FTSE MIB

De Wikipedia
FTSE MIB
índiz bursátil
Direición Italia
Historia
Fundación2009
Organigrama
Dueñu Euronext
Datos económicos
Parte de Bolsa d'Italia FTSEMIB
Cambiar los datos en Wikidata

FTSE MIB (Financial Time Stock Exchange Milano Indice Borsa) ye la principal bolsa de valores d'Italia asitiada en Milán. Coticen los 40 componentes con mayor capitalización de la bolsa xeneral que consta d'unes 350 compañíes que coticen en bolsa de llunes a vienres (menos festivos y conmemoraciones) y de les 9:00 hores hasta les 17:30 (compra y venta d'aiciones), los últimos compases de la cotización bursátil ye lo que se llama la puya de precios que se realicen nos postreros 6 minutos de la cotización (17:29:59-17:36), en total les cotizaciones diaries duren 8 hores y 36 minutos. L'índiz naz tres la fusión de la bolsa italiana col LSE (London Stock Exchange). La bolsa italiana fundar nel añu 1808 y les sos operaciones virtuales empezaron el 31 d'avientu de 1992, ye la novena bolsa más antigua del mundu (detrás de Frankfurt, Ámsterdam, Copenhague, París, Viena, Dublín, Bruxeles y Londres) y la decimosesta más importante del mundu. La bolsa italiana tien cuasi 600 mil millones d'euros de valor y el FTSE MIB representa cerca del 75% de la capitalización del mercáu accionista italianu, la so base ta nos 10.000 puntos.

Peculiaridaes[editar | editar la fonte]

Esta bolsa ye una de les poques bolses con muncha clase y glamour polos valor testiles de moda y de marques luxoses como'l "caballino rampante" Ferrari (unu de los fabricantes más caros de coches del mundu), la multinacional FCA (Fiat Chrysler Automobiles), Moncler (pol so gran firma de plumíferos), EssilorLuxottica (compañía francu-italiana, productora del 80% d'armazones, gafes y lentes oftalmolóxiques, la compañía más importante del mundu nesti sector), Davide Campari (por tener unu de los meyores llicores qu'esiste y gran productor de marques conocíes como Negroni), Exor (líder d'inversiones en europa pa empreses multinacionales), l'aseguradora Generali (con presencia en tol mundu poles sos aseguradora de vida, coches, empreses...etc), los bancos Intesa Sanpaolo, Bancu Unicredit o Banca Monte dei Paschi di Siena (bancu más antiguu en funcionamientu, dende'l 1472) y les de materies primes Eni y Enel (encargaos de dar lluz, agua y gas a families de tol mundu); ye una bolsa bien volátil, esto ye, suel tar nos estremos de les xubíes y les baxaes de los demás índices del vieyu continente, por cuenta que'l so mayor pesu ye'l de la banca; d'ende que nun se pudo desenvolver con normalidá, y na actualidá nun s'atope en bonos gráficos históricos.

Estructura[editar | editar la fonte]

La Bolsa lombarda entama y remana el mercáu de valores italianu cola participación de 130 corredores nacionales ya internacionales qu'operen n'Italia o nel estranxeru por asociación remota, utilizando un sistema dafechu electrónicu que realiza operaciones en tiempu real. Amás, realiza actividaes organizacionales, comerciales y promocionales; coles mires de desenvolver servicios con un altu valor amestáu pa la comunidá financiera.

El mercáu de valores ta estremáu en cinco partes. El mercáu electrónicu accionario (MTA) qu'opera les aiciones d'empreses italianes, les obligaciones convertibles, y les autorizaciones; la cobertoria del mercáu de les autorizaciones (warrants) al traviés d'un mercáu de valores electrónicu. El STARES (Segmentu p'Aiciones Altos Requerimientos) ta dientro del MTA ya inclúi les compañíes capitalizaes de 40 millones a 100 millones d'euros que yá tán inscrites y son transadas en sectores más tradicionales. Nuevu Mercáu ta dedicáu a compañíes d'innovación. Les aiciones, los bonos, les autorizaciones, y les opciones ensin almitir na Bolsa de Valores oficial ye operáu nel Mercato Ristretto. El Mercáu de Premi ye pa contratos de prima n'aiciones sobre intercambiu de productos. El mercáu de dempués de mercáu dexe comerciar los preseos financieros dempués de zarraes les sesiones diaries.

