Corvus leucognaphalus

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Corvus leucognaphalus
Estáu de caltenimientu
Vulnerable (VU)
Vulnerable (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Corvidae
Xéneru: Corvus
Especie: C. leucognaphalus
Daudin, 1800
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

'''Corvus leucognaphalus ye una especie d'ave paseriforme de la familia de los cuervos. Debe'l so nome a que debaxo de les plumes negres del pescuezu tien un collar de plumes blanques. Ye una ave endémica de La Española.[1]

Descripción[editar | editar la fonte]

Ye'l cuervu más grande del Caribe y mide de 48 a 51 cm. Tien un gran picu y una cola elegante. Con esceición d'un collar de plumes blanques, el so plumaxe ye dafechu negru con un rellumu púrpura o azuláu a la lluz. Tien los güeyos coloraos anaranxaos.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

El so área de distribución na República Dominicana llindar al Parque Nacional Jaragua, Parque Nacional del Este, Parque Nacional Los Haitises, la Sierra de Bahoruco, y la islla Saona. N'Haití distribuyir nes islles de la mariña d'Islla de la Gonâve y Île a Vache. Esta estinguíu en Puertu Ricu dende 1963.[1]

Habita en tierres baxes de les rexones montiegues y en montes altos con monte húmedu, incluyendo montes sobre roca caliar. Nun tolera hábitats degradaos o zones abiertes por baltar de montes anque suel visitar zones urbanes fuera de la ciudá.

Comportamientu[editar | editar la fonte]

De normal alcuéntrase en pareyes o pequeños partíos nos árboles frutales. Aliméntase principalmente de frutes y granes, pero tamién come pequeños vertebraos ya inseutos. Añera nos grandes árboles o en palmeres.

Caltenimientu[editar | editar la fonte]

Ye una especie amenazada pola perdida d'hábitat y la cacería furtiva.[1] En La Española, yera una ave local común pero a partir de 1980 hubo un descensu de la población (a menos de 10.000 exemplares).

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 BirdLife International (2008). «Corvus leucognaphalus» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2011.2. Consultáu'l 9 de xineru de 2012.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]