Baltimore Orioles

De Wikipedia
Baltimore Orioles
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu equipu de béisbol
Fundáu en1894
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Buck Showalter
Mascota The Oriole Bird (en) Traducir
Categoría Liga Americana (es) Traducir
Instalaciones
Estadiu Oriole Park at Camden Yards (es) Traducir

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

[[Categoría:Liga Americana (es) Traducir]]

Baltimore Orioles son un equipu de béisbol con sede en Baltimore, Maryland, Estaos Xuníos. Pertenecen a la División Este de la Lliga Americana, tando nesa división colos New York Yankees, Toronto Blue Jays, Tampa Bay Rays y Boston Red Sox.

Fundación: 1893, como la franquicia de la ciudá de Milwaukee, en Wisconsin na Lliga Occidental (Western League). En 1900, esta lliga convertir na Lliga Americana, que adquirió estatus de Lliga Mayor en 1901.

Antiguos nomes: Milwaukee Brewers (Cerveceros) (1894-1901), St. Louis Browns (Cafés o Carmelites) (1902-1953).

Estadiu Sede: Oriole Park at Camden Yards (1992-Presente).

Colores d'uniforme: Negru y naranxa.

Mascota: El Oriol (Oriolus Oriolus) conocíu tamién como filomena europea, ye un paxarín qu'habita nes zones templaes del hemisferiu norte, como Baltimore y llugares redoma a esta ciudá. El so plumaxe ye doráu y el so nome científicu deriva del llatín aurum: doráu o ave d'oru. Foi en 1979 en qu'oficialmente se nomó como mascota d'esti equipu, a pesar que dende'l so entamu xugando en Baltimore, yá se-yos conocía con esti llamátigu, yá que el Oriol ye'l páxaru oficial del Estáu de Maryland. El nome Orioles foi utilizáu por dellos equipos previos tantu de Lligues Mayores como de Lligues Menores en Baltimore, incluyida esta franquicia que eventualmente fueron los New York Yankees. Otros nomes que tien l'equipu inclúin los O's y los Páxaros.

Historia[editar | editar la fonte]

Plantía:Ficha d'equipu de béisbol

Los Cerveceros de Milwaukee 1889

La franquicia de Orioles modernu puede remontar los sos raigaños de nuevu a la orixinal de Cerveceros de Milwaukee de la menor Del Oeste League, a partir de 1894 cuando la lliga reorganizárase. Los Cerveceros taben ellí cuando'l WL camudó'l so nome pol Lliga Americana en 1900.

Cerveceros de Milwaukee[editar | editar la fonte]

A la fin de la temporada 1900, la Lliga Americana retirar del Alcuerdu Nacional de Béisbol (l'entendimientu formal ente la Lliga Nacional y les Lligues Menores). Dos meses dempués, la Lliga Americana declaróse una Lliga independiente y compitiendo en forma importante. Como resultáu de veces de delles franquicies, los Cerveceros fueron unu de los dos únicos equipos de la Lliga Occidental que nun pasaron, pa evitar que lo corrieren o echaren de la lliga (l'otru ye'l Detroit Tigers). Nel so primer partíu na Lliga Americana, l'equipu perdió ante los Detroit Tigers 14-13 dempués de desperdiciar una ventaya de nueve carreres na novena entrada. [1] A día de güei, ye un récor nes mayores pal mayor déficit superar esa tarde nel xuegu Mientres la temporada de la Lliga primer estauxunidense en 1901, que terminó postreru (octavu llugar), con un récor de 48-89. Na so única temporada de Grandes Lligues, l'equipu xugó en Lloyd Street Motivación, ente les cais 16 y 18 en Milwaukee.

St. Louis Browns 1944: Primer campeonatu na Lliga Americano y único col nome d'esta franquicia[editar | editar la fonte]

La Segunda Guerra Mundial amburaba n'Europa y nel Pacíficu, mientres na Lliga Americana, los Carmelites, Cafés o Morenures (Browns) titular por primer vegada. Este sería l'únicu títulu na so hestoria de cincuenta y un años en San Luis, yá que esta franquicia fuera dende 1901, la de los Cerveceros de Milwaukee, pero dempués de la temporada de 1902, camudar a San Luis, hasta que dempués de la temporada 1953, convertir nos Baltimore Orioles.

Cuando terminaba la temporada 1944, precisaben los Carmelites una victoria más pa titulase. Yera'l primeru d'ochobre y enfrentáronse a los Yankees. Ganáronlos 4-2 y terminaron con 88-66. L'añu anterior el club de San Luis, foi sestu na Lliga de 8 clubes, a 25 xuegos del campeón. Llegaben a la Serie Mundial a enfrentase a los St. Louis Cardinales: San Luis frente a San Luis. Ta foi la tercer ciudá n'allugar toa una Serie Mundial tres de Chicago y de New York. Xugadores de los Carmelites de San Luis: El centerfield Mike Kreevich qu'había bateado .301 na temporada, el shoststop Vern Stephens que dio 20 jonrones y emburrió 109 carreres y los meyores llanzadores del grupu: Nelson (Nels) Potter 19-7, y 2.83 en carreres llimpies y Jack Kramer 17-13 y 2.49 de carreres llimpies. Otros pitchers: Denny Galehouse, Bob Muncrief y Sigmund Jakucki.

La Serie Mundial desenvolver del 4 al 9 d'ochobre de 1944, tolos xuegos nel Sportsman's Park de los Carmelites, onde tamién xugaben como club de casa los Cardenales mientres tola temporada, ganando los Cardenales la Serie Mundial 4 xuegos a 2 a los Carmelites/Cafés de San Luis.

Detalles de la Serie Mundial de 1944[editar | editar la fonte]

  • San Luis foi la tercer ciudá n'allugar toa una Serie Mundial, tres de Chicago y Nueva York.
  • Nel sestu xuegu, Ted Wilks relevó nel sestu inning, y retiró a 11 bateadores en ringlera pa salvar la victoria.
  • Única vegada qu'asistió a la Serie Mundial los Carmelites/Cafés/Amorenaos de San Luis yá que años dempués camudaríense a Baltimore pa dar orixe a los Orioles equipu que sigue n'actividá na Lliga Americana.

Baltimore Orioles[editar | editar la fonte]

El Miles-Kreiger (Gunther Brewing Company)-Hoffberger grupu rebautizó al so nuevu equipu de los Baltimore Orioles pocu dempués de tomar el control de la franquicia. El nome tien una rica hestoria en Baltimore, dempués de ser utilizáu por un Lliga Nacional del equipu na década de 1890. En 1901, Baltimore y McGraw fueren favorecíos con una franquicia d'espansión na creciente Lliga Americana, nomando al equipu de los Orioles. L'equipu treslladar a Nueva York en 1903, convirtiéndose nel New York Yankees. Como miembru de la lliga d'altu nivel menor Lliga Internacional, Orioles compitió no que güei se conoz como'l nivel AAA 1903-1953. Los sos grandes ensames de postemporada nel so llar temporal, Estadiu Municipal, llamó l'atención de les Grandes Lligues, lo que lleva a una nueva franquicia de MLB en Baltimore [ensin referencies]

Les granes del ésitu (1954-1959)[editar | editar la fonte]

Dempués d'empecipiar el 1954 campaña con una división de dos partíos contra'l Tigers de Detroit, l'Orioles tornó a Baltimore el 15 d'abril pa un desfile de bienvenida que serpenteaba peles cais del centru de la ciudá, con unos 350.000 espectadores a lo llargo de la ruta. Nel so primer partíu en casa per primer vegada en Memorial Stadium na tarde, trataron a un llenu completu de 46.354 a una victoria de 3-1 sobre'l Chicago White Sox. El restu de la temporada nun sería tan prestosa, col equipu de soportar 100 perdes y evitar la bodega AL por namái trés partíos. Con socios inversionistas un tanto atayaos col so dominiu de les operaciones de negociu de la franquicia ya insatisfechos con otru séptimu llugar, Miles Clarence arrenunció a principios de payares de 1955. Promotora inmobiliaria James Keelty, Jr. asocedió-y como presidente de banca d'inversión José Iglehart el presidente de la xunta nueva.

Les granes del ésitu al llargu plazu llantáronse'l 14 de setiembre de 1954, cuando los Orioles contrataron Paul Richards pa convertise nel direutor del equipu de béisbol y xerente xeneral. Él sentó les bases pa lo qu'años más tarde se llamará Oriole Way'. La instrucción de los fundamentos del béisbol convertir n'uniforme en tolos detalles ente toles clases dientro de la organización. Los xugadores perfeccionar con paciencia hasta que fueron fundamentalmente formaos con aselu, en llugar de ser a toa priesa avanzada pal siguiente nivel.