Cálculu[editar | editar la fonte]

La fórmula utilizada pal cálculu del valor del índiz ye:

Les empreses con mayor capitalización bursátil tienen mayor pesu dientro del índiz y les sos alces y baxes van influyir en mayor midida nel movimientu final del FTSE MIB. Esto significa que cuando Eni, EssilorLuxottica, Enel, Intesa Sanpaolo, Generali y Tenaris tán a la baxa, el FTSE MIB tien gran esmolición porque éstes inflúin enforma sobre l'índiz xeneral. Por eso hai que mirar los primeros valores de los índices con muncha frecuencia y muncha atención, de fechu presenten el 30% de tol mercáu italianu.

Los criterios utilizáu pol CONSOB pa la inclusión o salida del FTSE MIB son principalmente la lliquidez de los títulos, númberu d'aiciones en circulación, valor de capitalización bursátil...etc.

Esti comité axunta cada 6 meses de forma ordinaria, (de normal xunu y avientu), anque pueden convocase xuntes estraordinaries cuando les circunstancies asina la rican.

Historia[editar | editar la fonte]

Cambeos de nombre[editar | editar la fonte]

Bolsa de Milán 1992 - Actualidá

L'índiz de referencia italiana empezó'l 31 d'avientu de 1992 sol nome COMIT 30 con un valor base de 100 puntos.

El 17 d'ochobre de 1994, fíxose cargu de la Bolsa Italiana los derechos a la COMIT 30 de la Banca Commerciale Italiana (agora Intesa Sanpaolo) y el denomináu índiz de MIB 30. El valor base del añu 1992 afitar en 10.000 puntos. L'índiz de seleición basar nel llamáu "indicador de lliquidez y capitalización" (CIT), que se determina a partir de la lliquidez y capitalización de mercáu de comerciu. Una reevaluación llevar a cabo dos vegaes al añu, ente Marzu y Agostu.

El 2 de xunu de 2003, el mercáu de valores italianu resultó en Milán en collaboración con Standard & Poor esistente de 40 valores de S&P / MIB un paralelu calculáu pa un periodu de prueba de cinco meses por que se establez a partir de los 30 valores esistentes 30 de MIB. El 3 de payares de 2003, el S & P / MIB sustitúi'l MIB 30 como índiz adelantráu italianu de que'l so cálculu afacer el 29 de mayu de 2009. Dambos índices fueron el 31 d'ochobre de 2003 sincronizada col valor de 25.973 puntos, una transición nidia de la negociación de futuros y opciones p'asegurar el nuevu índiz de referencia.

El 1 de xunu de 2009 Standard & Poor vieno del índiz de FTSE Group, que ye propiedá del 50 per cientu del Grupu Bolsa de Londres y coles mesmes ye la compañía matriz de la Bolsa Italiana. De magar, l'índiz de la bolsa llama el FTSE MIB , pa reflexar esti cambéu.

Índiz de Desarrollu[editar | editar la fonte]

El 2 de xineru de 1998, el MIB terminó la negociación per primer vegada percima de la llende de 25.000 puntos y el 2 de marzu de 2000 per primer vegada percima de los 50.000 puntos. El 6 de marzu de 2000, l'índiz cerró con 51,093 puntos nel so puntu más altu. Tres l'españíu de la burbuya especulativa nel sector de la teunoloxía ( burbuya d'Internet ) l'índiz cayó a un mínimu de 20,539 puntos al 12 de marzu de 2003. Este foi un descensu dende marzu de 2000 nun 59,4 per cientu. El 12 de marzu de 2003 marca'l final de la baxada. A partir de la primavera de 2003, el FTSE MIB empezó a xubir de nuevu. Hasta'l 18 de mayu de 2007, l'índiz alzar a un nivel de zarru de 44,364 puntos.

