Tarta xixonesa

De Wikipedia
Tarta xixonesa
Nome Tarta xixonesa
Tipu Postre
Detalles
Más información
[editar datos en Wikidata]

El postre xixonés o tamién conocíu como tarta xixonesa ye un postre típicu de la ciudá asturiana de Xixón. Trátase d'una tarta de crema de turrón d'almendra turráu.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

Hai delles versiones sobre'l so orixe. Delles persones dicen que la familia Agüera ellaboró una tarta de turrón pa una boda familiar y otros falen d'un postre que s'incluyía nel menú del restorán xixonés La Pondala.[2] Pero la versión aceptada ye que nel añu 1980, Miguel Ángel Álvarez Baños, tercer xeneración d'una de les families de confiteros más conocíes de la ciudá, creó nel obrador del periodista Adeflor de la Confitería La Fe, una tarta con base de bizcuechu y cuerpu de crema de turrón de Xixona turráu na parte cimera. La tarta tien de caltenese y consumise en fríu pa caltener el so sabor duce y la so estructura intacta. El maestru confiteru Miguel Ángel Álvarez Baños dio-y el nome de Postre Xixonés como regalu inmaterial a la ciudá de Xixón.

Güei esta tarta convirtióse n'unu de los emblemes duces de la ciudá, desbancando a la qu'hasta esi momentu yera la tarta por excelencia de la ciudá, la Charlota. La mayoría de confiteríes de la ciudá ellaborar, inclusive puede atopase en dellos supermercaos, anque la fórmula orixinal sigue en manes de la Confitería La Fe.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]