Pal restu de la década de 1950, los Orioles abasnar hasta la tabla de posiciones, llegando tan alto como'l quintu llugar con un 76-76 Rexistru en 1957. Richards tuvo ésitu nel almacenamientu de la franquicia con una gran cantidá de nuevos talentos qu'inclúi Dave Nicholson, Pete Ward, Ron Hansen (1960 AL Rookie of the Year), Milt Pappas, Jerry Adair, Steve Barber (20 victories en 1963), Boog Powell, Dave McNally y Brooks Robinson. Desafortunadamente, Richards tamién tuvo l'enclín a gastar imprudentemente el dineru n'individuos con habilidaes de béisbol dudoses. Esto convirtióse nun gran problema como una guerra d'ufiertes ente los clubes de pelota pal llogru de los meyores xugadores amateurs polo cual intensificáronse les firmes de bonos.

Los Orioles esperimentaron grandes sucesos de 1964 a 1983, como lo foi a mediaos de la década de 1990s y onde ganaron un total de nueve campeonatos de la so división (1969-1971-1973-1974-1979-1983-1997-2014), seis campeonatos de la Lliga Americana (1966-1969-1971-1979-1983), trés Series Mundiales (1966-1970-1983), dos wild cards (1996 y 2012) y con cinco premios de Xugador Más Pervalible (el tercer base Brooks Robinson en 1964, el outfielder Frank Robinson en 1966, el primer base Boog Powell en 1970 y el shortstop Cal Ripken Jr. en 1983 y 1991).

Una de les más históriques franquicies nes Lligues Mayores, los O's sufrieron una racha perdedora de 14 temporaes de 1998 al 2011. Poro, l'equipu tuvo temporada ganadora dende'l 2012, cuando los O's calificaron a la postemporada per primer vegada dende 1997. Dempués de perder los playoffs nel 2013, ellos ganaron nel 2014, llevándose'l títulu de la División Este de la Lliga Americana per primer vegada en 17 años y ganando el títulu de la Serie Divisional de la Lliga Americana sobre los Detroit Tigers nel 2014. Los Orioles son tamién conocíos pol so estadiu, el Oriole Park en Camden Yards, que inauguróse en 1992 nel centru de Baltimore.

Milt Papes por Frank Robinson[editar | editar la fonte]

El 9 d'avientu de 1965, los Orioles axustaron al pitcher Milton Pappas (y otros xugadores) a los Cincinnati Reds pol bateador Frank Robinson. Al añu siguiente, Robinson ganó'l títulu de Xugador Mas Pervalible de la Lliga Americana, siendo'l primeru (y hasta agora l'únicu) que ganó'l premiu de Xugador Más Pervalible en dambes Lligues (Robinson ganó'l Xugador Más Pervalible na temporada de 1961, llevando a los Cincinnati Reds al campeonatu de la Lliga Nacional). En resume, el ganador del Xugador Más Pervalible de 1966 Robinson, tamién ganó la Triple Corona (líder na Lliga Americana en bateo, jonrones y carreres impulsaes) daqué que tamién llogró na siguiente temporada Carl Yastrzemski de los Boston Red Sox. Los Orioles ganaron el so primer campeonatu de la Lliga Americana en 1966 y na so presentación na Serie Mundial ante Los Angeles Dodgers colos sos ases de pitcheo como Sandy Koufax y Don Drysdale, ganaron la Serie Mundial. L'únicu jonrón de campu fuera del Memorial Stadium foi dau por Robinson el Día de les Madres de 1966, ante Luis Tiant, pitcher de los Cleveland Indians, cuando'l batazo clareó al left field el cual xugaba adelantráu. Una bandera foi darréu asitiada cerca de la mancha de la pelota qu'había clareado al xardineru cola simple pallabra: "HERE" (Equí) nel sitiu. La bandera atópase agora nel Muséu de los Baltimore Orioles.

Milton Papes tuvo récor de 30-29 nos dos años en que xugó colos Cincinnati Reds antes de ser axustáu. Llegó a ganar 17 xuegos pa los Cachorros de Chicago en 1971 y en 1972 tuvo un xuegu ensin hit nin carrera na so última temporada activa, pero esto nun ayudar a los Colloraos quien perdieron la Serie Mundial de 1970 con Frank Robinson y los Orioles. Esti truecu foi reconocíu como unu de los más ventaxosos na hestoria del béisbol, incluyendo una mención de l'actriz Susan Sarandon na so apertura del soliloquiu nel filme de Bull Durham en 1988: "Mal negociu por ser parte del béisbol. Pero quién puede escaecer a Frank Robinson por Milt Pappas?"

Los años 1966-1979 : un equipu importante y ganador: Segundu campeonatu de la Lliga Americano y primer Serie Mundial ganada[editar | editar la fonte]

Por fin los Baltimore Orioles, yeren campeones de la Lliga Americana dirixíos por Hank Bauer y enfrentaríase a Los Angeles Dodgers campeón de la Lliga Nacional y favoritos na Serie Mundial de 1966. Suponíase que'l pitcheo de los Dodgers diba resultar la clave pa la victoria de la Serie. Pero foi tou lo contrario: los Orioles colgáronlos 33 ceros en ringlera a la xente de Los Angeles. Nun los dexaron llegar a home dende'l cuartu inning del primer xuegu hasta más nunca. Solo dexáron-yos dos carreres nos cuatro xuegos. Y en 4 xuegos barrieron a los campeones de la Lliga Nacional, ganando trés d'ellos a les estrelles de los Dodgers: Don Drysdale que perdió 2 y Sandy Koufax unu, y coronáronse campeones. Equí rellumaron poles sos actuaciones, Frank Robinson ganador de la triple corona de bateo y el más pervalible de dambes lligues, nos xardinos y qu'años dempués sería los primer mánager de raza negra nes Lligues Mayores, Brooks Robinson estraordinariu tercer base, Paul Blair nel centerfield, el venezolanu Luis Aparicio nel shortstop, Dave Johnson na segunda base, Andy Etchebarren como catcher, Boog Powell como la so bateador de poder, Jim Palmer como'l so meyor pitcher abridor a pesar de tar nel so 2a temporada col equipu, Moe Drabowski relevista ganador del primer xuegu y empató un récor al dexar a seis bateadores consecutivos ponchados nel cuartu y quintu inning, camín de los 11 del so total na tarde y Dave McNally.

La Serie Mundial desenvolver del 5 al 9 d'ochobre de 1966: Xuegu 1 y 2 nel Dodger Stadium y los xuegos 3 y 4 nel Memorial Stadium de Baltimore. La Serie Mundial foi ganada polos Baltimore Orioles por barrida de cuatro xuegos a cero sobre Los Angeles Dodgers.

Detalles de la Serie Mundial de 1966[editar | editar la fonte]

  • Moe Drabowski, el relevista ganador del primer xuegu, empató un récor al dexar a seis bateadores consecutivos struckouts (ponchados) nel cuartu y el quintu inning, camín de los 11 del so total nesa tarde.
  • Los Dodgers teníen bon pitcheo que los faía favoritos pa ganar la Serie Mundial pero'l pitcheo que rellumó foi'l de los Orioles.
  • El centerfield de los Dodgers, Willie Davis, impunxo un récor al cometer tres error nun inning: el quintu del segundu xuegu.
  • Los Dodgers, igual qu'en 1965, nun teníen llatinoamericanos nel so róster. Los Orioles, namái a Luis Aparicio.
  • Una decepción más pa los apostadores de Las Vegas, que daben llargamente favoritos a lod Dodgers nesta Serie Mundial.

Temporada 1969: Tercer campeonatu de la Lliga Americana y a la Serie Mundial[editar | editar la fonte]

En 1969, son campeones de la Lliga Americana dirixíos por Earl Weaver y cola base d'equipu que fueren campeones 3 años tras: Brooks Robinson, Jim Palmer, Andy Etchebarren, Boog Powell y van a la Serie Mundial, contra l'equipu "cenicienta" los estelantes Mets de New York. Los Orioles ganaren nel Este de l'Americana con 19 xuegos de ventaya sobre'l segundu llugar, los Detroit Tigers. Y en el playoff pol campeonatu de la Lliga Americana barrieron en 3 xuegos a los Minnesota Twins, campeones del Oeste. Los apostadores de Las Vegas dar llargamente favoritos nos apuestes a los Orioles, entá ye más cuando ganaron 4-1 nel primer partíu a los Mets con pitcheo del cubanu Mike Cuéllar. Pero Oh sorpresa¡ yá que esi sería l'únicu partíu que ganaríen los Orioles y de la mano de Tom Seaver y Jerry Koosman conocíos como Tom&Jerry, según Gary Gentry los sos pitchers abridores, ganáron-y la Serie Mundial, siendo una de les sorpreses nesi tiempu.