Mientres la internacional crisis financiera, que d'Estaos Xuníos tuvo'l so orixe nel branu de 2007, el MIB empezó a menguar de nuevu. El 20 de xunu de 2008 graduar con 29,854 puntos de nuevu per debaxo de la llende de 30.000 puntos. Mientres la crisis, l'aumentu de la volatilidá del índiz. La crisis bursátil mundial d'ochobre de 2008 constitúi unes series cayíes históriques de les cotizaciones bursátiles de práuticamente toles bolses del mundu. Les cayíes, na mayoría de los casos, supunxeron descensos históricos, nuna sola sesión o en delles, y tienen d'interpretase nel contestu de la crisis financiera de 2008. La crisis tuvo llugar nun escenariu d'alta volatilidá, y dio llugar, el 10 d'ochobre, a un crash xeneralizáu en toles places mundiales. N'Italia, el FTSE MIB perdió nun namái día'l 8,24% (Llunes) y un 7,14% (Vienres de la mesma selmana), atropando unes perdes selmanales del 21,62%, perdiendo cuasi'l soporte de los 20.000 puntos (tuviera percima de los 30.000 nel periodu precedente). El llunes la bolsa de Londres rexistró un descensu del 7,85%, la de París un 9,04%, la de Frankfurt un 7,07%,% y la de Madrid un 6,06%. Esi vienres paso daqué asocedíu; Londres perdió un 8,85%, la de París perdió'l 7,73, la de Frankfurt el 7,01 y Madrid la que más (un 9,14%), Nueva York perdió abondo menos que los índices europeos, redolada al 3% y les bolses de Moscú y Viena optaron por cerrar, ante l'esbarrumbe xeneralizáu. El llunes 13 d'ochobre, sicasí, les bolses reaccionen con euforia a les midíes alcordaes esi mesma fin de selmana por les principales potencies económiques, que n'Europa suponen la inyeición de más d'un billón d'euros nel sistema financieru. Namái n'Italia, anúnciase que se va responder# por la delda bancaria con 300.000 millones d'euros, lo que ye recibíu con una xubida de 11,49% pol FTSE MIB, la mayor de la so historia. Esi mesmu día Londres, París, Frankfurt y Madrid xuben más d'un 10%, y nueva York xube más del 5%. Magar estes midíes, el día 15 d'ochobre les bolses vuelven a la so sienda baxista con nueves cayíes históriques.

Pal día 25 d'ochobre, l'esbarrumbe de la bolsa ye mundial, y anunció d'una recesión económica global, hasta'l puntu de que dellos espertos suxuren el zarru de les bolses pa evitar les continues cayíes. El 24 d'ochobre de 2008, foi gallardoniáu con 19.900 puntos per debaxo de los 20.000 puntos. Una nueva baxa anotó'l MIB el 9 de marzu de 2009, cuando se terminó'l comerciu con 12.620,57 puntos. Dende'l 18 de mayu de 2007, lo que correspuende a un amenorgamientu de 71,6 per cientu.

La medría segunda preciu más altu esperimentó'l MIB, el 10 de mayu de 2010 (11,28 per cientu) al resolución qu'afita'l Mecanismu Européu d'Estabilidá 9 de marzu de 2009 marca'l puntu d'inflexón de la baxada. A partir de la primavera de 2009, l'índiz taba de vuelta nel camín. Hasta'l 19 d'ochobre de 2009, qu'aumentó nun 67,9 per cientu a un nivel de zarru de 24,425.98 puntos.

