Yelena Kondakova

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Yelena Kondakova
Yelena Kondakova.jpg
diputáu de la Duma Estatal

Vida
Nacimientu

Mytishchi30  de marzu de 1957

(62 años)
Nacionalidá Rusa
Familia
Casáu/ada con Valery Ryumin Traducir
Estudios
Estudios Universidad Técnica Estatal Bauman de Moscú Traducir 1980)
Diplomatic Academy of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation Traducir 2006)
Llingües rusu
Oficiu
Oficiu inxeniera, astronauta y política
Llugares de trabayu Moscú
Premios
Astronauta
Misiones Soyuz TM-20 Traducir STS-84 Traducir
Insinies de misión Soyuz TM-20 STS-84
Tiempu nel espaciu 256 961 minutos
Cambiar los datos en Wikidata

Yelena Vladímirovna Kondakova (en rusu: Елена Владимировна Кондакова) (nacida en Mytishchi, Óblast de Moscú (Мытищи Московская обл), Xunión Soviética, el 30 de marzu de 1957) foi la tercer muyer cosmonauta soviética/rusa y la primer muyer que fixo un vuelu espacial de llarga duración. Cuenta na so carrera con dos vuelos espaciales.

Biografía[editar | editar la fonte]

Al terminar los sos estudios en 1980 na Universidá Técnica Estatal Bauman de Moscú (МГТУ им. Баумана) empezó a trabayar como inxeniera en NPO "Enerxía".

En 1983 graduar na facultá d'Hestoria del Arte y Estética Marxista-Leninista de la Universidá de Marxismu-Leninismo de la URSS.

De 1990 a 1992 cursó la preparación básica de vuelos espaciales nel Centru Gagarin d'entrenamientu de cosmonautes, pa darréu preparar en calidá de inxenieru d'a bordu de la tripulación adicional pal programa EO-16 na estación espacial Mir, xuntu cola cosmonauta Aleksandr Viktorenko. Más tarde pasó a preparar como miembru de la tripulación principal.

Realizó'l so primer vuelu'l 3 d'ochobre 1994, que duraría hasta'l 22 de marzu 1995, como inxeniera a bordu de la "Soyuz TM-20" y de la estación espacial "Mir" . La duración total establecer en 169 díes, 5 hores, 21 minutos y 35 segundos. Al rematar el vuelu, por aciu un decretu presidencial del 10 d'abril de 1995, pol heroísmu y coraxe que demostró mientres la misión principal nel complexu espacial Mir, Yelena recibió la condecoración de Héroe de Rusia.

N'avientu de 1995 presentóse como candidata pa la Duma estatal nes segundes eleiciones parllamentaries ruses, pero nun resultó electa.

Dende agostu de 1996 hasta mayu de 1997 entrenar pa la misión Atlantis STS-84 nel programa del sestu acoplamientu cola estación espacial Mir; nesti segundu vuelu, ente'l 15 y el 24 de mayu 1997, asumió'l rol de especialista de vuelu.

En 1999 foi escoyida finalmente como diputada de la Duma (cámara baxa del parllamentu rusu).

Anguaño Kondakova ye diputada de la Duma pol partíu Rusia Xunida (Единая россия) y miembru del Comité de Presupuestos ya Impuestos de la Cámara Baxa. Tien numberoses condecoraciones y la medaya d'honor de la NASA “Pol Vuelu Espacial”. Vive en Moscú y ta casada con Valeri Riumin, piloto cosmonauta de la Xunión Soviética, dos veces Héroe de la Xunión Soviética.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Yelena Kondakova