La Serie Mundial realizar del 11 al 16 d'ochobre de 1969 y coronáronse los Mets. Xuegos unu y dos nel Memorial Stadium de los Orioles y trés, cuatro y cinco nel Shea Stadium de los Mets. Los estelantes Mets o tou lo inesperao.

Detalles de la Serie Mundial de 1969[editar | editar la fonte]

  • Primer Serie Mundial ganada polos Mets de Nueva York.
  • Hubo na Serie fechos decisivos que naide predixera, como cuando Al Weiss, bateador de .215 na temporada, disparó'l senciellu p'arremolcar la carrera que convirtió a Jerry Koosman en pitcher ganador. Asocedió nel novenu inning del segundu xuegu.
  • Nolan Ryan, de los Mets, relevó nel cuartu xuegu y terminar con llabor de namái ceros en 2.1 innings. Acreditóse'l salvamentu. Entá nun tenía la fama de notable llanzador que más tarde-y acompañó hasta'l final de la so carrera.
  • De nuevu l'equipu llargamente favoritu pa ser ganador de la Serie Mundial, perdía.
  • Los llatinoamericanos nesta Serie, toos colos Orioles: Chico Salmón de Panamá, Mike Cuéllar y Marcelino López de Cuba.

Temporada 1970: Cuartu campeonatu de la Lliga Americano y Segundo Serie Mundial ganada[editar | editar la fonte]

En 1970, nuevamente campeones de la Lliga Americana, dempués d'esaniciar a los Minnesota Twins, campeones del Oeste de la Lliga Americana y ganando la Serie Mundial contra los Cincinnati Reds 4 xuegos a unu, equipu onde xugaben Pete Rose, Johnny Bench, el shortstop venezolanu David Concepción, el dominicanu César Gerónimo, Tany Pérez. Los xugadores importantes de los Orioles yeren: Frank Robinson, Brooks Robinson, Boog Powell, Mike Cuéllar, Dave McNally, Jim Palmer, Paul Blair.

La Serie Mundial xugar del 10 al 15 d'ochobre de 1970 de la siguiente manera: xuegu unu y dos nel Riverfront Stadium de los Colloraos y trés, cuatro y cinco nel Memorial Stadium de los Orioles. La Serie Mundial foi ganada polos Baltimore Orioles cuatro xuegos a unu sobre los Cincinnati Reds.

Detalles de la Serie Mundial de 1970[editar | editar la fonte]

  • Los Orioles dispararon 10 jonrones, lo que sigue siendo'l récor por un equipu en Series de cinco xuegos. Tamién permanez vixente la marca de 15 jonrones qu'impunxeron los dos clubes.
  • El primer xuegu de la Serie, en Riverfront, foi tamién el primeru na hestoria de les Series en grama artificial.
  • Dave McNally convirtióse durantee el tercer xuegu nel únicu llanzador que sacó jonrón con trés en bases nes Series Mundiales. Amás, llanzó completu esa tarde na victoria 9-3.
  • Hubo seis xugadores de fala hispana na serie: Colos Orioles, el panamiegu Chico Salmón y los cubanos Mike Cuéllar y Marcelino López. Colos Colloraos, el cubanu Atanacio (Tany) Pérez, los venezolanos David Concepción y Angel Bravo.

Temporada 1971: Quintu campeonatu de la Lliga Americana[editar | editar la fonte]

En 1971, campeones de la Lliga Americana, per tercer ocasión consecutiva, ganando 101 xuegos na temporada y xugando el playoff pol campeonatu de la Lliga Americana frente a los Oakland Athletics a los que barrieron en 3 xuegos pero perdiendo la Serie Mundial, cuando yeren nuevamente favoritos pa ganala, basaos nel poderosu cuerpu de pitcheo por tener cuatro abridores con 20 ó más xuegos ganaos: Los zurdos Dave McNally (21-5) y Mike Cuéllar (20-9) y los derechos Jim Palmer (20-9) y Pat Dobson (20-8). Dende l'añu de 1900 hasta'l momentu actual, solamente otru equipu, les Chicago White Sox de 1920 tuvieron una rotación de pitcheo con númberos asemeyaos, amás de siguir la base del equipu campeón de 1969 y 1970: Frank Robinson, Brooks Robinson, Boog Powell, Mark Rettenmund, toos ellos empobinaos por Earl Weaver. Y asina, con toa esta pleyade de xugadores, perdieron colos Pittsburgh Pirates, campeón de la Lliga Nacional, que tenía ente les sos files a Roberto Clemente, Doc Ellis, Steve Blass, Willie Stargell, Manny Sanguillén, Jose Pagan, Jacinto "Jackie" Hernández, Víctor Davalillo.

La Serie Mundial d'anguaño, realizar del 9 al 17 d'ochobre de 1971 de la siguiente forma: Xuegos unu, dos, seis y siete nel Memorial Stadium de los Orioles. Xuegos tres, cuatro y cinco nel Three Rivers Stadium de los Pirates. La Serie Mundial foi ganada 4 xuegos a 3 polos Pirates de Pittsburgh.

Detalles de la Serie Mundial de 1971[editar | editar la fonte]

  • Los Pirates terminaren la campaña con ventaya sobre los Cardenales de siete xuegos na división del Este. Y dempués ganaron el playoff, a máximu de 5 xuegos a los Xigantes, tres victories por una.
  • Los Orioles ganaron 101 xuegos y los Atléticos tamién pa titulase nes sos divisiones. Baltimore ganó-yos el playoff en tres xuegos.
  • Siete llatinoamericanos figuraron na Serie: Colos Pirates amás de Roberto Clemente y José Pagan, el cubanu Jacinto "Jackie" Hernández, el panamiegu Manuel "Manny" Sanguillén y de Venezuela Víctor "Vitico" Davalillo. colos Orioles: Mike Cuéllar de Cuba y Chico Salmón de Panamá.
  • Notable que los bateadores de los Orioles, induldables figures de la ofensiva, batearan en xunto para .205. Y esi grupu incluyía a Frank y Brooks Robinson, Boog Powell y Mark Rettenmund. Coles mesmes, foi sorprendente tamién que nun pudieren gana-yos a los Pirates, con abridores como Mike Cuéllar , Jim Palmer, Dave McNally, Pat Dobson y Eddie Watt.
  • En Serie Mundial de 1960, Rboerto Clemente conectó hits en cada unu de los siete xuegos. Y tamién nos siete xuegos d'anguaño 1971. Esto ye, incogibles en 14 xuegos siguíos de Series Mundiales, toos nos que participó.

Temporada 1979: Sestu campeonatu de la Lliga Americana[editar | editar la fonte]

Pasaríen 8 años, pa ser nuevamente campeones de la Lliga Americana, yá qu'en 1973 y 1974 fueron dexaos fora de la serie de campeonatu de la Lliga Americana, polos Oakland Athletics, a lo postrero campeón de dambes temporaes y depués campeones de la Serie Mundial, ante Los New York Mets y Los Angeles Dodgers. Nesi añu, ganaríen el campeonatu dexando fuera a los Angeles de California en cuatro alcuentros. El so rival: los Pirates de Pittsburgh, qu'al igual que los Orioles dende'l so últimu enfrentamientu en 1971, nun fueren campeones. Los Orioles yá nun teníen a los Robinson, pero si teníen un pitcheo escepcional: Scott McGregor, Jim Palmer, el nicaragüense Dennis Martínez y Mike Flanagan (23-9) más el cerrador Don Stanhouse. Por eso yeren favoritos polos apostadores de Las Vegas con momios de 11-5 y nuevamente quedaron mal.

La Serie Mundial realizar del 10 al 17 d'ochobre de 1979 de la siguiente forma: Xuegos unu, dos, seis y siete nel Memorial Stadium de los Orioles. Trés, cuatro y cinco nel Three Rivers Stadium de los Pirates. En 1979 sería l'últimu campeonatu de la década, pero perdiendo la Serie Mundial ante los Pirates de Pittsburgh, 4 xuegos a 3. Otra vegada los Pirates.

Detalles de la Serie Mundial de 1979[editar | editar la fonte]

  • Cinco Pirates conectaron diez o más incogibles cada unu. Stargell, de 30-12, trés jonrones, cuatro dobles, siete arremolcaes, siete anotaes (nel séptimu xuegu, de 5-4). Garner, de 24-12, cuatro dobles, cinco carreres impulsaes, cuatro anotaes. Omar Moreno de 33-11, par de dobles, trés impulsaes, cuatro anotaes. Dave "La Cobra" Parker, de 20-10trés dobles, cuatro impulsaes, dos anotaes y Tim Foly, de 30-10, un doble, un triple, trés impulsaes, seis anotaes.
  • Poco dempués de termináu'l séptimu xuegu, metanes l'agua de champaña y el deliriu de la celebración nel club-house, Foly xubir a una siella y glayó: "¡He equí un shorstop mediocre, parte d'un equipu campeón mundial!"
  • Como na Serie Mundial de 1971, los Orioles volvíen perder ante los Pirates de Pittsburgh.

