Rogers Hornsby

De Wikipedia
Rogers Hornsby
Vida
Nacimientu Winters (es) Traducir27 d'abril de 1896[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Chicago5 de xineru de 1963[1] (66 años)
Sepultura Texas
Estudios
Estudios North Side High School (en) Traducir
Oficiu
Oficiu xugador de béisbol
Trayeutoria
  Equipu
Cincinnati Reds (es) Traducir
Chicago Cubs (es) Traducir
Saint Louis Cardinals (es) Traducir
San Francisco Gigantes (es) Traducir
Atlanta Braves (es) Traducir
Fort Worth Cats (es) Traducir
Posición o especialidá Segunda base (es) Traducir
rogershornsby.com
Cambiar los datos en Wikidata

Rogers Hornsby (27 d'abril de 1896Winters (es) Traducir – 5 de xineru de 1963Chicago) moteyáu "El Rajá", foi un xugador de béisbol estauxunidense. Xugaba la segunda base, participando en 23 temporaes nes Lligues Mayores, con St. Louis Cardinals (1915-1926, 1933), New York Giants (1927), Boston Braves (1928), Chicago Cubs (1929-1932), y St. Louis Browns (1933-1937). Hornsby tuvo 2930 hits, 301 jonrones na so carrera. Tien el récor de average de bateo nuna temporada nel sieglu XX de la Lliga Nacional (.424 en 1924). El porcentaxe de bateo na so carrera foi de .358 siendo'l segundu detrás de Ty Cobb "El Piescu de Georgia" nes Lligues Mayores. Foi nomáu'l Xugador Más Pervalible pola Lliga Nacional en dos causes y foi miembru d'unu de los equipos campeones d'una Serie Mundial. Xugó la mayor parte de la so carrera pa los St. Louis Cardinals colos que ganó la serie mundial de 1926 terminando la so carrera col otru equipu de St.Louis, los Browns güei los Baltimore Orioles.

Biografía[editar | editar la fonte]

=== Los entamos Nacío y crecío en Texas, Hornsby xugó con dellos equipos semiprofesionales y con equipos de Lligues Menores. Empezó la so carrera profesional na Texas-Oklahoma League a la edá de 18 años ensin amosar dalgún rellumu. Siendo'l so contratu propiedá de los Cardinals, trataron éstos de vendelo por $500 a Little Rock de la Southern League, pero la ufierta foi refugada y los Cards trabayaron entós n'ameyorar el so bateo. Debutó nes Grandes Lligues en 1915 con un modestu porcentaxe de bateo de .246; dempués de rematada la temporada decidió amontar la so fuercia mientres l'iviernu na granxa d'un tíu, decisión que foi provechosa al amontar el so rendimientu y llograr un bon porcentaxe de .313 y 6 cuadrangulares en 1916. El siguiente añu ameyoró sustancialmente al liderar la lliga en triples, bases alcanzaes y slugging. En 1918 el so bateo cayó a .281, pero sería la única vegada qu'esto pasaría nes sos 23 años de carrera nuna temporada completa.

Permaneció col equipu de los Cardinals por 12 temporaes. Mientres esti periodu, Hornsby gano'l primer premiu de Xugador Más Pervalible de la Lliga Nacional y los Cardinals ganaron la Serie Mundial en 1926. Dempués d'esta temporada, el xugó una temporada colos New York Giants y otra colos Boston Braves enantes de ser axustáu a los Chicago Cubs. Xugó colos Cubs por cuatro años y ganpo el so segundu premiu de Xugador Más Pervalible de la Lliga Nacional primero que'l club lliberar en 1932. Hornsby tornó resignáu a los Cardinals en 1933 pero foi dexáu en llibertá nesa temporada y foise a los St Louis Browns. Permaneció nel equipu nasta la temporada final de 1937. De 1925 a 1937, Hornsby foi intermitentemente el so propiu mánager. Dempués del so retiru como xugador, el dirixó a los Browns en 1952 y a los Cincinnati Reds de 1952 a 1953.

Hornsby ye unu de los meyores bateadores de tolos tiempos. El so permediu de bateo na so carrera ye de .358, solo'l segundu detrás de Ty Cobb, con .367 na historia de les Grandes Lligues. El tamién ganó la triple corona de bateo (porcentaxe de bateo, jonrones y carreres producíes) en dos causes y bateo .400 o más en tres veces mientres la so carrera. Ye l'únicu xugador en batear 40 jonrones y bateo de .400 el mesmu añu (1922). El so permediu de bateo pa temporada de 1924 foi de .424 una marca que nun foi superada por nengún xugador hasta'l momentu actual. Foi escoyíu pal Salón de la Fama del Beisbol en 1942 y el Salón de la Fama de los St. Louis Cardinals en 2014.

Hornsby casóse en trés causes, en 1918, 1924 y 1957, y tuvo dos fíos unu de cada unu de los sos primeros dos matrimonios.

Conocíu como daquién de calter difícil el taba solu, yá que nunca se rellacionó con otros xugadores. Nunca fumo nin bebió, diba al cine y frecuentemente apostador nes carreres de caballos mientres la so carrera.