La crisis del euru en 2010 y el debilitamientu de la economía mundial a partir de 2011 condució a una cayida importante FTSE MIB. El 12 de setiembre de 2011, l'índiz terminó la negociación en 13.474,14 puntos. La perda dende'l 19 d'ochobre de 2009, ye de 42,8 per cientu. Una recuperación de les cotizaciones llevó a medríes de valor nel mercáu de valores. El 19 de marzu de 2012, el barómetru bursátil cerró más alta que va seis meses a 17,133.42 puntos, hasta'l 27,2 per cientu. El 24 de xunetu de 2012, l'índiz antemanáu italianu terminó la negociación en 12,362.51 puntos, la perda dende'l so picu'l 19 de marzu de 2012 ta nel nivel más baxu dende'l 23 de payares de 1993. El 27,8 per cientu dende'l so máximu históricu percima de la 6 de marzu de 2000, en 75,8 per cientu.

L'anunciu de nuevos programes de compra de bonos del Bancu Central Européu y la Fed, en principiu, de forma ilimitada dio llugar a una recuperación de los precios nel mercáu de valores. L'estímulu monetariu xugó un papel más importante na formación de los precios, una y bones la contraición de la economía italiana y la situación de la empresa. El 11 de xineru de 2013, el FTSE MIB cerró en 17,502.39 puntos, un aumentu del 41,6 per cientu como'l 24 de xunetu de 2012.

Nel añu 2015 españa de nuevu un nuevu cúmulu d'infortunio ante l'esbarrumbe de les bolses chines de principios de branu hasta iviernu, acompañada pol esbarrumbe del preciu del petroleu y l'esperada cayida en picáu de los índices griegos a llendes crítiques por cuenta de les duldes sobre la so estabilidá económica y el corralillo creáu en parte por en gobiernu griegu que ciscaben rescates de cutio pa reflotar el so sistema bancariu'l 6 de xunetu de 2015 el MIB baxa un 4,03% de sutrucu por culpa de los índices griegos que tuvieron cerraos mientres más de 1 mes, al esbarrumbase un 16%

Nel añu 2016 siguen les malísimas noticies por cuenta de los creitos morosos de la so banca (BMPS, Unicredit, Bancu Popolare...etc) y a la peor sesión de la so historia enxamás rexistrada del índiz debíu al Referendu Británicu de la so salida de la unión europea, faciendo duldar la estabilidá de la mayor unión mundial y el so futuru (XE) el MIB baxa'l 12,48% en tan solo 8 hores y media de cotizaciones el 24 de xunu de 2016. Lo que dexa al selectivu nun mínimu de más de 3 años a 15.017,42 puntos un 37,83% menos del máximu que rexistró'l 20 de xunetu de 2015.

Les temperatures máximes[editar | editar la fonte]

La tabla amuesa los máximos históricos del FTSE MIB.

puntos fecha
mientres la xornada 51.273 Martes, 07 de marzu de 2000
nuna base de zarru 51.093 Llunes, 06 de marzu de 2000

Los finxos[editar | editar la fonte]

La tabla amuesa los finxos dende l'añu 1992.

En

primer nivel de zarru de !Zarru de nivel


nos puntos

fecha
10.000 10.000 31 d'avientu de 1992
15.000 15.046 21 de payares de 1994
20.000 20.040 20 de xunu de 1997
25.000 25.484 2 de xineru de 1998
30.000 30.330 6 de marzu de 1998
35.000 35.883 1 d'abril de 1998
40.000 40.056 17 d'avientu de 1999
45.000 45.047 4 de febreru de 2000
50.000 50.664 2 de marzu de 2000

Meyores díes[editar | editar la fonte]

La tabla de los meyores díes dende 1992.

Posición Día style="color:

