Coral Segovia

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Coral SegoviaPicto infobox music.png
CoralSegovia.jpg
Vida
Nacimientu

Madrid22  de marzu de 1971

[1] (49 años)
Nacionalidá Flag of Spain.svg España
Oficiu
Oficiu cantante
Instrumentu musical voz
Cambiar los datos en Wikidata

Coral Segovia Noguera, que'l so nome artísticu ye Coral Segovia (Madrid, 22 de marzu de 1972), ye una cantante española de música pop, ganadora del Festival de Benidorm en 2005.

Con dos discos nel mercáu, ye conocida por participar en preseleccionar pa ser la representante española nel Festival del Cantar d'Eurovisión. La so última participación foi nel añu 2010 col cantar «NUna Vida».

Trayeutoria profesional[editar | editar la fonte]

Empiezos[editar | editar la fonte]

Con antecedentes artísticos pola so madre, Coral empecipió la so formación como cantante a temprana edá, recibiendo lleiciones de cantar clásico de mano de Luis Arnedillo y baille na academia de Giorgio Aresu, llexendariu coreógrafu de TVE. Debutó nun escenariu a los dolce años y a los catorce yá grababa les sos primeres maquetes, ganando esperiencia por aciu actuaciones en sales de fiestes y teatros.[2]

1997: El Sabor De Prohibir[editar | editar la fonte]

En 1997, en pasando un casting del productor asturiense Manuel Pacho, Coral viaxó a Miami ante un proyeutu de grabación del sellu multinacional Universal Music Llatín. En 1998 grabóse un álbum curtiu (EP) sol nome de El Sabor De Prohibir, qu'incluyía les temes: «El sabor de Prohibir», «Quién te perdió Amor», «Rotundamente Non», y «Que me dexes de Querer». Nesti proyeutu collaboraron músicos y arreglistas del cantante Luis Miguel.

Desafortunadamente, el proyeutu nun vio la lluz pola fusión ente Universal Music Llatín y Polygram. Delles páxines web de música señalen qu'esti EP sí se llanzó, el 19 de xineru de 1999, aun así la cantante nun lu hai confirmáu.

2002: Álbum debú "Coral"[editar | editar la fonte]

A principios del añu 2000 y de nuevu n'España, Coral asistió a un casting de voz realizáu polos productores Juan Belmonte y Abel Arana (Pumpin' Dolls), quien buscaben una voz femenina pa llanzar un futuru LP. Finalmente l'artista ye escoyida. Empezó a ensayar y de nuevu a grabar maquetes ente los meses d'abril y xunetu. Coles mesmes nel mes d'agostu empezaron a componer nueves temes pal álbum debú de la cantante.

Finalmente en mayu de 2001, y dempués de xuntes con discográfiques pa presentar oficialmente l'álbum de l'artista, Coral foi fichada pola compañía Columbia Records del grupu CBS. Esi mesmu añu, sol nome artísticu de Catgirl, grabó una versión del clásicu «Rumore, Rumore» de Raffaella Carrá pa la BSO de la película El gran marcianu, producida por Pumpin' Dolls.

El 25 de setiembre de 2001 realizáronse remezclas de «Vas Volver», primer single del álbum como adelantu de promoción. El discu que taba previstu llanzase en septiembre, aplazar hasta payares y finalmente llanzóse nel añu 2002. El 11 d'avientu Tony Aguilar y Joaquín Luqui presentaron «Vas Volver» de Coral nel programa Fan Club.

L'álbum Coral[3] cuntó con dolce tarrezas, na so mayoría compuestos por Coral y dichos productores. Tamién collaboraron: Pablo Pinilla, David de María, David Santisteban, J.C. Villamil, Fernando Rodríguez, Alejandro Piqueras y Lydia.

2003 - 2004: Promoción[editar | editar la fonte]

Esti discu promocionar en 2002 con trés singles. El primeru, «Vas Volver», consiguió colase ente los 20 senciellos más vendíos mientres delles selmanes y convirtióse n'unu de los más radiaos del momentu. Darréu llanzóse «Llárimes de Cristal» y, a lo último, «Nube».

Mientres esi mesmu añu Coral realizó una xira promocional, apadrinada por Pumpin' Dolls. Presentar na Gala Murcia cola so tema «Llárimes de Cristal». Actuó tamién nes fiestes d'aniversariu del programa radiofónicu Fan Club en Barcelona y Madrid.

Unos meses dempués sol amparu de Los 40 Principales y al pie de otros artistes, realizó una xira promocional qu'empezó en Castellón, llevándola a otres ciudaes como Madrid, Barcelona, Bilbao, Valencia, Málaga, Cádiz y Valladolid. Asina mesmu l'artista realiza entevistes pa les revistes Zero y Odisea, ente otres.