La so vida en Texas[editar | editar la fonte]

Hornsby nació en Witers, Texas, l'últimu fíu de los seis que tuvieron Ed y Mary (Rogers) Hornsby. Cuando Hornsby tenía dos años, el so padre finó de causes desconocíes. Cuatro años dempués, los Horsnby camudar a Fort Worth, Texas, onde los hermanos mayores de Hornsby consiguieron trabayu na industria del empacado de carne y pudieron sostener a la familia.

Hornsby empezó a xugar beisbol dende bien nuevu. El solía dicir: "Nun puedo recordar qu'otra cosa allegrábame que tener un guante de beisbol na mio mano". Tuvo un trabayu en Swift y Company, na industria de la carne como mensaxeru cuando tenía 10 años d'edá, y tamién sirvía como un infielder sustitutu nel so equipu de beisbol. A la edá de 15 años, Hornsby empezó a xugar con dellos equipos semiprofesionales. Xugó tamién beisbol pa North Side High School (Secundaria del llau Norte) hasta'l 10° grau, cuando'l quedó fora por tomar un trabayu de tiempu completu en Swift and Company. Mientres xugaba na secundaria, Hornsby tamién xugaba nel equipu de futbol americanu. col futuru miembru del Hall de la Fama del Futbol Americanu Colexal Bo McMillin.

La so carrera nes Lligues Menores[editar | editar la fonte]

En 1914, el so hermanu Everett, un xugador de beisbol de Lliga Menor per munchos años, consiguío pa Rogers una prueba cola Texas League's Dallas Steers. (Novillos). El quedó nel equipu, pero nun pudo xugar nengún partíu pa los Steers. Foi dexáu en llibertá dempués de dos selmanes. Siguiendo al so despidu, robló colos Hugo Scouts (Esploradores) de la Clase D de la Lliga Texas-Oklahoma como shorstop por 75 dólares mensuales (1766 actuales). Los Scouts dexar fora del negociu na tercer parte de la temporada y el contratu de Hornsby foi vendíu al Denison Champions (Campeones) de la mesma lliga por 125 dólares (2943 de güei). Con dambos equipos en 1914, bateó para .232 y cometió 45 errores en 113 xuegos.

L'equipu Denison cambéu'l so nome a Denison Railroaders (Ferrocarrileros de Denison) y xuniéronse a la Western Association en 1915. Amenorgar el so salariu a 90 dólares per mes (2908 güei). El permediu de Hornsby aumentó a .227 en 119 xuegos pero'l cometió 58 errores. Entá con eso, la so contribución ayudó a que los Railroaders ganaren el campeonatu de la Western Association. El final de la temporada, un periodista de "The Sporting News" dijó que Hornsby yera unu de cerca d'una docena de xugadores de la Western Association qu'amosaron potencial pa Lliga Mayor.

St. Louis Cardinals: (Cardenales) 1915-1919[editar | editar la fonte]

Hornsby llamó l'atención de los St. Loui Cardinals mientres una serie de partíos d'exhibición ente esti equipu y los Railroaders nun entrenamientu na primavera de 1915. El mánager de los Cardinals Miller Huggins díxo-y al so únicu scout (reclutador) Bob Connery, que viera a los xugadores de lligues menores pa formar l'equipu que taba lluchando financieramente. En setiembre, los Cardinals mercaron el contratu de Hornsby a los Denilson y foi amestáu al roster del equipu de Lligues Mayores, anque la so única esperiencia profesional nel beisbol fuera na Clase D. Hornsby tuvo'l so primer xuegu'l 10 de Setiembre, cuan relevó a Art Butler un shorstop na derrota que se tuvo 7-1 frente a los Cincinnati Reds. Trés díes depués empecipio un xuegu y dio'l so primera hit a otru día. Hornsby remató la temporada con un porcentaxe de .246 en 57 vegaes al bate mientres los Cardinals terminaron nel sestu llugar de la Lliga Nacional. Con solu 19 años, Hornsby foi'l cuartu xugador más nuevu na Lliga Nacional nesi añu.

Los Cardinals xubieron a Roy Corhan procedente de San Francisco Seals (Foques) de la Lliga de la Mariña del Pacíficu a xugar el shorstop en 1916, faciendo con Hornsby unu de los trés candidatos pa esa posición. Hornsby con una gran actuación nel entrenamientu de primavera, pero una mancadura nel costazu de Corhan y un probe bateo por Butler, fixeron que Hornsby empecipiara como shortstop el día de la inauguración. Produció dambes carreres polos Cardinals na victoria 2-1 sobre los Pittsburgh Pirates esi día. El 14 de Mayu, dio'l so primera jonron contra Jeff Pfeffer de Brooklyn. Foi rotado nes posiciones del cuadru xugando finalmente la tercer base por enforma tiempu na segunda metá d'esi añu. Más tarde na temporada'l perdió 11 xuegos por una esguince nel todíu. Remató 1916con un permediu de bateo de .313, cuartu na Lliga Nacional y foi l'únicu shorstop de la lliga en ser líder en triples con 15.