black; background-color: #C0C0C0"|Puntos

Variación tocantes a puntos Variación tocantes a %
1 02008-10-13 13 d'ochobre de 2008 22.642,00 +2.333,00 +11,49
2 02010-05-10 10 de mayu de 2010 20.971,21 +2.125,03 +11,28
3 02008-10-29 29 d'ochobre de 2008 20.466,00 +1.838,00 +9,87
4 02008-09-19 19 de setiembre de 2008 27.877,00 +2.213,00 +8,62
5 02001-09-24 24 de setiembre de 2001 26.193,00 +1.959,00 +8,08
6 02008-12-08 8 d'avientu de 2008 19.314,00 +1.346,00 +7,49
7 02008-11-24 24 de payares de 2008 19.899,00 +1.366,00 +7,37
8 01998-10-12 12 d'ochobre de 1998 26.645,00 +1.794,00 +7,22
9 02009-03-10 10 de marzu de 2009 13.503,00 +882,00 +6,99
10 02008-11-04 4 de payares de 2008 23.090,00 +1.466,00 +6,78
11 02012-06-29 29 de xunu de 2012 14.274,37 +883,07 +6,59
12 01999-01-04 4 de xineru de 1999 37.417,00 +2.265,00 +6,44
13 02012-08-03 3 d'agostu de 2012 14.124,89 +842,34 +6,34
14 02002-10-15 15 d'ochobre de 2002 23.342,00 +1.389,00 +6,33
15 02015-08-25 25 d'agostu de 2015 21.649,69 +1.199,26 5,86
16 02009-03-23 23 de marzu de 2009 15.811,00 +863,00 +5,77
17 02012-07-26 26 de xunetu de 2012 13.210,04 +703,30 +5,62
18 02011-10-27 27 d'ochobre de 2011 16.954,68 +882,76 +5,49
19 01998-10-06 6 d'ochobre de 1998 26.646,00 +1.382,00 +5,47
20 01998-09-14 14 de setiembre de 1998 30.039,00 +1.462,00 +5,12

Peores díes[editar | editar la fonte]

La tabla de los peores díes dende 1992.

Posición Día style="color:

black; background-color: #C0C0C0"|Puntos

Variación tocantes a puntos Variación tocantes a %
1 02016-06-24 24 de xunu de 2016 15.723,81 -2.242,36 -12,48
2 02008-10-06 6 d'ochobre de 2008 23.776,00 -2.135,00 -8,24
3 02001-09-11 11 de setiembre de 2001 29.106,00 -2.458,00 -7,79
4 02008-10-10 10 d'ochobre de 2008 20.309,00 -1.562,00 -7,14
5 02011-11-01 1 de payares de 2011 14.928,24 -1.089,49 -6,80
6 02008-10-16 16 d'ochobre de 2008 20.714,00 -1.507,00 -6,78
7 02001-09-14 14 de setiembre de 2001 27.757,00 -1.986,00 -6,68
8 02011-08-10 10 d'agostu de 2011 14.676,04 -1.045,41 -6,65
9 02009-03-30 30 de marzu de 2009 15.269,00 -1.074,00 -6,57
10 02008-12-01 1 d'avientu de 2008 18.736,00 -1.251,00 -6,26
11 02008-11-11 11 de payares de 2008 20.709,00 -1.368,00 -6,20
12 02011-08-18 18 d'agostu de 2011 14.970,42 -980,33 -6,15
13 02009-03-02 2 de marzu de 2009 14.362,00 -920,00 -6,02
14 01998-04-27 27 d'abril de 1998 31.669,00 2.013,00 -5,98
15 01998-09-17 17 de setiembre de 1998 28.550,00 -1.810,00 -5,96
16 02015-08-24 24 d'agostu de 2015 20.450,43 -1.295,74 -5,96
17 02009-02-20 20 de febreru de 2009 15.530,00 -971,00 -5,88
18 02009-03-05 5 de marzu de 2009 13.523,00 -840,00 -5,85
19 01998-09-21 21 de setiembre de 1998 26.858,00 -1.640,00 -5,75
20 02008-10-08 8 d'ochobre de 2008 22.280,00 -1.342,00 -5,68

Desarrollu añal[editar | editar la fonte]

La tabla amuesa'l desenvolvimientu de la COMIT 30 (1992-1993), el MIB 30 (1994-2002), el S&P/MIB (2003-2008) y el FTSE MIB (dende 2009).

