Addie Land

De Wikipedia
Addie Land
Vida
Nacimientu Seattle28 d'abril de 1988 (35 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actrizactriz de cine
IMDb nm1503426
Cambiar los datos en Wikidata

Addie Land (n. 28 d'abril de 1988 (35 años) ye una actriz d'Estaos Xuníos.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Addie Land nació en Seattle, onde asistió a la Escuela Nueva d'alta. Mientres una entrevista de Evergreen, la Tierra afirmó: "Tuvi tomando clases de teatru desque taba en, como 2 º grau. Pero toos ellos fueron enagora, nenguna pa la película. Y yo nunca consideró la película." Más tarde declaró: "Nunca pensé que yera una opción, porque los actores tan grandes non siempres tienen la oportunidá. Y tamién, encántame l'escenariu ... y nun creo que yo quería faer la película."

Carrera[editar | editar la fonte]

En 2004, Land fixo'l so debú nel cine nel película de drama Evergreen. Más tarde apaecería en The Sasquatch Gang (La banda de Sasquatch) y más apocayá cazadores de fortuna.

Addie pasara munchos años estudiando nel nivel nacional destacáu Teatru Infantil de Seattle cuando se-y encamentó a la direutora, Enid Zentelis, como una forma posible pal papel principal nuna película independiente que se filmará nel noroeste del Pacíficu. Addie y depués ganó la parte na audición abierta. La película, Evergreen, foi na competencia dramática nel 2004 Festival de Cine Sundance, y más tarde foi puestu en llibertá al teatru al traviés d'un inusual direutu a la lliberación de AMC teatru, y foi la primer película d'amplia distribución a los cines vía satélite. Addie ganó munchos aponderamientos pola so interpretación de la iniciativa

Ella foi escoyida entós como la neña de plomu na El Sasquatch Gang (2006), una comedia pol productor y munchos otros de la Napoleon Dynamite del equipu. Ella protagonizó xunto a Jeremy Sumpter, Justin Long, Rob Pinkston y Hubbel Palmer. La banda de Sasquatch ganó'l premiu del públicu nel 2006 Festival de Cine de Slamdance, y foi estrenada en cines en 2007, y DVD en marzu de 2008.

Filmografía[editar | editar la fonte]

  • Evergreen (2004) - Henri
  • The Sasquatch Gang (2006) - Sophie Suchowski
  • Fortune Hunters (2007) - chica nel restorán

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]