Hornsby tornó a la posición de shortstop en 1917 dempués que Corhan tornó a San Francisco y Butler foi lliberáu. Dempués de xugar los xuegos mientres el primer mes d'esa temporada. Hornsby foi llamáu pol equipu'l 29 de Mayu dempués que'l so hermanu William fuera asesináu por un disparu nun salón. Rogers allegó al funeral el 1° de Xunu y tornó a los Cardinals el 3 de Xunu, rematando la temporada ensin perder nengún otru xuegu nesi tiempu. Les sos estadístiques de bateo fueron meyor que na temporada previa con .327 de permediu, siendo'l segundu de la Lliga y foi líder na lliga con triples (17) un total de bases (253) y un porcentaxe de slugging de .484

Munchos xugadores fueron reclutados pa dir al frente mientres la Primer Guerra Mundial en 1918, pero Hornsby nun foi reclutado yá que el sostenía a la so familia. Mientres el receso del fin de la temporada, Miller Huggins, infeliz col manexu de los Cardinals, dexó l'equipu pa dise a axustar con New York Yankees. Foi reemplazáu por Jack Hendricks quién fuera mánager d'Indianapolis Indians y diéra-yos el títulu na American Association l'añu anterior. Hornsby confió-y a Hendricks que los Cardinals carecian d'habilidá pa correr y el desenvolvió animosamente a dos homes cada unu, colo cual creció l'egoísmu y el ciñu pal mánager Huggins. So Hendricks, Hornsby tuvo un porcentaxe de bateo de .281. Tamién tuvo problemes fuera del campu. El 17 de Xunu, Hornsby cutió en St Louis al residente Frank G, Rowe col so autu Buick cuando Rowe detúvose fora del tráficu pa cruciar una interseición. Rowe demandó a Hornsby por 15 dólares (235 188 güei), pero Hornsby eventualmente axusto un arreglu por menos, non sopelexar y el casu foi embrivíu. Foi'l líder de la lliga en triples y en porcentaxe de slugging en 1918, pero dempués qu'esta temporada terminó colos Cardinals nel últimu llugar, l'anunció que nunca más xugaría so la batuta de Hendricks. En parte por cuenta de los comentarios de Hornsby, Hendricks foi despidíu dempués de la temporada y reemplazáu por Branch Rickey, siendo presidente de los Cardinals.

En 1919, dempués que los Cardinals adquirieron al shorstop Doc Llaven Rickey trató de convertir a Hornsby como segunda base nos entrenamientos de primavera. Hornsby xugó la tercer base por más d'un añu. El so porcentaxe de bateo fúe baxu nel principiu de la temporada pero de manera improvisada en Xunu, Al termino de la temporada, el so permediu foi de .318 siendo'l segundu más altu de la lliga y tamién terminó segundu en total de bases y bateo con corredores embasados.

1920-1926[editar | editar la fonte]

En 1920. Rickey camudó a Hornsby a la segunda base, onde permanecería'l restu de la so carrera. Empecipió l'añu con una racha de bateo de 14 xuegos dando de hit. El 4 de Xunu, dio dos triples y produció dos carreres cuando los Cardinals ganaron a los Chicago Cubs 5-1 un xuegu que remató la racha d'once xuegos ganaos, el futuru miembru del Hall de la Fama Grover Cleveland Alexander. Hornsby remató la temporada col primeru de siete títulos de bateo con un porcentaxe de .370 y tamién foi líder de la lliga en porcentaxe de embasados (.431), porcentaxe de slugging (.559), hits (218), bases totales (329), dobles (44) y careres producíes (94).

Yera l'entamu de la era de la "pelota viva" siendo'l líder productor nes mayores, ayudando a Hornsby al incremantar el so poder nel cuto mientres la temporada de 1921. Dio un porcentaxe de bateo de .397 en 1821 y los sos 21 jonrones facer segundu na lliga, más del doble del total de hits na temporada previa.. Támbién foi líder en procentaje con costazos en base (.458(, porcentaxe de slugging (.639), carreres anotaes (131), carreres producíes (126), dobles (44) y triples (18). Los Cardinals dieron un día especial n'honor de Hornsby el 30 de setiembre enantes del xuegu como llocal contra los Pïttsburgh Pirates, y ellos presentaron los multiples premios ganaos por Hornsby enantes del xuegu, incluyida una almadina autografiada pol presidente de los Estaos Xuníos Warren G. Harding, Los Cardinals ganáron-y a los Pirates 12.4 esi día y Hornsby dio jonron y dos dobles.

Pa 1922, Hornsby yá yera consideráu una gran estrella, teniendo teniendo los lideralgos de porcentaxe de bateo, hits, dobles, y carreres impulsaes en múltiples vegaes. Como resultancia, el tuvo un contratu de tres años por 25 000 dólares per temporada. Dempués de negociaciones colos directivos de los Cardinals, sellaron un contratu por trés años con 18 500 dólares (260 655 güei) por temporada, siendo'l xugador meyor pagáu na historia de la lliga hasta esti momentu. Foi l'únicu xugador na historia de dar 40 jonrones y batear .400 na mesma temporada. El 5 d'Agostu, Hornsby fixo un nuevu récor na Lliga Nacional cuando dio la so jonron 28 nesa temporada a Jimmy Ring de los Philadelphia Phillies. Del 13 d'Agostu al 19 de Setiembre, el tuvo una racha de 33 xuegos dando de hit. Remató l'añu con un nuevu récor de 42 jonrones y tamién nuevos récores na Lliga Nacional en hits (250), y en porcentaxe de slugging (.722, el más altu de +600 en xugadores al bat). El ganó la primera de los sos dos Triples Corones de bateo esi añu, y foi líder de la lliga en porcentaxe de bateo (.401), carreres producíes (152), porcentaxe en base (.459), dobles (46) y en carreres anotaes )141). Los sos 450 bases totales foi la marca más alta pa un xugador de la Lliga Nacional. A la defensiva, Hornsby foi'l líder de tolos segundes bases en outs, en doble plays y en porcentaxe de fildeo. La so demostración de bateo nesi añu foi, y ye hasta agora una de los meyores na historia de Les Lligues Mayores y les sos 42 jonrones ye la meyor marca pa un bateador de .400 pero sorpresivamente nun ganó'l títulu de Xugador Más Pervalible.