Temporada 1983: Séptimu campeonatu de la Lliga Americano y Tercer Serie Mundial ganada[editar | editar la fonte]

Dempués de 4 años d'espera, los Orioles yeren campeones, dirixíos por Joe Altobelli que sustituyera por retiru al llexendariu Earl Weaver, ganando la so división y darréu la serie de campeonatu frente a les Chicago White Sox en 4 xuegos. Enfrentar a los Phillies de Philadelphia. Esta serie foi denominada: les ciudaes cercanes y managers debutantes. ¿Por qué? Baltimore en Maryland y Philadelphia en Pennsylvania tán dixebraes por 97 milles (200 km) y los mánagers debutantes: Joe Altobelli polos Orioles y Paul Owens polos Phillies. Amás, estos dos equipos nunca antes viérense frente por frente n'ochobre. La estrella del pitcheo de los Orioles yera'l zurdu Scott McGregor con 18-7 amás d'Eddie Murray, Rick Dempsey, Al Bumbry, John Shelby, John Lowenstein, Jim Dawyer, Dennis Martínez, Benignu Ayala.

La Serie Mundial desenvolver del 11 al 16 d'ochobre de 1983 de la siguiente manera: Xuegos unu y dos nel Memorial Stadium de Baltimore. Trés, cuatro y cinco nel Veterans Stadium de los Phillies. Foi ganada polos Orioles 4 xuegos a 1

Detalles de la Serie Mundial de 1983[editar | editar la fonte]

  • Cola so blanquiada nel segundu xuegu d'esta Serie, Mike Bodicker llegó a 18 innings consecutivos de postemporada ensin dexar carretes llimpies dede el segundu del playoff.
  • Polos Orioles, John Shelby bateó na Seria para .444. Y para .385 John Lowenstein y Rick Dempsey, quién sacu jonrón y dio cuatro dobles. Jim Dwyer terminó .375.
  • Cuando la Serie camudar a Filadelfia, el mánager Owens decidió sentar a Pete Rose con tou y los trés mil 990 hits qu'entós tenía na so cuenta aldu al total qu'algamó de cuatro mil 256. Rose bateo de 8-1 nos dos primeros xuegos. El so sustitutu en primer base foi Tany Pérez, quién yá nun yera regular. Pete Rose terminó la Serie con cinco incogibles, incluyíu un doble, en 16 veces, una carrera impulsada, una anotada, permediu de .313.
  • Los dos equipos impunxeron récor p'asistencia en series de cinco xuegos con 304 mil 139 persones, por que'l so conceutu los ingresos netos fueron de siete millones 352 mil 103 dólares con 89 centavos.
  • Nueve nativos de Llatinoamérica figuraron nos róstes: Colos Orioles, Dennis Martínez de Nicaragua y Benignu Ayala, de Puertu Ricu. Colos Phillies, los boricuas Oswaldo Virgil fíu, Iván de Jesús, Sixto Lezcano y Willie Hernández. De Dominicana, Juan Samuel, el cubanu Atanasio "Tany" Pérez y de Venezuela, Baudilio "Bo" Díaz.

Temporaes 1984 a 1996; decepcionantes y de vaques flaques[editar | editar la fonte]

Un equipu con una bona afición, ente nuna dómina en verdá de males resultaos, vegetando na Lliga Americana, ensin haber trunfos resonantes, ensin tener temporaes ganadores y ensin llograr el banderín divisional, menos el gallardete de la Lliga Americana que terminaron n'otres organizaciones: Kansas City Royals, Boston Red Sox, Minnesota Twins, Oakland Athletics, Toronto Blue Jays, Detroit Tigers.

Inauguración del Camden Yards y el Partíu de les Estrelles de 1993[editar | editar la fonte]

Inauguráu con munches fanfarries en 1992, el Oriole Park en Camden Yards foi un espectáculu instantáneu, con estilu retro yera'l meyor parque de béisbol de les Lligues Mayores pa les siguientes dos décades. L'estadiu foi escoyíu pa la realización del Partíu de les Estrelles en 1993. Los Orioles tornaron a ser contendientes nes siguientes dos temporaes nel Camden Yads, pero remataríen en tercer llugar en dambes ocasiones.

Angelo tomar de nuevu[editar | editar la fonte]

Tamién en 1993, el dueñu Eli Jacobs foi forzáu a estremar la so parte de la franquicia, con Peter Angelo el cual foi nomáu pa garantizar na Corte de la bancarrota a los Orioles, tornando l'equipu al dueñu local orixinal per primer vegada dende 1979.

Temporada 1994: Encurtiada pola fuelga de xugadores[editar | editar la fonte]

Dempués de la temporada de 1993, los Orioles adquirieron al primer base Rafael Palmeiro de los Rangers de Texas. Los Orioles quien escorríen a los New York Yankees, ocuparon el segundu llugar nel nuevu formatu de cinco equipos de la división Este de la Lliga Americana, cuando la fuelga de xugadores, empecipiada'l 11 d'agostu, forzó a la eventual cancelación de la temporada.

Temporada 1995: Cal Ripken ruempe la racha de xuegos consecutivos de Lou Gehrig[editar | editar la fonte]

El llabor impasiva sigo dientro de la primavera de 1995. Tolos clubes de les Lligues Mayores, teníen nos entrenamientos primaverales xugadores suplentes, col enfotu de empecipiar la temporada con ellos. Los Orioles, que'l so dueñu yera un llicenciáu del trabayu de la Unión, yera l'únicu que nun tenía interés en crear un equipu alternativu, interesáu en qu'al terminar los entrenamientos primaverales la posibilidá d'empecipiar la temporada. Teníen un equipu sustitutu de campu, Cal Ripken Jr. que tenía una racha de xuegos consecutivos la cual taba por empatar. Los xugadores de reemplazu nun llegaron a xugar na temporada yá que la fuelga foi suspendida.

La cuenta regresiva de Ripken resumíase al entamu de la temporada. Cal Ripken finalmente rompió'l récor de Lou Gehrig "El Caballu de Fierro" de 2130 xuegos, siendo'l xuegu televisáu a nivel nacional el 6 de setiembre. Este foi'l momentu más votáu de tolos tiempos nel béisbol nel sieglu XX por fanáticos alredor del país en 1999. Ripken remató esta racha con 2632 xuegos, siendo sentáu'l 30 de setiembre de 1998, nel xuegu final de temporada de los Orioles en casa contra los New York Yankees nel Camden Yards. Siempres surdió'l comentariu de la racha de Lou Gehrig yá que cuando impunxo'l récor de más partíos xugaos de 2130, con 36 años, retiróse porque yá taba enfermu d'esclerosis llateral amiotrófica que lo llevaría a la muerte en 1941. Ensin esta enfermedá, nun se tien idea de cuantos xuegos más allargaría esa racha, cuando yera titular indiscutible de los Yankees de Nuev York. Los Orioles remataron dos xuegos debaxo de .500 nel tercer llugar, siendo Phil Regan mánager del equipu de béisbol por una temporada.

Temporada 1996: Récor de jonrones nuna temporada de 257 pero esaniciaos polos Yankees[editar | editar la fonte]

Antes de la temporada de 1996, Angelos contrató a Pat Gillick como xerente xeneral. Dio-y lluz verde pa llograr de manera rápida talentu pesao pa establecelo nel equipu. Guillick robló a dellos xugadores principales como B.J.Surhoff, Randy Myers, David Wells y Roberto Alomar. Sol nuevu mánager Davey Johnson y se enracharon pa poner el récor de les Lligues Mayores con 257 jonrones nuna temporada, colo cual los Orioles tornaron a los playoffs dempués de 13 años d'ausencia cuando prindaron el naciente wild card de la Lliga Americana. Alomar tuvo metíu nuna nube de fueu en setiembre, cuando taba nel jom y aldericóse a cara contra'l ampayer John Hirschbeck en Toronto. Foi suspendíu más tarde polos cinco primeros xuegos de la temporada de 1997, yá que él taba xugando la postemporada. Dempués d'esaniciar al campeón defensor de la Lliga Americana, los Cleveland Indians 3-1 na Serie Divisional, los Orioles cayeron ante los New York Yankees 4-1 na Serie de Campeonatu de la Lliga Americana, onde foi notable pal ampayer del xardín derechu, Rich García, que falló na interferencia d'un aficionáu nel primer xuegu de la serie, cuando'l fanáticu de los Yankees d'once años d'edá, Jeffrey Maier prindó sobre la paré de los xardinos una pelota en xuegu, que sirviera p'anotar carrera de jonrón de Derek Jeter, qu'empatara'l xuegu 4-4 nel octavu inning. La interferencia de Maier, torga qu'esta pelota pudiera ser prindada contra la barda pol xardineru derechu Tony Tarasco. Los Yankees ganaron el xuegu en extrainnings, asina que esto pudo afectar el resultáu del xuegu y posiblemente de la serie.

