Clara Fey

De Wikipedia
Clara Fey
Vida
Nacimientu Aquisgrán[1]11 d'abril de 1815[2]
Nacionalidá Bandera de Reinu de Prusia Reinu de Prusia
Muerte Simpelveld8 de mayu de 1894[3] (79 años)
Sepultura Kind-Jesu-Kapelle (en) Traducir
Kloosterkerk van Maria Boodschap (en) Traducir
Catedral de Aquisgrán (es) Traducir
Estudios
Estudios Leonhard-Gymnasium Aachen (en) Traducir
Llingües falaes alemán[4]
Oficiu monxa, profesoraescritora
Llugares de trabayu Aquisgrán y Simpelveld
Santoral
8 de mayu
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Orde relixosa Hermanas del Pobre Niño Jesús (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Beata Clara Fey fundadora de la Congregación de les Hermanes del Neñu Jesús Probe, nació n'Aquisgrán, Alemaña el 11 d'abril de 1815 y morrió'l 8 de mayu de 1894 morrió de 79 años en Simpelved Holanda , perteneció a una familia acomodada, de gran sensibilidá social, por esto dende neña'l so corazón sintió la necesidá del probe y el deséu d'ayudar.

Dempués de la fundación de la Congregación les primeres hermanes d'esi entós empezaron a distribuyise per Asia, Europa y América del Sur llevando la misión que Clara Fey encamentára-yos que yera Conducir los neños y nuevos escontra Jesús. Nun par d'años la congregación yá taba presente en: Colombia, Perú, Indonesia, Luxemburgu, España, Holanda y Alemaña llugar de la so fundación.

Entamos[editar | editar la fonte]

Vivió una dómina de grandes problemes sociales que surdíen na so ciudá natal por cuenta de la creciente industrialización. Por esi motivu munchos padres de les clases probes, diben trabayase a les fábriques y dexaben en gran abandonu a los sos fíos.

Foi na so casa paterna onde Clara empezó a trescalase ante la miseria de los neños que trabayaben peles cais arrodiaos de vicios y ensin cuidos nin educación. Oyía como'l so hermanu Andrés, sacerdote, parolaba colos sos amigos sacerdotes sobre les miseries d'Aquisgrán y la necesidá de remediales.

Clara reparaba la vida de Aquisgrán, la so ciudá, dende la perspeutiva d'una persona socialmente bien asitiada. Yá dende la mocedá, la madre de Clara enseñara a la so fía a reparar lo qu'asocedía al so alredor y na so redolada. La familia Fey habíase fitu particularmente nos tresformamientos sociales que se taben llevando a cabu en Aquisgrán, por cuenta de la industrialización d'empiezos del sieglu XIX.

Ante esta situación concibió l'ideal de faer daqué por estos neños y con un grupu d'amigues abrió una escuelita. Ellí los neños aprendieron a rezar, a lleer y a escribir y faer obres manuales.

Pero llueu se dio cuenta Clara que la escuela yera insuficiente pa emprestar una ayuda efectiva y resolvió axuntase coles sos amigues en comunidá relixosa pa poder brindar un llar a los neños probes.

Fundación de la Congregación[editar | editar la fonte]

Fai 174 años Clara Fey fundó la Congregación de les Hermanes del Neñu Jesús Probe, el 2 de febreru de 1844. La xera de la Congregación ye dende entós la educación cristiana de la niñez y de la mocedá, y asina mesmu l'ayuda a los neños y nuevos nes sos necesidaes. A esta misión que la Madre Clara espresaba nes pallabres conducir los neños a Jesús, consagren les hermanes la so vida, el so trabayu y la so oración. El meyor mandáu de Clara Fey a les sos hermanes y a les sos educandas ye la so rica espiritualidá sintetizada nuna frase del evanxeliu de San Xuan permanecéi en mi: “manete in me”.

Pa Clara lo decisivo yera permanecer nel Señor con tol so ser y el so quefer. Pa llogralo buscó caminar na presencia del Señor. El mediu pa consiguilo foi lo que llamó cenciellamente la práutica, que foi'l preséu pa caminar escontra la interioridá, escontra una vida en Cristu, con Él y pa Él, que concluyiría en: Tou por Jesús, por Jesús solo.

El permanecer col Señor ye la resultancia de la práutica y ésta consiste n'exercicios d'amor pa dirixir frecuentemente'l pensamientu escontra Dios: “Mirar col güeyu esquierdu les ocupaciones ente que'l derechu permanez fixu n'Él. Sirvir al amor con una mano y cola otra sofitase en Jesús ensin soltalo. Abrir un oyíu a les necesidaes del próximu y l'otru a la voz de Dios. En Clara Fey, la vida na presencia de Dios xira en redol al Sol Eucarísticu. La forma fundamental de la práutica consiste en dirixir el pensamientu a Cristu na Sagrada Eucaristía, en pensar de cutiu n'Él, n'unvia-y el Corazón mientres realizamos los deberes del nuesu trabayu.