El 8 de mayu de 1923, Horsby sufrió una mancadura na rodía esquierda nun xuegu contra los Phillies, cuando'l trató de faer un llanzamientu. Tornó diez díes dempués, pero la mancadura apinóse y foi camudáu nel xuegu contra los Pirates del26 de Mayu siendo esamináu pol médicu de los Cardinals Robert Hyland. Hyland tuvo a Hornsby cola rodía inmóvil por dos semans y dempués el tornó colos Cardinals. Mientres un xuegu n'Agostu, Hornsby foi tercer base nun xuegu y llevantó les sos manes en disgustu a la respuesta de la señal de Rickey. Diéren-y bateo llibre con esa señal, y Hornsby sintió que podría cutir a la pelota. Dempués del xuegu, él y Rickey llucharen nel clubhouse pero la calidá del equipu foi rota. Hornsby perdió dellos xuegos más tarde nel añu por mancadures y los Cardinals (y Hylland) nun creyeron que fuera seriu. Como resultancia foi multáu por 500 dólares (6 921 güei) y suspendio polos ultimos cinco xuegos del añu. A pesar d'eso, Hornsby ganó'l so cuartu títulu de bateo consecutivu na Lliga Nacional con un porcentaxe de bateo de .384. Tamién repitió como líder con un porcentaxe de embasados (.459) y porcentaxe de slugging (.627)

Hornsby alzó'l so permediu a .424 en 1924, lo cual ye'l sestu porcentaxe de bateo más altu nuna temporada na historia de les Lligues Mayores, y récor de bateo na era de la bola viva. El foi líder de la lliga con 89 bases per bola, con un porcentaxe de bateo en base de .507. El so porcentaxe de slugging de .696 otra vegada líder na Lliga y les sos 121 carreres anotaes, 227 hits y 43 dobles. Dio 25 jonrones. Esi añu, la Lliga Nacional reintrodució'l premiu Xugador Más Pervalible. Anque Hornsby tuvo soriellu pa ganar el premiu, pero esti foi para Dazzy Vance nel so llugar. Cincinnati votó por Jack Ryder dexando'l nome de Hornsby fora de la boleta, porque ellos creíen que Hornsby foi'l Xugador Más Pervalible poles estadística de la fueya, pero non pa un xugador d'equipu. En 1962m Basebakk Writers Association of America, presentó-y a Hornsby con un premiu retroactivu reconociendo a él como'l MVP (Xugador Más Pervalible) de 1924.

En 1925, Sam Breadon, el dueñu de los Cardinals, deseyaba reemplazar a Rickey como mánager. Hornsby primeramente refugó'l trabayu. Dempués de descubir que Rickey entamaba vender los sos valores nos Cardinals, el foi reemplazáu como mánager, tomando Hornsby el trabayu pidiendole Bre3adon la so ayuda pa compra de valores. Hornsby llegó a los Cardinlas como mánager. Hornsby remató l'añu cola so segunda Triple Corona, cuando combinó un permediu de bateo en .403, con 39 jonrones y 143 carreres impulsaes. El so meyor compañeru na carrera pol títulu de bateo Ki, Bottomley tuvo cercanu por 40 puntos. Esi añu, ganó'l premiu de Xugador Más Pervalible, recibiendo 73 de 80 posible votos. El so .756 slugging en porcentaxe ye'l récor de la Lliga Nacional. Los Cardinals remataron nel cuartu sitiu en 1925 con un xuegu penriba de .500 con un equipu que ganó 64 xuegos y perdió 51 sol mandu de Hornsby. Mientres l'añu, la so esposa Jeanette tuvo un fíu: Billy.

Hornsby tuvo un añu ofensivu en 1926, onde solu bateó para .317, con 11 jonrones. Sicasí St. Louis ganó'l so primer títulu na Lliga Nacional. Na Serie Mundial de 1926, los Cardinals ganaron a los Yankees nuna serie de siete xuegos. Hornsby fixo out a Babe Ruth nun intentu de robu de base, rematando la Serie y dando a St. Louis el so primer títulu de Serie Mundial Mientres les negociaciones de fin de temporada pa un nuevu contratu, Hornsby solicitó 50 mil dólares añales por trés años. Bredon dio-y un contratu de 50 mil dólares (666 071 güei) namái per un añu. Cuando Hornsby negó la forma del tratu, los Cardinals axustar a los New York Giants por Frankie Frisch y Jimmy Ring el 20 d'avientu de 1926. El tratu foi de volao retardáu pol presidente de la Lliga Nacional John Heydler argumentando que Hornsby nun podía xugar pa los Giants mientres el fora valor de los Cardinals. Hornsby quería 105 dólares de participación nesos valores, un preciu que Breadon esta ronciegu a pagar. A entamos de 1927, Hornsby recibió por ventes de los sos valores 105 dólares per caúnu, polo que oficialmene dir a los Giants.