Temporada 1997: Primer llugar de principiu a fin pero nun son campeones[editar | editar la fonte]

Los Orioles fueron "wire-to-wire" (primer llugar dende'l principiu hasta'l final) pa ganar la [[Lliga Americana | Al Este] títulu] de 1997. Dempués d'esaniciar el Marineros de Seattle 3-1 nel División Series. Pero l'equipu volvió perder nel ALCS, Serie de Campeonatu de la Lliga Americana, esta vegada colos de baxo Indios 4-2, pero cada derrota Oriol, perdida por namái una carrera. Johnson arrenunció como manager dempués de la temporada, en gran parte por cuenta de una disputa con Angelos sobre Alomar, una multa por faltar a una función del equipu siendo donada pa la caridá de la esposa de Johnson. El coach de pitcheo Ray Miller sustituyó Johnson.

Empiezu d'una recesión (1998-2002)[editar | editar la fonte]

Temporada 1998[editar | editar la fonte]

Con Miller a la cabeza, los Orioles atópense non yá fora de los playoffs, sinón tamién con una temporada perdedora. Cuando'l contratu de Gillick expiró en 1998, nun foi anováu. Angelos traxo a Frank Wren pa ocupar el cargu de xerente xeneral. Los Orioles añadieron al volátil toleo Albert Belle, pero los problemes del equipu siguió na temporada 1999, con estrelles como Rafael Palmeiro, Roberto Alomar y Eric Davis el cual foise a l'axencia llibre. Dempués d'una segunda temporada perdedora consecutiva, Angelos rescindió a Miller y Wren. Nomó Syd Thrift el nuev Manager Xeneral y traxo el ex xerente Cleveland Mike Hargrove., como mánager.

Temporada 1999: Xugando contra la Seleición Nacional de Cuba[editar | editar la fonte]

Nun eventu pocu común el 28 de marzu de 1999, los Orioles entamaron un partíu d'exhibición contra'l Cuba nacional equipu de L'Habana. Los Orioles ganaron el partíu 3-2 en 11 entraes. Ellos fueron el primer equipu de Grandes Lligues pa xugar en Cuba dende 1959, cuando'l Los Angeles Dodgers ante'l Orioles nuna esposición. El xuegu foi parte d'una serie de dos partíos, nos que l'equipu cubanu visitó Baltimore en mayu de 1999. Cuba ganó'l segundu partíu 10-6.

Temporaes 2000-02[editar | editar la fonte]

Cal Ripken, Jr. llogró los sos 3000 hits dende'l principiu de la temporada. Una venta amburo producióse a la fin de la temporada, cuando los Orioles axustaron a munchos veteranos por xugadores nuevos non probaos y prospeutos de Lligues Menores. Los Orioles llamaron a munchos de los sos xugadores AAA pa terminar la temporada. L'únicu xugador qu'adquirió y tendría una carrera al llargu plazu cola organización foi Melvin Mora.

Esta yera la temporada de Cal Ripken, Jr. 's final. El so númberu (8) foi retiráu nuna ceremonia antes del postreru partíu en casa de la temporada.

Post-Ripken Yera y Cayida (2003-2011)[editar | editar la fonte]

Temporaes 2003-04: Reconstrucción na organización de los Orioles[editar | editar la fonte]

Nun esfuerciu pa evitar que'l barcu de los Orioles fúndase, los cambeos empezaron a barrer al traviés de la organización en 2003. El xerente xeneral Syd Thrift foi despidíu y nel so reemplazu, los Orioles contrataron Jim Beattie como vicepresidente executivu y Mike Flanagan como'l vicepresidente d'operaciones de béisbol. Dempués d'otra temporada perdedora, xerente de Mike Hargrove nun se caltuvo y el coach de los Yankees Lee Mazzilli foi contratáu como'l nuevu mánager. L'equipu robló bateadores poderosos como'l shorstop Miguel Tejada, el catcher Javy López, y l'ex Oriole primer base Rafael Palmeiro. Na siguiente temporada, los Orioles axustaron al xardineru Sammy Sosa.

Temporada 2005: Los Orioles cayer na temporada por mancadures de les sos xugadores clave[editar | editar la fonte]

L'equipu púnxose caliente a principios de 2005 y saltó en frente de la división Este de l'Americana, garrándose'l primer llugar mientres 62 díes siguíos. Sicasí, el baturiciu dientro y fora del campu empezó a faese sentir colos Orioles, empezó lluchando en redol a la posa pol Partíu de les Estrelles, asitiándolos cerca de la creciente de los Yankees y Medies Rojas. Les mancadures de López, Sosa, Luis Matos, Brian Roberts y Larry Bigbie llegó en cuestión de selmanes una de la otra, y l'equipu taba creciendo cada vez más la insatisfaición col "curín", empezando los movimientos de la oficina principal y del mánager Mazzilli p'ayudar a superar esti periodu de llucha. Dellos xugadores de les Lligues Menores, clase A Frederick el xardineru Jeff Fiorentino fueron xubíos a ocupar una plaza de xugadores de mayor esperiencia como'l xardineru David Newhan, quien bateó para .311 la temporada anterior.

Dempués d'empecipiar la temporada 42-28 (.600), los Orioles terminaron la temporada con un récor de 32-60 (.348), terminando en 74-88 (.457). Namái los Kansas City Royals (0.346) tuvieron el peor porcentaxe de victories de la temporada que fixeron los Orioles de los postreros 92 xuegos. La meyor adquisición del club pa esta temporada Sammy Sosa tuvo'l so peor desempeñu nuna década, con 14 jonrones y un permediu de bateo de .221. Los Orioles nun intentaron volver roblalo. Los Orioles tamién dexaron que'l cubanu Rafael Palmeiro va solicitar l'axencia llibre y públicamente declararón que nun lo diben a volver roblar. Finalmente, foi suspendíu pa tola vida pol comisionado Bud Selig, pol usu d'estimulantes prohibíos nes Lligues Mayores. El 25 d'agostu, el llanzador Sidney Ponson foi arrestáu por droguesDUI, y el 1 de setiembre, los Orioles anularon el so contratu (nuna clausa moral) y dexar llibre. El Major League Baseball Players Association (Sindicatu) presentó una quexa en nome de Ponson y el casu foi unviáu a arbitraxe y resolvióse finalmente, ensin conocencia de los términos.

Temporada 2006: Temporada perdedora pero con Estrelles Internacionales[editar | editar la fonte]

Nel 2006 World Baseball Classic, (Clásicu Mundial de Béisbol), los Orioles contribuyeron con más xugadores que cualesquier otru equipu de Grandes Lligues, con once xugadores satisfaciendo pa los sos países d'orixe. Erick Bédard y Adam Loewen llanzadores de Canadá. Rodrigo López y Gerónimo Gil (lliberáu antes de la temporada pol so club) xugaron per Méxicu. Daniel Cabrera y Miguel Tejada pola República Dominicana. Javy López y Luis Matos por Puertu Ricu. Brucen Chen por Panamá. Ramón Hernández per Venezuela. John Stephens per Australia. Los Orioles terminaron la temporada del 2006 con un récor de 70 ganaos y 92 perdíos, a 27 xuegos detrás del líder de la división del Este de la Lliga Americana los New York Yankees.

Temporada 2007: Récor de la Lliga Americana de carreres anotaes nun xuegu[editar | editar la fonte]

El 18 de xunu, los Orioles despidieron a Sam Perlozzo dempués d'una racha perdedora de 8 xuegos. Foi reemplazáu en forma interina por Dave Trembley. El 22 de xunu, Miguel Tejada terminó la so racha consecutiva de xuegos al tener una mancadura, la quinta racha más llarga na hestoria de les Lligues Mayores. Aubrey Huff foi'l primera oriol en batear el ciclu en casa, el 29 de xunu contra los Angeles. El 7 de xunetu, Erik Bédar ponchó a 15 bateadores de los Rangers de Texas pa empatar un récor de franquicia de Mike Mussina. El 31 de xunetu de 2007, Andy MacPhail nome a Dave Trambley como'l mánager definitivu de los Orioles pol restu de la temporada, mentando "tar faciendo un bon trabayu". Xugando contra los Rangers de Texas nun doble xuegu nel Camden Yards, el 22 d'agostu, los Orioles anotaron 30 carreres nel primer xuegu, un récor de la era moderna pa un xuegu senciellu que terminó 30-3. Los Orioles ganaben el xuegu 3-0 dempués de trés innings de xugar. Dieciséis de los trenta carreres fueron anotaes nos dos innings finales. Los Orioles ganaron tamién el xuegu nocherniegu d'esi día 9-7.

