Dinamarca
Productora Xunión Europea de Radiodifusión
Llingua orixinal inglés y francés
Emisión
Emisión
Fecha de principiu 2003
Fecha de fin 2022
Varios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Festival D'Eurovisión Junior[1] ye un concursu televisivu de calter añal, nel que participen intérpretes representantes de les televisiones (na so mayor parte públiques) que los sos países son miembros de la Xunión Europea de Radiodifusión. El festival tresmitióse cada añu dende 2003 y nél participen neños d'ente 9 y 15 años.

Ta activu dende'l 2003, cuando se celebró un festival denomáu Melodi Grand Prix Nordic[2], y nél participaron Dinamarca, Suecia y Noruega y que ganó la delegación danesa. A imaxe d'esti festival, la Xunión Europea de Radiodifusión decidió organizar nel añu 2003 el Festival del Cantar d'Eurovisión Junior y que tendría la so puesta n'escena en Copenḥague (Dinamarca), el 15 de payares de 2003.

Pasaron dellos años dende qu'entamó y munchos países dexaron de participar nel certame. A pesar d'ello, tamién debutaron dellos países qu'enantes namái participaben nel Festival de la Canción d'Eurovisión p'adultos. Los sos años d'esplendor ya pasaron, ya qu'escasos países quieren participar[3], a lo contrario del Festival de la Canción d'Eurovisión. En dalgunos años como nel 2009, la UER, cuasi se cancela'l certame debíu a que pocos países queriíe participar, como-y pasa al Eurovisión de Baile. Por suerte, tien los países del este, que nesa zona atópense la gran mayoría de países participantes.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]