Cocina vitrocerámica

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cocina vitrocerámica.
Vitrocerámica d'inducción.

Les cocines vitrocerámicas son sistemes de cocción nos qu'hai un vidriu ente la fonte de calor y el recipiente que quier calecer. La llegada de la vitrocerámica supunxo toa una renovación na cocina, yá que ye más cómoda de llimpiar y tien indicadores de calor qu'alverten que les plaques inda permanecen calientes, lo que dexa un aforru d'enerxía.

Les vitrocerámicas constitúin un sistema de cocción eficaz y precisu.

En cuanto al sistema de producción de calor, hai dellos sistemes:

Vitrocerámicas de gas[editar | editar la fonte]

Disponen d'unos quemadores con alvioles n'estructura de setu d'abeya, que s'atopen debaxo del vidriu. El gas encender de forma automática, per mediu d'unes válvulas que dexen o corten el pasu del gas. Son les más antigües y menos utilizaes.

Vitrocerámicas de resistencia eléctrica[editar | editar la fonte]

Tienen una resistencia eléctrica sol vidriu. El calor regular de forma automática, controlando por sigo mesmes la temperatura por aciu un termostatu dependiente de la corriente. Cabo recordar que'l calor emitíu por una resistencia varia en función de la Corriente que la traviesa.

Vitrocerámicas d'inducción[editar | editar la fonte]

Artículu principal: cocina d'inducción

Son les más modernes yá que nun usen nengún tipu de resistencia como fonte de calor. Consiguen cocinar los alimentos gracies a la tresmisión d'enerxía al traviés d'un campu magnético. El calor producir por corrientes parásites y por baturiciu magnéticu. Ye necesariu usar recipientes de metal ferromagnético, con fondu planu, llisu y gruesu. El vidriu permanez fríu y ye más bono de llimpiar.

Vitrocerámicas a infrarroxa[editar | editar la fonte]

Temporizador pa cada fogón[editar | editar la fonte]

Les cocines vitrocerámicas pueden cuntar con un minutero o temporizador p'apagar los fogones pasáu un determináu tiempu.Esti minuteru puede ser común pa tolos fogones o tener unu independiente ya individual pa cada fogón, nes cocines más modernes.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Cocina vitrocerámica