Styrax tonkinensis

De Wikipedia
Styrax tonkinensis
Clasificación científica
Reinu: Plantae
División: Magnoliophyta
Clas: Magnoliopsida
Orde: Ericales
Familia: Styracaceae
Xéneru: Styrax
Especie: S. tonkinensis
Consultes
Royal Botanic Gardens, Kew Royal Botanic Gardens, Kew
World Flora Online World Flora online
[editar datos en Wikidata]

Planta perteneciente a la familia Styracaceae tien el so orixe nel sur d'Asia, golor a vainilla coles mesmes carauterístiques y propiedaes que la planta Styrax benzoin pero con menos calidá.

Ye un árbol qu'algama los 10 metros d'altor, los sos fueyes son ovales, enteres y cubiertes de pelusa ablancazada. Les flores, de color blancu, atópense arrexuntaes. El so frutu ye ovoide de 1 cm de diámetru que contién una grana. Denomínase popularmente benjuí.

Ye una planta de los subtrópicos a los trópicos, onde s'atopa a altores que van dende 30 a 2400 metros. Alcuéntrase n'árees onde la temperatura medio añal de los 15 a 26 ° C, anque puede sobrevivir a temperatures estremes de forma ocasional, de curtia duración, dende -4 ° C hasta los 45 ° C . Prefier una precipitación media añal de 1.500 - 2.200 mm, anque puede tolerar tan solo 1.300 mm si son árboles de cultivu. Crez n'árees ensin una estación seca definida, o con una estación seca curtia. Rique un llugar soleyeru. El Styrax tonkinensis crez rápido y en condiciones favorables puede algamar midíes d'altu añales de 3 metros mientres los primeres trés años de crecedera. Puede llegar a tener un altor mediu de 18 a 25 metros, con tarmos de 20 a 24 cm de diámetru o mas, a los 10 años. Los árboles estrayense de la so resina a partir del sestu al séptimo añu. La estracción sigue mientres 3 a 4 años, o hasta que la producción mengüe. Estos árboles tienen un sistema de raigaños poco fondu.

Propiedaes[editar | editar la fonte]

  • Al faer incisiones nel tueru exuda un líquidu resinosu que al ensugase comercialízase como inciensu arumoso llamáu benjui.
  • Per vía interna ye expectorante, desinfestante y antisépticu.
  • Utilizase pa tratar eccemes, forúnculos y sabañones.
  • Añádese a la pasta dentífrica pa tratar afecciones bucales.

Referencies[editar | editar la fonte]

[1] Styrax tonkinensis, Descripción.