New York Giants (Xigantes)[editar | editar la fonte]

Hornsby esfrutó d'una meyor temporada en 1927, con permediu de bateo de .361 siendo líder de la lliga en carreres anotaes con 133, bases por boles con 86 y un porcentaxe con xugadores en base de .448.Foi mánager de los Giants per parte del añu, por cuenta de que'l mánager John McGraw, conocíu como "Little Napoleon"" (Pequeñu Napoleón]] tenía problemes de salú. So la guía y direición de Hornsby, los Giants terminaríen con récor de 92-62 en ganaos y perdíos mientres esa temporada. Estos rexistros fueron bonos pa terminar en tercer llugar na Lliga Nacional. Pero Hornsby tuvo problemes de xuegu nes carreres de caballos y la rocea como´mánager de los Giants, fizo que'l dueñu del club Charles Stoneham, durane el receso de fin de temporada fuera axustáu a Boston Braves por Jimmy Welsh y Shanty Hogan

Boston Braves (Bravos)[editar | editar la fonte]

Colos Braves en 1928, Hornsby foi de nuevu'l mayor productor de hits de la lliga. Ganó'l so séptimu títulu de bateo con permediu de -367, ta,bién foi líder na lliga en porcentaxe de bateo con xugadores en base con .498 y en porcentaxe de slugging en .632 y base por boles con 107.Al mes d'empecipiada la temporada, el mánager Jack Slattery foi despidíu y los Braves nomaron a Hornsby como'l so reemplazu. Los Braves, polo tanto perdieron 103 xuegos y remataron nel séptimu llugar d'ocho equipos na Lliga Nacional. Pero financieramene nun taben bien y cuando Chicago Cubs ofrecio 200 mil dólares (2 746 899 de güei) y cinco xugadores por Hornsby, los Braves atoparon la ufierta bien bona y trespasar.

Chicago Cubs (Cachorros)[editar | editar la fonte]

Honsby bateó para .380 en 1929 pa Chicago mientres tenía un récor de 39 jonrones y líder de la lliga con .679 de slugging y 156 carreres anotaes. Tuvo un permediu de bateo de .380 que foi un récor pal equipu. de los Cubs. Tamién obtuvó otru previu de Xugador Más Pervalible y los Cubs ganaron el títulu de la Lliga Nacional. Pero perdieron la Serie Mundial de 1929 contra Philadelphia Athletics, l'equipu de Connie Mack en cinco xuegos, pero Horsby bateó .238 con una carrera producida. Tamién estableció'l récor na Serie Mundial d'ocho ponches.

Dempués de los primeros dos meses na temporada de 1930, Hornsby taba bateando para .325 con dos jonrones. Nel primer xuegu d'una xornada doble contra los Cardinals, Hornsby quebróse'l todíu mientres avanzaba escontra la tercer base. Tornó hasta'l 19 d'Agostu y foi utilizáu munches vegaes como bateador emerxente pol pitcher pol restu de la temporada. Cuando Joe McCarthy foi despidíu, por cuatro xuegos Hornsby permaneció nel equipu como mánager. Remató l'añu con un permediu de bateo de .308 y dos jonrones.

El 24 d'Abril de 1931, Hornsby dio trés jonrones y produció 8 carreres na victoria de 10-6 sobre Pittsburgh. El xugó 44 de los primeres 48 xuegos, pero dempués d'una decepcionante actuación, solo xugó la metá del tiempu pol restu del añu. En 100 jeugos, el tuvo 90 carreres producíes, con 37 dobles, y un permediu de bateo de .331. Foi líder de la lliga en porcentaxe con xente en base con .421 per novena vegada na so carrera. L'equipu remató 84-70 detrás del ganador de la lliga los Cardinals y cuatro xuegos detrás de los Giants.

Na temporada de 1931, foi la postrera de tiempu completu pa Hornsby. Lo caliente de los sos pies y l'inflamación de los mesmos mientres l'entamu de la temporada de 1932, el xugó'l so primer xuegu hasta'l 29 de Mayu, ocupando'l jardin central del 29 de Mayu al 10 de Xunu, apaeciendo en dos xuegos como bateador emerxente pol pitcher, xugando la tercer base del 14 de xunetu hasta'l 18 de xunetu, y xugando l'últimu xuegu como integrante de los Cubs, ´con unm hit el 31 de xunetu.