La Eucaristía ye pa ella la exa del so constante diálogu col Señor. Una parte del so tiempu dedicar a preparar pa recibilo na Eucaristía y el restu pa estimar la so visita.

Clara Fey foi una alma Eucarística, como queremos selo toles sos siguidores. Tenemos De permanecer xuníes al Señor d'una Comunión a otra. Quien asina lo entiende, lleva una vida ininterrumpida d'unión con Dios. La Madre Clara Fey, fundadora de les hermanes del Neñu Jesús Probe, propunxo a les sos hermanes un camín d'espiritualidá eucarística que los ayudar a vivir diariamente na presencia de Dios.

Falar de la espiritualidá de les hermanes del Neñu Jesús Probe ye falar del camín espiritual de la so fundadora: Clara Fey, porque foi ella quien formó nesti aspeutu a la comunidá naciente y dexó n'heriedu'l so pensamientu y camín espiritual a les sos fíes.

Dende neña, Clara sintió un amor especial pola presencia Eucarística del Señor. Tenía por costume pasar rataes d'oración ante'l sagrariu y participar de les práutiques d'adoración propuestes pol so párrocu. Pero nun se fortaleció la so fe namái pola oración; en casa ma Fey siempres acoyó a los probes y enseñó a los sos fíos a faer otru tantu. Asina pos Clara foi afayando a Jesús na Eucaristía y simultáneamente nos hermanos, especialmente nos más precisaos. Yá dende 1835, antes de la fundación, Clara, lleía los escritos de Santa Teresa. Sentíase tan atraida pola so espiritualidá qu'inclusive quixo faese carmelita. Santa Teresa foi la primer inspiradora nel camín espiritual de Clara. Más palantre, en 1841 el P. Sartorius va motivar a Clara a lleer a San Francisco de Sales. La llectura de la Vida Devota” va empecipiar a Clara nuna vida espiritual más programada, esto ye, partiendo d'equí va empezar a faer una meditación basada nun esquema suxuríu pol santu. Amás siguiendo los conseyos d'ésti dexaráse empobinar incondicionalmente pol so confesor. Asina pos podemos falar d'una influencia direuta na configuración de la espiritualidá de la M. Clara d'estos trés persones: Santa Teresa, San Francisco de Sales y el P. Sartorius. Pero val la pena resaltar lo que la mesma M. Clara afirma: el primer fundamentu de la so vida espiritual dar la so Primer Comunión; colo que podríamos dicir que primero que estes persones foi Dios mesmu quien trazó'l so camín. Amás sabemos que la M. Clara lleó enforma d'otros Santos a quien almiró.

A lo llargo del tiempu la Madre Clara va atopando una ruta espiritual que decididamente comparte coles sos hermanes convidándoles explícitamente a siguila. Anque nun escribió un tratáu al respeutu, foi enseñándo-yos y esplicándo-yos lo qu'ella llamó “La Práutica” al traviés de meditaciones, conferencies y cartes. La vida na presencia de Dios convertir nel legáu espiritual de la Madre Clara a les sos fíes, les Hermanes del Neñu Jesús Probe. "La práutica" como la entendió Clara puede definise como un camín de crecedera espiritual que'l so oxetivu ye Permanecer nel Señor. Pa vivir na so presencia Clara entamó la so vida d'una comunión a otra.

Al concretar la práutica la Madre Clara propón delles coses:

Preparar siempres la comunión dende la nueche anterior y nel momentu inmediatu con actos de fe, esperanza y caridá amás del fayadizu recogimiento. Igualmente estimala.
Pa caltener el recogimiento valise d'artificio jaculatoria, oraciones como'l rosariu o'l Magnificat, pensar nel Señor en mediu de la velea.
Pensar nel Señor en mediu del trabayu consagrándo-y tou a Él. Queriendo namái la so voluntá. Perseverando na so presencia, abandonándose a les sos manes.
Ver siempres a Jesús nel próximu: en toos, nes persones con quien trabayamos, nos neños, na nuesa familia y amar con y dende el corazón de Jesús.

La práutica esixe fe, esperanza, caridá y esfotu. La Madre Clara morrió'l 8 de mayu de 1894, pero la so obra estendióse per tol mundu al traviés de múltiples obres que busquen sirvir a Jesús nos neños y nuevos, especialmente los más precisaos== Referencies ==

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 10 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 118686984. Data de consulta: 15 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. URL de la referencia: http://clara-fey.de/clara-fey/biographie.
  4. Identificador CONOR.SI: 123468899. Afirmao en: CONOR.SI.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


.