Temporada 2008: Al suétanu de la so división, pero modificamos los uniformes[editar | editar la fonte]

Los Orioles empecipiaron la temporada del 2008 con una reconstrucción importante sol Presidente d'Operaciones del Béisbol, Andy MacPhail. Los Orioles llograron xugadores estrelles como Miguel Tejada de los Astros de Houston y al as Erik Bédard de los Marineros de Seattle pol prospeutu premiáu Adam Jones, el relevista maniegu George Sherill y los pitchers de Lligues Menores Kam Mickolio, Chris Tillman y Tony Butler. Los Orioles empecipiaron el primer par de selmanes de la temporada cerca del tope de la so división y xugadores como Nick Markakis y el recién llegáu Luke Scott liderearon la ofensiva del equipu. Los Orioles tuvieron alredor de .500 per bona parte de la temporada, pero ellos cayeron en setiembre y terminaron a 20 xuegos del primer llugar ocupáu polos Tampa Bay Rays. Remataron la temporada perdiendo once de los sos 12 xuegos finales y 28 de los sos 34 xuegos finales. L'equipu terminó postreru per primer vegada dende la temporada de 1988. Dempués que la temporada remató, los Orioles amosaron cambeos nos sos uniformes con un parche circular que dicía "Maryland" nel llau esquierdu de tolos xerséis y el xerséi gris de xira movía la pallabra Baltimore que travesaba'l pechu per primer vegada dende 1972.

Temporada 2009: Tiense'l regresu más llargu nun xuegu d'un equipu sotanero contra'l líder[editar | editar la fonte]

El 30 de xunu, los Orioles anotaron por aciu rallye de diez carreres contra los Boston Red Sox dempués de dir perdiendo 10-1 nel séptimu inning, ganando'l xuegu 11-10, estableciendo un récor de les Lligues Mayores pal más llargu regresu d'un equipu d'últimu llugar contra un equipu de primer llugar. L'equipu terminó la temporada del 2009 con 64 ganaos y 98 perdíos, teniendo'l peor récor na Lliga Americana. A pesar d'esto, el mánager Dave Trembley foi recontratado pa la temporada del 2010. El xardineru central Adam Jones foi nomáu pal Partíu de les Estrelles y ganó un Guante d'Oru pol so xuegu defensivu.

Temporada 2010: Llega Showalter como mánager[editar | editar la fonte]

El 12 d'abril, l'equipu tuvo récor de club pola más baxa asistencia paga na hestoria del Camden Yards, con asistencia de solu nueve mil 129 nel xuegu contra los Rays de Tampa Bay. Los Orioles teníen un récor d'entamu de la temporada de 2-16 unu de les apertures más baxes na hestoria de les Lligues Mayores. Bona parte de la metá de la temporada tuvieron récor perdedor na Lliga. El 4 de xunu, los Orioles reemplazaron al mánager Dave Trembley pol coach de tercer base Juan Samuel como mánager interín. Ameyoraron un pocu pero quedaron con una temporada perdedora. Los Orioles contrataron a Buck Showalter el 30 de xunetu pol restu de la temporada. Foi presentáu'l 2 d'agostu y el so debú'l 3 d'agostu, dempués de que los Orioles despidieron a Samuel. La llegada de Showalter produció como coincidencia un baturiciu. Los páxaros tuvieron 34-24 n'agostu, setiembre y ochobre.

Temporada 2011: Vladimir Guerrero como axente llibre[editar | editar la fonte]

El 4 de febreru, los Orioles roblaron al axente llibre Vladimir Guerrero pa ser el bateador designáu del equipu. Guerrero dio 29 jonrones y tuvo un permediu de bateo de .300 na temporada del 2010 colos Rangers de Texas. Tenía un permediu de bateo na so carrera de .320 y 436 jonrones.

El récor de los Orioles nel 2011, foi de 69-93, la temporada númberu 14 consecutiva con temporada perdedora pa la franquicia dende 1998. La rellumada d'esta temporada foi'l xuegu final el 28 de setiembre, cuando ganaron a los Boston Red Sox 4-3 gracies a los heroicos Nolan Reimold y Robert Andino nel novenu inning. La victoria de los Orioles evitó que les Medies Rojas llegaren al wild card (comodin) como parte del "Xuegu 162", una de les más dramátiques nueches na hestoria de les Lligues Mayores. El 8 de payares, los Orioles anunciaron la contratación de Dan duquette como'l vicepresidente d'operaciones del béisbol (de facto Xerente Xeneral) cola esperanza d'ameyorar la esquina.

Temporada 2012: De regresu a los playoffs[editar | editar la fonte]

Los Orioles terminaron la primer metá de la temporada 2012 con un récor ganador per segunda ocasión dende 1998, con un récor de 45-40 antes de la interrupción pol Partíu de les Estrelles. El 6 de mayu, los Orioles xugaron un partíu de 17 innings contra los Boston Red Sox, el primer xuegu dende 1925 nel cual dambos equipos utilizaron a xugadores de cuadru y de los xardinos como llanzadores. Los Orioles ganaron esi xuegu, y el bateador designáu Chris Davis, recibió'l creitu de la victoria. Los Orioles ganaron el so xuegu númberu 81 el 13 de setiembre, terminando una racha de catorce años con récor perdedor y de ende l'equipu empezó a tener años con récor ganador de .500 o más. El 16 de setiembre ganaron el so xuegu 82, asegurando la primer temporada ganadora dende 1997.

El 21 de setiembre, el pitcher cerrador Jim Johnson terminó col xuegu salváu númberu 46 de la temporada, aniciando un nuevu récor de la franquicia de los Orioles en salvaos pa un pitcher nuna temporada. Enantes Randy Myers salvara 45 xuegos en 1997. Johnson foi'l décimu xugador tres el récor de 50 xuegos salvaos na hestoria de les Lligues Mayores. El terminó la temporada regular con 51 xuegos salvaos. Col xuegu ganáu contra los Boston Red Sox el 30 de setiembre y el xuegu perdíu polos Angeles de Los Angeles Anaheim ante los Rangers de Texas nel segundu xuegu d'una doble xornada, los Orioles entraron al playoff. Esta temporada marcó'l so regresu a los xuegos de la postemporada.

Los Baltimore Orioles terminaron en segundu llugar na temporada regular na división Este de la Lliga Americana con un récor de 93-69, invirtiendo los resultaos de la temporada anterior que foi de 69-93. Dempués d'un probe diferencia (+7 el más baxu de tolos equipos del playoffs nel 2012) fueron beneficiaos d'un récor de 29-9 en xuegos decidíos por una carrera y un récor de 16-2 en xuegos de extrainnings. Nos xuegos de xira, l'equipu remató primero na carrera pol Wild Card, teniendo que xugar un xuegu extra contra los Rangers de Texas el 5 d'ochobre, ganando 5-1 p'avanzar a la Serie Divisional de la Lliga Americana contra los New York Yankees el 7 d'ochobre.

La temporada foi tamién distinta pola rapidez con que los Orioles fueron l'únicu equipu de la hestoria de les Lligues Mayores dende 1900, nunca tuvieron un xuegu perdíu por cuenta de una base por bola del oponente. Dempués d'una campaña regular de perda por bases por boles, perdieron el xuegu númberu trés de la serie divisional cuando'l Yankee Raúl Ibañez dio hit pal so récor con un jonrón pa ganar en casa nel zarru del 12° inning. Los Orioles perdieron la Serie Divisional de la Lliga Americana en cinco xuegos.

Temporada 2013: Los récores de Chris Davis, xuegu de 18 innings y 119 xuegos ensin error[editar | editar la fonte]

Mientres el xuegu inaugural del 5 d'abril, el primer base Chris Davis impunxo un nuevu récor nes Lligues Mayores de Béisbol con 16 carreres producíes y los primeros cuatro xuegos de la temporada, incluyendo un grand slam nel cuartu. El 13 de setiembre Davis dio'l so jonrón 50 na temporada, contra los Toronto Blue Jays, empatando a Brady Anderson nel históricu de jonrones de los Orioles. Davis rompió'l récor de Anderson cuatro díes dempués contra los Boston Red Sox. El so jonrón númberu 51 tamién empató'l récor de carreres nuna temporada, un récor qu'él rompería cuatro díes dempués. Davis terminó la temporada con 119 xuegos ensin un error, terminando'l 27 de setiembre.