William Veeck padre, quién foi xugador del equipu, taba inconforme cola actuación de Hornsby nel equipu. Hornsby caltenía estrictos roles, y Veeck consideraba qu'esti estilu de manexu mancaba la moral del equipu. Veeck creía que Hornsby habia rotu'l so papel nel beisbol nun incidente particular. Hornsby disgustar con una llamada fecha pol ampayer. En llugar d'entender la llamada pa él mesmu, como yera'l trabayu del mánager, Hornsby sentó otru xugador a dialogar col ampayer. El xugador foi espulsáu del xuegu. El 2 d'Agostu, los Cubs taben segundos, Hornsby foi rescindíu y Charlie Grimm reemplazar como mánager. Hornsby xugara 19 xuegos, bateando .224 con un jonrón y siete carreres impulsaes. Los Cubs avanzaron a la Serie Mundial de 1932 y los xugadores votaron por nun dar nengún dineru a Hornsby de la Serie Mundial.

St. Louis Cardinales y Browns (Cafés o Carmelites)[editar | editar la fonte]

Hornsby nun xugó'l restu de 1932, pero los Cardinals roblar como xugador el 24 d'Ochobre pa la temporada de 1933. El xugó regularmente la segunda base del 25 d'Abril al 5 de Mayu, pero foi utilizáu más como bateador emerxente polos pitchers colos Cardinals. El 22 de Juliio, yera la so final na Lliga Nacional, con un hit na derrota 9-5 ante los Braves. El 23 de xunetu Hornsby bateó para .325 con dos jonrones y 21 carreres producíes. Poro, ñps Cardinals diéron-y la oportunidá d'una plaza o'l so arrenunciu.

Hornsby foi reclamáu pa la última plaza pa St. Louis Browns de la Lliga Americana'l 26 de xunetu como mánager/xugador. Bill Killefer fuera rescindíu como mánager de los Browns, y el dueñu de los Browns Phil Ball quería a Hornsby como'l so reemplazu. Hornsby apaeció n'once xuegos pa los Browns. El tuvo trés hits, incluyendo un jonrón, en nueve turnos al bate. Lo Browns remataron nel últimu llugar de la Lliga Americana. Aquel añu Hornsby empecipió operaciones nuna escuela de beisbol en Hot Springs, Texas, mientres corría dientro y fora ente 1933 y 1951 convarias asociaciones.

En 1934, Hornsby empecipió solu dos xuegos, unu como tercer base y l'otru como xardineru derechu. En toles sos otres apaiciones foi bateador emerxente pol pitcher. Pa la temporada, el tenía un bateo de .304 con un jonrón y once carreres producíes. Los Browns ameyoraron en comparanza cola temporada anterior rematando en sestu llugar d'ocho equipos na Lliga Americana.

Hornsby xugó en diez jeugos na temporada de 1935, empecipiando en 4. D'abril 16 y Abril 21, empecipió como primer base y como tercer base'l 22 de Mayu. Remató l'añu con cinco hits y un permediu de bateo de .208, ente que los Browns esmucir al séptimu llugar.

Hornsby solo apaeció en dos xuegos col equipu mientres la temporada de 1936. El 31 de Mayu, como bateador emerxente nel novenu inning dio a los Browns la victoria 11-10 contra Detroit Tigers. Na so otra apaición el 9 de Xunu, xugó la primer base na victoria 5-3 contra New York Yankees. Los Browns terminaron otra vegada nel séptimu llugar.

En 1937, Hornsby xugó en 20 xuegos. El 21 d'Abril, nel so primer xuegu del añu, Hornsby dio l'últimu jonrón na so carrera na victoria 15-10 sobre Chicago White Sox. El 5 de xunetu dio l'últimu hit de la so carrera na derrota de 15-4 nel segundu xuegu d'una doble cartelera contra los Cleveland Indians.

El 20 de xunetu, Hornsby apaeció no que sería'l so últimu xuegu, perdiendo 5-4 contra los Yankees. Un dái dempués, Hornsby foi despidíu como mánager y lliberáu como xugador de los Browns, quien permanecieron nel últimu llugar al momentu de la so lliberación. La so llibertá foi parcialmente debida a un incidente col dueñu de los Browns Donald Barnes. El 15 de xunetu, Hornsby ganó 35 mil dólares (574 178 güei) nuna carrera de caballos. Cuando trató d'utilizar 4 mil dólares del so dineru pa pagar una delda con Barnes, esti refugóse diciendo que'l nun yera corredor d'apuestes. Hornsby protestó-y a Barnes. "El dineru ye tan bonu como'l dineru que tu me das y que provién de la xente del to negociu d'usureru. Esto ye meyor que tomar intereses de vilbes y güérfanos..." Esto fizo que fuera lliberáu cinco díes más tarde por decisión de Barnes. Hornsby remató la temporada de 1937 con un permediu de bateo de .321 y 18 hits en 20 xuegos, siendo'l xugador más vieyu na Lliga Americana nesta temporada.

La so carrera más tarde nel Beisbol[editar | editar la fonte]

Siguiendo la so lliberación de los Browns, Hornsby foi incapaz de retirase yá que el perdiera enforma dineru nel xuegu per dellos años. Robló como coach-xugador con Baltimore Orioles de la International League en 1938, dexando dempués l'equipu pa dir remanar a Chattanooga Lookouts (Miradores)de la Southern Association pol restu de la temporada. Hornsby tornó a los Orioles como mánager en 1939, pero nun tornó al club na siguiente temporada. A mediaos de 1940, robló como mánager d'Oklahoma City Indians, (Indios) de la Texas League. Llevó al equipu del últimu llugar de Texas League a los playsoffs, onde cayeron frente a Houston Buffaloes (Búfalos) en cuatro xuegos. Hornsby empecipió en 1941 como mánager de los Indians una vegada más, epro foi despidíu a metá de la temporada. En Payares tornó como xerente y mánager de campu de Fort Worth Cats (Gatos) tamién de la Texas League. Fort Worth remató nel tercer llugar y entró a los playoffs en 1942, pero fueron esaniciaos na primer ronda por Shreveport Sports.