añu !Zarru de nivel

nos puntos

Los cambeos

nos puntos

Cambéu en%
1993 14.560,00 +4.560,00 +45,60
1994 14.748,00 +188,00 +1,29
1995 14.132,00 -616,00 -4,18
1996 15.697,00 +1.565,00 +11,07
1997 24.942,00 +9.245,00 +58,90
1998 35.152,00 +10.210,00 +40,93
1999 42.991,00 +7.839,00 +22,30
2000 43.719,00 +728,00 +1,69
2001 32.263,00 -11.456,00 -26,20
2002 23.886,00 -8.377,00 -25,96
2003 26.887,00 +3.379,00 +12,56
2004 30.903,00 +4.016,00 +14,94
2005 35.704,00 +4.801,00 +15,54
2006 41.434,20 +5.730,20 +16,05
2007 38.553,67 -2.880,53 -6,95
2008 19.459,53 -19.094,14 -49,53
2009 23.248,39 +3.788,86 +19,47
2010 20.173,29 -3.075,10 -13,23
2011 15.089,74 -5.083,55 -25,20
2012 16.273,38 +1.183,64 +7,84
2013 18.967,71 +2.694,33 +16,56
2014 19.011,96 +44,25 +0,23
2015 21.418,37 +2.406,41 +12,66
2016 19.234,58 -2.183,79 -10,20
2017 21.853,34 +2618.76 +13,59

Componentes[editar | editar la fonte]

Según les 40 empreses que componen l'índiz FTSE MIB, la so capitalización de mercáu n'euros según l'actualización de 18/12/2017.

Bolsa d'Italia
Nome Códigu Sede llegal Presidente Sector Capitalización
(millones de €)
al 29/12/2017
A2A A2A Brescia Giovanni Valotti Servizi pubblici 4.831
Atlantia S.p.A. ATL Roma Fabio Cerchiai Prodotti y servizi industriali 21.735
Azimut Holding S.p.A. AZM Milano Pietro Giuliani Servizi finanziari 2.288
Banca Generali S.p.A. BMED Trieste Giancarlo Fancel Servizi finanziari 3.241
Bancu BPM S.P.A. BAMI Milano Carlo Fratta Pasini Banche 3.970
BPER Banca S.p.A. BPE Modena Luigi Odorici Banche 2.026
Brembo S.p.A. BRE Curno Alberto Bombassei Automobili y componentistica 4.231
Buzzi Unicem S.p.A. BZU Casale Monferrato Enrico Buzzi Edilizia y materiali 3.720
Campari - Milano S.p.A. CPR Milano Luca Garavoglia Alimentari 7.487
CNH Industrial N.V. CNHI Ámsterdam (Países Baxos) Sergio Marchionne Prodotti y servizi industriali 15.240
ENEL S.p.A. ENEL Roma Maria Patrizia Grieco Servizi pubblici 52.155
ENI S.p.A. ENI Roma Emma Marcegaglia Petrolio y gas naturale 50.152
Exor N.V. EXO Ámsterdam (Países Baxos) John Elkann Servizi finanziari 12.315
Ferrari N.V. RACE Ámsterdam (Países Baxos) Sergio Marchionne Automobili y componentistica 16.959
Fiat Chrysler Automobiles N.V. FCA Ámsterdam (Países Baxos) John Elkann Automobili y componentistica 22.963
FinecoBank S.p.A. FBK Milano Alessandro Foti (CEO) Banche 5.187
Generali S.p.A. G Trieste Gabriele Galateri di Genola Assicurazioni 23.739
Intesa Sanpaolo S.p.A. ISP Torino Carlo Messina (CD) Banche 43.932
Italgas S.p.A. ITG Milano Lorenzo Bini Smaghi Servizi pubblici 4.119
Leonardo S.p.A LDO Roma Giovanni De Gennaro Prodotti y servizi industriali 5.735
Luxottica S.p.A. LUX Milano Leonardo Del Vecchio Moda 24.808
Mediaset S.p.A. MS Cologno Monzese Fedele Confalonieri Media Media 3.815
Mediobanca S.p.A. MB Milano Renato Pagliaro Banche 8.363
Moncler S.p.A. MONC Milano Remu Ruffini Moda 6.643
Pirelli & C. S.p.A. PIRC Milano Marcu Tronchetti Provera (AD) Automobili y componentistica 7.250
Poste italiane S.p.A. POST Milano Bianca Maria Farina Assicurazioni 8.196
Prysmian S.p.A. PRY Milano Valerio Battista Prodotti y servizi industriali 5.913
Recordati S.p.A. RE Milano Alberto Recordati Salute 7.750
Saipem S.p.A. SPM San Donato Milanese Stefano Cao (AD) (CEO) Petrolio y gas naturale 3.848
Salvatore Ferragamo S.p.A. SFER Firenze Ferruccio Ferragamo Moda 3.739
Snam S.p.A. SRG San Donato Milanese Carlo Malacarne (AD) Servizi pubblici 14.283
STMicroelectronics N.V. STM Schiphol, Amsterdam, (Países Baxos) Carlo Bozotti Tecnologia 16.582
Telecom Italia S.p.A. TIT Milano Giuseppe Recchi (VP) Telecomunicazioni 10.954
Tenaris S.A. TEN Luxemburgu (Luxemburgu) Paolo Rocca Materie prime 15.536
Terna - Rete Elettrica Nazionale S.p.A. TRN Roma Luigi Ferraris Servizi pubblici 9.736
UBI Banca S.p.A. UBI Bérgamo Victor Massiah (CD) Banche 4.172
UniCredit S.p.A. UCG Roma Jean Pierre Mustier (AD) Banche 34.676
Unipol S.p.A. UNI Bologna Pierluigi Stefanini Assicurazioni 2.805
UnipolSai Assicurazioni S.p.A. US Bologna Fabio Cerchiai Assicurazioni 5.509
Yoox Net-A-Porter Group S.p.A. YNAP Zola Predosa (BO) Federico Marchetti Commercio 2.655