El 18 de setiembre, los Orioles xugaron 114 xuegos ensin error na temporada, teniendo un nuevu récor de les Lligues Mayores de más xuegos ensin error nuna temporada dende 1900. Xugaron 119 xuegos ensin error, racha que terminó'l 27 de setiembre. El 20 de setiembre los Orioles xugaron contra los Tampa Bay Rays nun xuegu de 18 innings, que duró 6 h 54 minutos, un nuevu récor pal xuegu más llargu ente dambes franquicies, tamién pa los Rayos. Los Rayos ganaron 5-4.

Mientres los Orioles perdieron últimamente los playoffs en 2013, remataron con un récor de 85-77 empatando colos New York Yankees pol tercer llugar na división Este de la Lliga Americana. D'alcuerdu al porcentaxe de ganaos nel 2012 y 2013, los Orioles realizaron el regresu de temporaes ganadores per primer vegada dende 1996 y 1997.

Temporada 2014: Ganador de la División Este de la Lliga Americana Americana sobre los Detroit Tigers[editar | editar la fonte]

El 16 de setiembre, los Orioles ensobiaron la división Este per primer vegada dende 1997 cuando lu ganaron a los Toronto Blue Jays y teniendo el regresu a la postemporada per segunda vegada en trés años. Los Orioles fueron a xugar a Detroit na serie divisional de la Lliga Americana. Y ganaron a los trés pitchers ganadores del Cy Young: Max Scherzer, Justin Verlander y David Price. Enfrentar a los Kansas City Royals pola Serie del Campeonatu de la Lliga Americana.

La Serie pol Campeonatu de la Lliga Americana contra los Kansas City Royals la cual piérdese[editar | editar la fonte]

Los Kansas City Royals que sorprendentemente dexara fuera a los Oakland Athletics nel únicu xuegu de playoff del comodín (wild-card) y darréu ganaríen por llimpia 3-0 al campeón de la División Oeste de la Lliga Americana los Angeles de Los Angeles Anaheim, el meyor equipu de la Lliga Americana, enfrentar a los Baltimore Orioles.

Primer Xuegu[editar | editar la fonte]

El primer xuegu de Campeonatu de la Lliga Americana, realizar na casa de los Baltimore Orioles el 10 d'ochobre de 2014 y con jonrón na décima entrada, victimaron a los Orioles 8-6 colo cual ganóse'l primer xuegu como visitante de la Serie. Los Orioles yeren llargamente favoritos dempués d'espachar a los Detroit Tigers por llimpia, que fuera'l ganador divisional del Centru de la Lliga Americana.

Segundu xuegu[editar | editar la fonte]

El 11 d'ochobre, realizóse'l segundu xuegu onde Alcides Escobar dio doblete pola raya de la primer base nel novenu episodiu que dexó anotar dende la entemedia al corredor emerxente Terrance Gore pa emponer a los Kansas City Royals al trunfu 6-4 sobre los Baltimore Orioles p'asitiase alantre 2-0 na Serie pol Campeonatu de la Lliga Americana. Mike Moustakas conectó per segundu día cuadrangular, el so cuartu de la postemporada, y ayudó a que Kansas City amestara'l so sestu trunfu na ronda de playoff, cuatro d'ellos en patiu ayenu. La racha de los Reales estender a nueve victories consecutives, incluyendo trés na Serie Mundial de 1985 ante Cardenales de San Luis. Lorenzo Cain pegó cuatro hits, el postreru d'ellos arremolcó a Escobar cola sesta anotación. Non tou foi felicidá pa los visitantes, porque'l so estelar abridor Yordano Ventura salió na parte baxa del sestu inning dempués de sacar dos outs.

Reales tomó la delantrera nel mesmu primer episodiu frente al abridor Bud Norris, con indiscutible d'Eric Hosmer y un doblete de Billy Buttler metió la tercera p'alloñar 3-1. Los locales descontaron nel segundu tramu al aprovechar el descontrol de Ventura, a quién agasayó tres pasaportes y con eleváu de sacrificiu de Caleb Joseph rompieron el cero. Adam Jones con un tablazo detrás de la cerca del prau esquierdu con un compañeru nes colchonetes igualó la cayuela. Moustakas devolvió la delantrera a los Reales col so bambinazo nel cuartu rollu, pero Baltimore algamar con una bola ocupada de Nelson Cruz. Kelvin Herrera entró a relevar a Brandon Finnnegan nel séptimu inning y tuvo les bases llenes con un out, pero apoderó a Steve Pearce y J.J. Hardy con elevaos a los xardinos, el primeru foi curtiu y nun quixeron arriesgar a Nick Markakis, quién corría pol tercer coxín. La octava foi pal ganador Wade Davis con salvamentu de Greg Holland. Darren O'Day volvió engatar al cerrito y sacó ensin problemes l'últimu out del octavu episodiu, los sos problemes al igual que los vienres dar na siguiente tanda. Omar Infante se embazó con un infield y entró a correr Terence Gore, quién avanzó a la entemedia con un toque de sacrificiu de Moustakas ante'l relevista Zach Britton, que toleró'l doble de Escobar y tres un error de la so tercer base vieno'l hit productor de Cain, O'Day foi'l perdedor per segundu partíu consecutivu.

Reales tien seguro al so abridor del tercer alcuentru y va ser Jeremy Guthrie, mientres Buck Showalter quién perdió per primer vegada dos partíos nel so estadiu dende'l 28 y 29 de xunu, va decidir si'l zurdu Wei-Yin Chen o'l mexicanu Miguel "El Mariachi" González va ser el so siguiente abridor. Hasta'l momentu, nengún club recuperóse en perdiendo los dos primeros alcuentros en casa en Series de Campeonatu.

Tercer xuegu[editar | editar la fonte]

El 14 d'ochobre de 2014, realizóse'l tercer xuegu pol Campeonatu de la Lliga Americana en Kansas City, xuegu retrasáu pola agua. Jeremy Guthrie y cuatro relevistas más retiraron a los postreros 16 bateadores, Billy Butler con eleváu de sacrificiu nel zarru del sestu episodiu rompió un empate por que los Kansas City Royals ganaren 2-1 a los Baltimore Orioles y tomaron una cómoda ventaya de 3-0 na Serie de Campeonatu de la Lliga Americana. Reales va unviar a Jason Vargas nel cuartu alcuentru pa buscar el so boletu a la Serie Mundial per primer vegada dende 1985. El so rival va ser el mexicanu Miguel González, quién va tener la so primer apertura de la postemporada. Una vegada más la meyor ofensiva de les Grandes Lligues foi callada polos serpentineros de los Reales qu'amestaron la so séptima victoria consecutiva anguaño en playoffs y décima en postemporada dende 1985. Mike Moustakas tuvo calláu col maderu, pero a la defensiva, realizó dos grandes llances na tercer base, atrapó un eleváu de foul de Adam Jones p'abrir el sestu rollu. Terminó na caseta pero nun soltó la pelota.

Orioles tomó la delantrera nel segundu episodiu, daqué que nun consiguieron nos dos primeros alcuentros na so casa. Nelson Cruz, el líder jonronero roleteó a la inicial, pero Steve Pearce y J.J. Hardy dieron dobletes consecutivos, esti postreru productor pa dise enriba 1-0. Guthrie inda caminó a Ryan Flaherty, pero Nick Hundley y Jonathan Schoop alzaron. La tercer ronda paecía que volvería ser granible pa los visitantes, al empecipiar Nick Markakis con imparable, pero esti sería los postreru que conectaron los Orioles nel restu del alcuentru. Guthrie retiró ensin problemes a los sos siguientes trés enemigos, con dos outs al cuadru y un eleváu. Flaherty foi'l postreru en llegar a la primer almadina con pasaporte na cuarta ronda con dos outs. Guthrie llanzó per primer vegada dende'l 26 de setiembre, yá nun salió pal sestu capítulu, magar retirar a los sos últimos cuatro bateadores. Jason Frasor (1-0), Kelvin Herrera, Wade Davis y Greg Holland terminaron el partíu, retiraron n'orde los sos innings que trabayaron. Holland apuntóse'l so tercer salvamentu na serie.

El zurdu taiwanés Wei-Yin Chen colgó los trés primeros ceros y en sacando'l primera out del cuartu rollu, el panorama nublóse-y. Lorenzo Cain y Eric Homer pegaron indiscutibles. Billy Butler recibió pasaporte pa congestionar les almadines. Alex Gordon sacó una rola lenta pola segunda base, onde Jonathan Schoop solo tuvo xugada nel primer coxín. Norichika Aoki abrió'l sestu rollu con hit y de momentu'l mánager Ned Yost mandó a correr al rápidu Jarrod Dyson. Vieno'l primera out, al abanicar a Lorenzo Cain, pero Hosmer respondió con indiscutible al xardín derechu que dexó llegar a Dyson a l'antoxana. Un eleváu de sacrificiu de Butler al prau esquierdu mandó a la rexistradora la carrera del desempate. El trunfu de los Reales foi'l 13° que se decide por una carrera na postemporada. Hasta'l momentu van seis alcuentros que se deciden en extrainnings, incluyendo la victoria de los Xigantes.