Contratáu en Méxicu, colos Azules de Veracruz en 1944[editar | editar la fonte]

Hornsby nun tenía robláu compromisu con nengún equipu en 1943, pero robló como mánager-xugador con Veracruz Blues (Azules de Veracruz) de la Lliga Mexicana de Béisbol en 1944.[2] Dempués de batear nun xuegu un grand slam (jonrón con trés xugadores en base), pa la segunda victoria d'una serie en Marzu, foi asignáu cuando'l dueñu del equipu Jorge Pasquel entendió que podría ganar la corona pal tercer xuegu de la serie. Siguiendo a la so lliberación, foi comentarista pa la estación de radio WTMV, asistiendo a los entrenamientos de primavera de Cleveland Indians en 1947, y cola llegada de la TV anunciador pa Chicago Cubs en 1949.

Hornsby nun tornó como mánager o coach hasta 1950, cuando foi contratáu pa remanar Beaumont Roughnecks (Matones de Beaumont) de la Texas League (Lliga de Texas) siendo esaniciaos na primer ronda de playoffs per San Antonio Missions, (Misioneros). L'añu siguiente, Hornsby remanó a Seattle Rainiers de Pacific Coast League (Lliga de la Mariña del Pacíficu). So Hornsby fueron líderes y los Rainiers ganaron el banderín.

En 1952, Hornsby foi de nuevu contratáu como mánager de St. Louis Browns, el so primer trabayu en Lligues Mayores en 16 años. El dueñu de los Browns, Bill Veeck, foi'l fíu del primer presidente de los Cubs y mánager xeneral William Veeck. El señor Hornsby nun foi bien recibíu polos sos xugadores. El 9 de Xunu, foi despidíu por cuenta de un disgustu con Veeck sobre un incidente conra los Yankees un día enantes. Mientres el xuegu, un aficionáu impédido Gil McDougald de los Yankees, cachó un eleváu, y el ampayer marcó que yera interferencia del aficinado. Hornsby primeramente nun argumentu la decisión y pocos minutos más tarde Veeck esforcexó con él por cuenta de esto. (cuando esto asocedió yera yá bien tarde pa faer daqué alrodiu de esto). Por esto Horsby y los Browns tomaron caminos distintos. Los Browns xugaron felices al ser despidíu Hornsby y diéron-y a Veeck n'agradecimientu un troféu dandole les gracies.

Pocu menos d'un mes más tarde, el 26 de xunetu, Hornsby foi contratáu pa remplazar a Luke Sewell como mánager de Cincinnati Reds. Dempués que Hornsby completó dos campañes mediocres col club, los Reds anunciaron qu'él yá nun tornaría pa 1954. Remató asina la so carrera como mánager nes Lligues Mayores con un récor de 701-812. Siguiendo del so despidu, Hornsby trabayó como coach pa Chicago Cubs de 1958 a 1960, enantes de ser scout (buscador) y coach de tercer base pa los New York Mets en 1962. En 1963, Hornsby finó d'un ataque cardiacu. El foi soterráu en Hornsbyu Bend Cemetery cerca d'Austin, Texas.

Mandáu[editar | editar la fonte]

Los espertos nel beisbol y periodistes consideren a Hornsby unu de los más grandes bateadores de tolos tiempos. El so permediu de bateo pa tola vida foi de .358 solo superáu por Ty Cobb que na so carrera marcó .367. El ganó siéte títulos de bateo en total, encontrandose empatáu o superáu por solu cinco xugadores: (Cobb 11 o 12 dependiendo de la fonte), Tony Gwinn (8), Honus Wagner (8), Rod Carew (7) y Stan Musial (7). Hornsby foi líder na Lliga Nacional en slugging en nueve causes, dexando récores. Tien más jonrones, condució más carreres y tien el porcentaxe de bateo más altu na Lliga Nacional como xugador na década de 1920's siendo unu de los cuatro xugadores na historia del beisbol (solo con Honus Wagner, Ted Williams y Albert Pujols) en ganar nuna década la triple corona de bateo (Triple Crown). Dio na so carrera 301 jonrones y foi'l primeru na Lliga Nacional en llegar a 300. Los sos 264 jonrones como segunda base foi un récor en Lliga Mayor pa la posición hasta que Joe Morgan superar en 1984. Hornsby foi tamién un bateador consistente xugando en casa como en xira. El so permediu de bateo en casa pa tola vida foi de .359 y pa tola vida el so permediu de bateo foi de .358. Ted Williams quién tuvo'l permediu de bateo más altu na so carrera dende la dómina de Hornsby, dicía que Hornsby erá el más grande bateador pol so poder y permediu nel beisbol y Frankie Frisch dixo d'él: "Ye l'únicu tipu que podía batear .350 entá na escuridá.". Hornsby tamién ocupó'l segundu llugar na llista non oficial de les Lligues Mayores, "en xuegos consecutivos dando dos o más hits" con 13 xuegos, l'honor del primer llugar en Count Capau´s con una racha de quince xuegos. Hornsby ye solo'l segundu bateador derechu na historia con permediu de .400 de bateo en trés causes y ye consideráu d'alcuerdu Los Angeles Times, el más grande bateador derechu de la historia. El foi líder na Lliga Nacional en porcentaxe de bateo, porcentaxe con homes en base, porcentaxe en slugging y en bases totales cada añu dende 1920 a 1925. Ye unu de los únicos dos xugadores (l'otru ye Ted Williams) en ganar la triple corona de bateo más d'una vegada, pero Hornsby bateó .400 en dambes ocasiones. Rogers Hornsby foi un respetáu bateador y cúntase que nuna ocasión un pitcher novatu retrucó al ampaayer Bill Klem que-y llanzara a Rogers un strike. Klem respondiólu: "Fíu cuando'l to lanzes un strike, Mr Hornsby te lo hara saber"