Seleición de la composición del FTSE MIB[editar | editar la fonte]

La entrada o salida de valores del índiz ye decisión d'un grupu d'espertos denomináu CONSOB. Esti comité axuntar pa tal fin dos veces al añu, de normal en xunu y n'avientu, faciéndose efectives los cambeos el primer día arteru de xunetu y el primer día arteru de xineru de cada añu. Sicasí, pueden celebrase xuntes estraordinaries ante circunstancies qu'asina lo riquir pa modificar la composición del FTSE MIB.

Por que un valor forme parte del Índiz, ríquese que:

  • La so capitalización media seya cimera al 0,30 per cientu la del valor nel periodu analizáu.
  • Que fuera contratáu a lo menos na tercer parte de les sesiones d'esi periodu.

Sicasí, de nun cumplise dicha condición, la empresa tamién podría ser escoyida pa entrar nel índiz si tuviera ente los 20 valores con mayor capitalización.

Índices sectoriales[editar | editar la fonte]

FTSE MIB: Ye l'índiz más importante yá que alluga los 40 componentes con mayor capitalización bursátil de la Bolsa de Milán.

FTSE Italia All-Share: Esti índiz alluga tolos valores de la bolsa tresalpina

FTSE Italia Mid Cap: Componer de les 60 mayores empreses por capitalización de mercáu que nun pertenecen al índiz FTSE MIB

FTSE Italia Small Cap: Ye'l cestu d'estes empreses con baxa capitalización, qu'anguaño representen el 4% de la capitalización de la Bolsa de Milán

FTSE Italia Micro Cap: Ye la canasta d'esos valores de pequeñes empreses que nun cumplen con ciertos criterios de lliquidez y/o capitalización bien baxa.

FTSE Italia Star: Que la so STAR ye'l acrónimu del segmentu de valores con altos requerimientos, ye un índiz de la bolsa de valores electrónica xestionada pola bolsa italiana qu'inclúi les sociedaes por aiciones de medianu tamañu

FTSE Aim Italia: Ye'l conxuntu de AIM Italia (mercáu alternativu de capital, que ye mercáu d'intercambiu), AIM Italia ye un mercáu reguláu, pero operáu pola bolsa de Milán, esti mercáu creóse pa dar cuévanos a les PYMES.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]