Siguiendo cola promoción del discu, Coral presentar n'Andorra, y la bona acoyida favoreció qu'allegara como estrella convidada a la Gala OBA de Nueves Promeses, onde actuó ante'l presidente del principáu. Con tou, el discu Coral tuvo un espardimientu insuficiente y discretu vientes.

2006: Segundu álbum "Esfoyando Madrugaes"[editar | editar la fonte]

En proclamándose ganadora nel Festival de Benidorm, Coral Segovia grabó'l so segundu álbum, Esfoyando madrugaes (CAES Records) mientres los meses d'ochobre y payares de 2005 en Madrid y Roma, so la producción y direición de David Santisteban y Pablo Pinilla, esti postreru conocíu poles sos collaboraciones con David de María. L'álbum foi llanzáu'l 27 de marzu de 2006.

El so primera single «Más allá de ti» esguiló rápido posiciones nes llistes d'ésitos. El videu musical grabar en Cuba. Al poco tiempu Coral empezaría una xira promocional. Presentóse como xuráu ya intérprete nel 2º Festival del Cantar de Lanzarote y nel Universong de Tenerife. Tornó al Festival de Benidorm como artista convidada, ya interpretó nestos certámenes el so cantar «Más allá de ti».

2012: Nueva etapa con "Juan Belmonte Music"[editar | editar la fonte]

A finales de 2011 la cantante anunció por aciu un comunicáu na so páxina oficial en Facebook,[4] que s'atopa nel estudiu de grabación dando forma al que va ser el so nuevu trabayu discográficu. Nesta ocasión van ser Juan Belmonte (ex Pumpin' Dolls) y Danny Oton (productor y remezclador d'artistes como Kate Ryan o OBK) quien se van encargar de dar forma al nuevu single de la madrilana, qu'en pallabres del equipu va ser: «Un regresu a los oríxenes dance» de Coral Segovia.

El llanzamientu del primera senciellu, «Non te rindas», escritu y compuestu pola mesma cantante al pie de Belmonte, y que cunta con remezclas de Danny Oton,[5] poner a la vienta de forma dixital el 2 de mayu de 2012 nel portal de música iTunes.[6] El 2º single «Si Tu yes el mio Home y yo la to Muyer», llanzar de manera oficial el 3 de setiembre d'esi mesmu añu.

Darréu la cantante realizó una pequeña xira acústica que la llevó per distintes ciudaes de la capital española, coles mesmes promocionó'l tercer single «Atopé Un Amor» llanzáu'l 17 d'avientu de 2012, una tema escrito y producío por Juan Belmonte.

Coles mesmes l'artista promocionó'l llau B de Atopé un Amor, tratar d'una nueva versión de Perdóname», tema que popularizó'l cantante Camilo Sesto y el cual púnxose a la vienta'l de 17 de xunu de 2013.[7]

Darréu la cantante llanzó'l quintu y últimu single, que lleva por nome "Templariu", terminando asina'l so contratu cola discográfica Juan Belmonte Music.

2015: Regresu musical con «Solo Tu»[editar | editar la fonte]

A mediaos de 2015, Coral Segovia tornó con un nuevu single «Solo Tu», una tema Pop llatín, esta vegada de la mano de los músicos, productores y arreglistas Gregory Carrero y David de la Fuente, grabáu en Robin Groove Studios en Madrid.[8]

La tema poner a la vienta'l 28 de xunu de 2015 nes plataformes dixitales tales como: Google Play y Amazon.com. En iTunes salió a la vienta'l 7 de xunetu.[9]

Festivales[editar | editar la fonte]

2005: Festival del Cantar de Benidorm[editar | editar la fonte]

El 9 de xunetu de 2005, Coral alzóse vencedora na 38ª Edición del Festival de Benidorm al ganar la Serenita d'Oru col cantar Malditu corazón», compuesta y producida por David Santisteban y Marcu Dettoni. Llogró'l primer premiu, que consta de 36 000 euros pa la grabación d'un CD y un videoclip, gracies a los 100 puntos llograos tantu nes votaciones del xuráu como del sistema de televoto.

Selmanes dempués, publicóse un Ep cola tema ganadora y otru más que formaríen parte del so siguiente discu.