Hornsby, foi tamién reconocíu pola so velocidá y foi consideráu'l más rápidu xugador de la Lliga Nacional nesti rubro. El nun trataba de robar bases pero frecuentemente yera utilizáu pola so rapidez pa tomar bases extras. Ente 1916 y 1927 Hornsby tuvo 30 jonrones dientro del parque y foi líder na lliga con 17 triples en 1917 y 18 triples en 1921. Tuvo 20 triples en 1920

Hornsby foi frecuentemente duru pa llogralo por sigo solo, polo cual la era camudáu frecuentemente d'equipu na última década de la so carrera. Usualmente yera despidíu de la oficina del club. Munchos de los xugadores que'l remanó, nun lo queríen por cuenta de la insistencia de qu'otros siguieren el so estilu de vida como Woody English y Clint Courtney. Hornsby nunca xugó cartes, pero frecuentemente apostó nes carreres de caballos, perdiendo más de lo que ganó. El ser xugador foi frecuentemente un factor na perda de más d'un equipu. Munchos de los sos contemporáneos que'l foi a la fin mediu desagradable como Cobb, quién non ufe reconocíu nel so tiempu pola so agresiva actitú y puerco pa xugar. Nunca asistió al cine, convencíu qu'eso podría estropiar la señal del güeyu. El nunca bebió nin fumó.

Horsnby foi escoyíu al National Baseball Hall of Fame (Salón de la Fama del Beisbol) en 1942. En 1999, Hornsby foi rankeado novenu por The Sporting News na llista de Grandes Xugadores del Beisbol. Menos d'un añu dempués, foi nomáu al Equipu de beisbol de les Lligues Mayores de tol Sieglu. Nel 2001, el periodista Bill James lo rankeo como'l xugador númberu 22 de tola historia y el tercer meyor segunda base na historia del beisbol, mientres coles mesmes documentaba el so inpopularidad pola so personalidá difícil. Empató l'octavu llugar con Stan Musial en ganaos na posición en que xugaben. Hornsby tamién foi reconocíu en St. Louis Walk of Fame (Paséu de la Fama de St. Louis). En Xineru del 2014, los Cardinals anunciaron que Hornsby entraba xunto con otros 22 jugadroes y personal a St. Louis Cardinals Hall of Fame Museum pa la clase inagural de 2014.

Vida personal[editar | editar la fonte]

El 23 de setiembre de 1918, Hornsby cásase con Sarah Eli<abeth Martin, que conociera desque xugaba colos Denison Rairoaders (Ferrocarrileros), en Philadelphia. Tuvieron un fíu, Rogers Hornsby, Jr., el 15 de Payares de 1920. Roger Jr. morrió nun accidente aéreu'l 23 d'Avientu de 1949, cerca de Savannah (Georgia).

Mientres 1922 empecipió una rellación con Jeanette Pennigton Hine, casada con un vendedor d'automóviles suplente llamáu John Hine. El 12 de Xunu de 1923, Hornsby divorcióse de Sarah y Hine divorcióse de la so esposa en 1923. Los dos casaron el 28 de Febrereo de 1924. Como resultáu d'esti divorciu, Sarah llogró la custodia de Rogers Jr. Rogers y Jeanette tuvieron un fíu billy el 2 de Xunu de 1925. Billy xugó beisbol per dellos años pero en lligues menores, epro nunca xugó nes Mayores. Hornsby y Jeanette empecipiaron el so distanciamientu n'Avientu de 1944 y Hornsby empezó a ver a una muyer llamada Bernadette Harris a quién él llamaba "la so bona amiga y secretaria", en 1945. Vivieron juntosdespues de 1948, hasta que Harris se suició al saltar d'una ventana del tercer pisu en setiembre 7 de 1953. El suicidiu foi atribuído a un trestornu de depresión. Dempués del fallecimientu de Jeanette en Xunu 1 de 1956, Hornsby cásase con Marjorie Bernice Frederick Porter en Xineru 27 de 1957. Ellos permanecieron xuntos hasta la muerte de Hornsby en 1963.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6s784p1. Apaez como: Rogers Hornsby. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Rogers Hornsby Mr. 400.