Xuegos Olímpicos de Londres 1944

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Los Xuegos Olímpicos de Londres 1944, oficialmente conocíos como Xuegos de la XIII Olimpiada, fueron atayaos por soceder la Segunda Guerra Mundial. La ciudá escoyida p'allugalos yera Londres, capital del Reinu Xuníu.

La eleición de la sede tuvo llugar en xunu de 1939, pero de la mesma qu'asocedió colos Xuegos Olímpicos de Branu de 1940, Londres nun pudo entamalos pola guerra y les celebraciones suspendiéronse. En compensación, el Comité Olímpicu Internacional nomó a la ciudá británica como la sede de los XXOO de 1948, ensin votación.

Historia[editar | editar la fonte]

Meses primero que se confirmara la cancelación de los Xuegos Olímpicos de Branu de 1940, que tendríen que celebrase en Ḥelsinki, el Comité Olímpicu Internacional votó una nueva sede pal próximu eventu, que tendría de celebrase en 1944. La eleición foi Londres, que s'impunxo a les candidatures de Roma, Detroit, Lausana, Atenes, Budapest, Helsinki y Montreal.

A diferencia de la edición cancelada de 1940, onde hubo hasta calendarios programaos coles pruebes, los Xuegos Olímpicos de Londres nun cuntaron cola abonda organización porque Reinu Xuníu taba envolubráu na Segunda Guerra Mundial. El conflictu españó en septiembre de 1939, y el so intre obligó al país a arrenunciar a ellos. El COI #comprometer a da-yos la organización de la edición de 1948, que sí tuvo llugar porque la guerra yá terminara.[1]

Magar la cancelación de los Xuegos, el COI entamó actos oficiales pa celebrar el so cincuenta aniversariu, que tuvieron llugar ente'l 17 de xunu y el 19 de xunu de 1944 en Lausana (Suiza), sede central de la organización olímpica. El impulsor d'estos actos foi Carl Diem, creador de la tradición de l'antorcha olímpica nos Xuegos de la era moderna.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 20th Century London (ed.): «Olympics 1948» (inglés). Consultáu'l 30 de noviembre de 2011.


Predecesor:
Bandera de Finlandia Helsinki 1940
(Non celebraos)
XIII Xuegos Olímpicos de branu
Bandera del Reinu Xuníu Londres 1944
(Non celebraos)
Socesor:
Bandera del Reinu Xuníu Londres 1948