Cuartu xuegu[editar | editar la fonte]

El 15 d'ochobre de 2014, realizóse'l cuartu xuegu ente los Kansas City Royals y los Baltimore Orioles. El receptor Clade Joseph nun pudo quedase cola pelota y Alcides Escobar y Nori Aoki anotaron nel zarru del primer episodiu, mientres Jason Vargas y trés relevistas espaciaron cuatro hits por que los Kansas City Royals completaren la llimpia ante los Baltimore Orioles, al ganalos 2-1 y clasificáronse per primer vegada dende 1985 a la Serie Mundial. "Foi una travesía sorprendente. Esto ye grandiosu", esclamó'l xardineru esquierdu Alex Gordon, quién s'estrelló contra la barda ensin soltar la pelota. Los Reales amestaron el so octavu ésitu nesta postemporada. El llanzador mexicanu Miguel González "El Mariachi", abrió polos Orioles, tuvo mala suerte, porque aceptó dos anotaciones ensin que-y sacaren la pelota del cuadru. El so llabor en 5 entraes con dos tercios, aceptó cuatro hits, dio cuatro bases por boles, una intencional, dos pelotazos, cometió un wild pitch y recetó cuatro ponches. Una carrera foi puerca.

Escobar abrió con un infield hit penriba de la cabeza del serpentinero mexicanu, Aoki foi cutíu. Lorenzo Cain sacrificóse y Eric Hosmer dio una rola pola primer base, onde Steve Pearce tiró con tiempu a jom, pero'l catcher Joseph con una sola mano tocó a Escobar, quién-y baltó la pelota, que foise cerca de la caseta de los locales, lo qu'aprovechó Aoki para timbrar la segunda rayita qu'a la fin foi definitiva. Vargas tiró cinco entraes con un terciu con dos imparables, unu d'ellos jonrón de Ryan Flaherty, siguió-y Kelvin Herrera nun inning y dos tercios, terminaron Wade Davis y Greg Holland, quién empató la marca de Dennis Eckersley con cuatro salvamento. Agora esperen al so próximu rival los Xigantes de San Francisco o los Cardenales de San Luis, quien van tener que visitalos el próximu martes 21 d'ochobre y empezar el clásicu de seronda.

Col revés de Miguel González, foi'l cuartu escalabru en llinia pa los Baltimore Orioles que perdieron la Serie de Campeonatu de la Lliga Americana por barrida de cuatro xuegos, ante los Kansas City Royals, mesmu trucu que realizaren antes al ganador divisional del Oeste de la Lliga Americana los Angeles de Los Angeles de Anaheim pero en tres xuegos. Y de equí a trate les cares col campeón de la Lliga Nacional.

Lorenzo Cain foi escoyíu'l Xugador Mas Pervalible de la Serie del Campeonatu de la Lliga Americana. La so manera de cubrir el prau central ayudólu en gran parte, amás de coneutar ocho imparables pa empatar la marca del club que foi impuesta en 1985 ante los Toronto Blue Jays. La eleición nun foi senciella.

Temporada 2016: Encarnación salvó a los Blue Jays contra los Orioles nel xuegu por wild-card (comodín)[editar | editar la fonte]

Baltimore empezó la temporada con regularidá nel so desempeñu, inclusive llegando a tar nel lideralgu. Pero darréu adulces l'equipu empezó a xugar meyor llegando a permanecer en primer llugar en parte d'agostu y setiembre. Pero la mesma irregularidá fíxose presente y nun lu algamó pa llevase'l títulu divisional polo cual foi necesariu l'enfrentamientu con Toronte Blue Jays pol wild-card el cual efectúose'l 4 d'ochobre de 2016 na casa de los Blue Jays.

El dominicanu Edwin Encarnación conectó un cuadrangular de tres carreres no fondero del oncenu capítulu ante'l so compatriota Ubaldo Jiménez y collo los Blue Jays ganaron 5-2 a Baltimore Orioles nel partíu de comodinos de la Lliga Americana p'aportar a la serie de primer ronda contra Texas Rangers. El partíu de comodinos resultó bien zarráu, onde los canadienses sufrieron pola baxa del relevista mexicanu Roberto Osuna, quién ensin problemes sacó los trés outs del novenu capítulu, pero nel décimu, en sacando a los so primera rival, quexar d'una molestia y sustituyir el zurdu Francisco Liriano, quién a lo postrero resultó vencedor.

Jiménez entró en relevu de Brian Duensing con un out nel 11° inning y Devon Travis empalmó senciellu en cuenta de 1-1- Josh Donaldson, el reinante Xugador Más Pervalible de la Lliga Americana, conectó senciellu ante'l siguiente pitcheo, y Travis avanzó hasta la tercer base cuando'l xardineru Nolan Reinold fixo malabares cola pelota. Actu inmediatu. Encarnación sumió'l siguiente llanzamientu, una recta de 91 milles per hora, tomando vuelu hasta cayer nel segundu nivel del xardín esquierdu. El dominicanu supo nel mesmu momentu que la sacara, y llevantó dambos brazos en señal de trunfu.

Toronto va viaxar a Arlington, Texas pa enfrentar a los Rangers na serie divisional de la Lliga Americana, al meyor de cinco partíos. Ye la repetición del duelu que protagonizaron na mesma instancia l'añu pasáu, con Toronto imponiéndose nel quintu partíu gracies a un jonrón de José Bautista, recordáu más pola forma eufórica como soltó'l so bate. Mentanto los Orioles van dir a casa a ver per televisión los playoffs y la Serie Mundial.

Récor de la franquicia[editar | editar la fonte]

  • Nel xuegu celebráu'l 16 de xunu de 2015, en Baltimore, contra los Filis de Filadelfia, ganáu polos Orioles 19-3la franquicia oriol disparó 8 cuadrangulares (jonrones) siendo la mayor cantidá dende'l 20 de setiembre contra los Toronto Blue Jays onde dieron siete jonrones. Los bateadores que dieron de jonrón fueron:Manny Machado con dos, Chris Parmelee con dos, Jimmy Paredes, David Lough, Chris Davis y Ryan Flaherty con unu.
  • El 28 de xunu de 2015, los Orioles algamaron la victoria númberu cinco mil, en camudándose de Sas Luis a Baltimore en 1954, al ganar 4-0 a los Cleveland Indians.

Serie Mundial[editar | editar la fonte]

Series mundiales ganaes (3): 1966, 1970, 1983 Banderinos de la Lliga Americana (7): 1944, 1966, 1969, 1970, 1971, 1979, 1983 Títulos de división: (8): 1969, 1970, 1971, 1973, 1974, 1979, 1983, 1997 Títulos de comodín (2): 1996, 2012

Beisbolistas destacaos[editar | editar la fonte]

=== Miembros del Salón de la Fama llista de columnes|3|

Candidatos futuros

Otros beisbolistas destacaos[editar | editar la fonte]

Baltimore Orioles[editar | editar la fonte]

* Mánager

* * Mánager y xugador

St. Louis Browns[editar | editar la fonte]

* Mánager y xugador

* * Mánager

* * * Dueñu

==== Xugaron en dambos equipos llista de columnes|3|

Líderes pa tola vida del equipu[editar | editar la fonte]

  • Permediu de bateo: George Sisler,.344
  • Jonrones: Cal Ripken, Jr., 431
  • Arremolcaes: Cal Ripken, Jr., 1695
  • Anotaes: Cal Ripken, Jr., 1647
  • Hits: Cal Ripken, Jr., 3184
  • Senciellos: Cal Ripken, Jr., 2106
  • Dobles: Cal Ripken, Jr., 603
  • Triples: George Sisler, 145
  • Bases robaes: George Sisler, 351
  • Tresferencies: Cal Ripken, Jr., 1129
  • Ponches recibíos: Cal Ripken, Jr., 1305
  • Victories (llanzador): Jim Palmer, 268
  • Ponches solmenaos: Jim Palmer, 2212
  • Efectividá: Harry Howell, 2.06
  • Xuegos salvaos: Gregg Olson, 160

Récor pa una temporada[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]


Earl
Weaver

Mánager
Retiráu 1982

Brooks
Robinson

3B
Retiráu 1977

Cal
Ripken, Jr.

SS,3B
Retiráu 1975

Frank
Robinson

RF
Retiráu 1972

Jim
Palmer

P
Retiráu 1975

Eddie
Murray

1B
Retiráu 1988

Jackie
Robinson


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]