Bioestadística

De Wikipedia

La bioestadística, davezu, ye l'aplicación de la estadística a la bioloxía. Por mor de que les custiones a investigar en bioloxía son de ñatura pervariada, por exemplu, la medicina, ciencies agropecuaries y forestales, la bioestadística espardió los sos dominios pa incluyir cualaquier modelu cuantitativu, non sólo estadísticu, que puea ser usáu pa retrucar a estes necesidaes.

La bioestadística pue ser considerada como una rama, altamente especializada, de la informática médica que pue ser, a la so vegada, complementada pola bioinformática.

L'aplicación resulta anguaño necesaria, nos campos de:

La collaboración de la bioestadística foi clave nel desendolque de nuevos fármacos, nel entendimientu d'enfermedaes cróniques como'l cáncanu y el sida, y estos son dellos de los miles d'exemplos posibles.

La estrecha rellación de la Estadística col métodu científicu fai de la Bioestadística una disciplina imprescindible na mayoría de los proyeutos nel área teunolóxica.

El pensamientu estadísticu non sólo resuelve ya entiende la complexa metodoloxía pa dar rempuesta a hipótesis, sinón que ye quien a organizar el “sistema” qu'involucra la investigación dende'l diseñu xeneral, diseñu de muestréu, control de calidá de la información, analís y presentación de resultaos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]