El Puertu (Castrillón)

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
El Puertu (Castrillón)
Llocalización
Xeografía
Comunidá: Flag of Asturias.svg Asturies
Conceyu: Bandera de castrillon.png   Castrillón
Partíu xudicialAvilés
Superficie2,38 km²[1]
Población
 • Habitantes
 • Densidá
(2009)
467 hab[2]
196,22 hab/km²

El Puertu (Santa María del Mar/El Puertu oficialmente[3]) ye una parroquia del conceyu asturianu de Castrillón. Tien una población de 467 habitantes (INE 2009)[4] en 261 viviendes. Ocupa una estensión de 2,38 km².

Allúgase na zona centro-norte del conceyu. Llenda al norte col mar Cantábricu; al este, cola parroquia de Samartín de L'Aspra; al sur, coles parroquies de Samartín de L'Aspra y Santiagu'l Monte; y al este, cola parroquia de Naveces.

Esta pequeña parroquia, caltién un equilibriu ente les actividaes más tradicionales, como l'agricultura y la ganadería, y un cada vuelta con más puxu'l turismu, apoyáu por un bultable númberu de servicios d'hostelería y agospiamientu. A ello ayuda tamién la cercanía al Aeropuertu d'Asturies.

La sablera del mesmu nome tiene 200 metros y un gran valir paisaxísticu, sicasí l'acumuladura de carbón nel ancón, da-y al sable un color escuru. La Islla de la Lladrona alcuéntrase nes proximidaes de la citada sablera.

Mientres los primeros años de la década de los 90 esta población foi una de les zones d'Asturies nes que recalaba gran parte de la mocedá asturiano nes nueches y fines de selmana del branu, con chigres y discoteques emblemátiques asitiaes na mesma sablera.

Población[editar | editar la fonte]

La parroquia ta formada poles siguientes poblaciones y llugares:

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Diccionario Geográfico de Asturias; Editorial Prensa Asturiana, S.A; Uviéu; 2000.
  2. SADEI
  3. Decreto 57/2008, de 26 de xunu, por el que se determinan los toponimios oficiales del concejo de Castrillón. Gobierno del Principado de Asturias.[1]
  4. Nomenclátor. Rellación de unidades poblacionales. Institutu Nacional d'Estadística. [2]