Día Mundial de les Madres y los Padres

De Wikipedia
Día Mundial de les Madres y los Padres
Día de celebración 1 de xunu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes decide proclamar el 1 de xunu Día Mundial de les Madres y los Padres.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 17 de setiembre de 2012 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 66/292 "decide proclamar el 1 de xunu Día Mundial de les Madres y los Padres por que se repare añalmente n'honor de les madres y los padres en tol mundu".[1]

La responsabilidá fundamental de la familia siempres foi la de curiar y protexer a los neños y asegurar el desenvolvimientu harmoniosu de la so personalidá. La familia garantiza que puedan crecer nun ambiente de felicidá, amor y comprensión pa encarar meyor el futuru.

Los padres de toles races, relixones, cultures y nacionalidaes en tol mundu son los que primero curien y enseñen a los sos fíos, por que puedan llevar una vida feliz y granible. Los padres son les pilastres de la estructura familiar, de les comunidaes y de la sociedá. Rindimos homenaxe a la so devoción, compromisu y sacrificiu p'asegurar el futuru de los sos fíos.

L'Asamblea Xeneral de la ONX, na so resolución A/RES/66/292 del 17 de setiembre de 2012 declaró'l 1 de xunu Día Mundial de les Madres y de los Padres, queriendo asina reconocer el so llabor y honrar el so trabayu en tol mundu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]