2008 - 2016: Festival d'Eurovisión[editar | editar la fonte]

Coral decidió presentase a la preselección pal Festival del Cantar d'Eurovisión. En 2005 cola tema «Esfoyando Madrugaes», en 2006 cola tema «Ónde van dir los suaños» (dambes temes compuestes por David Santisteban) y darréu en 2008 cola tema «Tou Ta En La to Mente» de los productores internacionales Tony Sánchez-Ohlsson, Thomas G:sson y Andreas Rickstrand, habituales del Festival. Con esta tema foi escoyida pa la gala Salvemos Eurovisión, presentada por Raffaella Carrá, gracies a los votos en My Space. Finalmente, sería superada pol cantar «Bailla'l Chiki-Chiki» de Rodolfo Chikilicuatre, vencedor absolutu de la gala de selección y representante d'Eurovisión de dichu añu, quedando ella en segunda posición, per delantre de La Casa Azul.

En 2009 la cantante presentó «Babylon», una tema compuesta por Rafael Artesero y José Juan Santana. La tema foi retiráu pola mesma cantante pocu dempués d'empecipiase'l procesu de votación.

Yá en 2010 Coral presentar con una balada titulada «NUna Vida». Foi la candidata más votada na páxina d'internet habilitada por TVE con más de 300 candidatos, colo que consiguió una de los diez places pa la gala d'elección, emitida por TVE'l 22 de febreru de 2010. Coral acabó en segunda posición, tan solo superada por Daniel Diges cola tema «Daqué pequeñín». Tanto xuráu como televoto coincidieron.

Con cinco candidatures y con muncha esperiencia detrás, ésta sería la última presentación de Coral nel Festival d'Eurovisión.

El 1 de Febreru de 2016, Coral interpretó la tema "Daqué Pequeñín" de Daniel Diges, quién xunto a otros artistes nacionales, cantaron un medley de temes españoles n'Eurovisión nel programa de TVE "Oxetivu Eurovisión".[10]

OGAE Second Chance Contest[editar | editar la fonte]

OGAE Second Chance Contest ye un concursu que se realiza dende 1987, nel que participen los clubes nacionales OGAE (asociaciones de siguidores del Festival), unviando como representante una de los cantares de la so última preselección nacional pa Eurovisión y qu'anguaño entamó Suecia. Coral quedó en segundu llugar.

El 23 d'abril de 2010 OGAE España entamó la I Fiesta Euroschlager na sala Studio 54 de Madrid. Un eventu priváu nel cual: Coral, Mirela y Anael fueron los trés artistes convidaes, interpretando xuntes la tema Va tou al ganador, un cover n'español del grupu ABBA. La música tuvo a cargu DJ Galfo, que yá participó nes fiestes que se celebren nel Euroclub mientres el Festival d'Eurovisión. Mientres la fiesta escucháronse les cantares del Melodifestivalen suecu y otres que participaron nel Festival d'Eurovisión 2010. Esti tipu de fiestes yá se vienen celebrando con bastante ésitu n'otres ciudaes europees como Londres, Bruxeles y Estocolmo.

Coles mesmes el 11 de setiembre, Coral viaxó hasta Setúbal (Portugal) pa participar na Eurovision Party 2010 entamada por OGAE Portugal. La madrilana compartió escenarios con artistes de la talla de Hera Björk, Mihai Traistariu o Filipa Azevedo. L'actu tuvo llugar nel Auditoriu José Afonso y foi la primer actuación de la cantante naquel país.

N'ochobre de 2010, allegó como artista convidada a la final del Campeonatu de Balonmano en Helsinki (Finlandia) pa dar un pequeñu conciertu nel qu'interpretó en direutu varios temes del so primer álbum y los sos dos candidatures eurovisivas: «Tou Ta En La to Mente» y «NUna Vida».

Discografía[editar | editar la fonte]

EP[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu[editar | editar la fonte]

Otres grabaciones[editar | editar la fonte]

Otres collaboraciones[editar | editar la fonte]

Añu Álbum Cantar
2001 El Gran Marcianu [B.S.O.] Rumore, rumore
2002 Tropicana Dance Vol. 4 Vas Volver
2002 Discu Light Vas Volver
2003 Tou N'Unu Vol. 2 Llárimes de cristal (Maneater Mixshow)
2005 38 Festival De Benidorm 2005 Malditu corazón (Benidorm Version)
2008 Salvemos Eurovisión Tou ta na to mente
2008 Discu Estrella 2008 Tou ta na to mente (Remix)
2013 Discu Transcender de Yofer Cree en mi
2013 JBM Year Mix Vol. 1 Non Te Rindas; Atopé Un Amor; Si Tu yes el mio Home y yo La to Muyer, Perdóname, Templariu

Premios[editar | editar la fonte]

Festival Internacional del Cantar de Benidorm

  • 2005: Serenita d'Oru a la meyor tema "Malditu Corazón"[11]

X GALA DE PREMIOS DE IMÁS TV

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Coral Segovia