Wiko

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Wiko
negociu y empresa
Wiko logotipo.svg
Llocalización
Sede Marsella
Forma xurídica sociedá por acciones simplificada
Historia
Fundación2011
Organigrama
Dueñu Tinno (en) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Tinno (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Wiko ye una marca de Smartphones francesa, propiedá de la marca china Tinno. Los productos son importaos y comercializaos pola PYME Wiko Mobile, con sede en Marsella. La mayoría de les sos Smartphones, tienen Dual SIM y el sistema operativu Android. Ye, debutando en 2014, la segunda marca en Francia que más Smartphones vendió, por detrás de Samsung.

Historia[editar | editar la fonte]

La sociedá Wiko Mobile foi fundada en 2011 en Marsella, Francia, por Laurent Dahan en xunto cola sociedá china Tinno, la cuál incorporó a la marca como una filial y teniendo el 95 % d'ella.

El trabayadores franceses tienen un pliegu de condiciones con Tinno, polo cual, la unviada de los sos prototipos camuden p'afaer el teléfonu pal mercáu francés.

Los cien emplegaos del Grupu 5 apurren el serviciu post-vienta y les vientes internes de Marsella.

Mientres el primer trimestre de 2013, la marca representa'l 31,6% de les vientes nel Internet y el 10,5% nes vientes físiques, qu'ocupa'l terceru ente'l mercáu francés (escluyendo lo qu'ufierta la tienda a los operadores y páxina web) como empresa según GfK - polo xeneral los teléfonos de media y alta gama mercar con el operadores de les ufiertes (que nun tán incluyíos nesti ranking); pa los teléfonos con precios más baxos, que de cutiu se vienden direutamente ensin operadores. Tolos teléfonos tienen la capacidá d'allugar dos tarxetes SIM, sacante los modelos Wax, la Highway 4G, Klte, Rainbow 4G y Birdy 4G. Ello ye que utilicen el chip NVIDIA Tegra 4i, que capta la rede 4G, pero ensin ser capaz d'utilizar dos tarxetes SIM. La compañía anuncia a partir de mediaos de 2013, un millón de veceros.

Patrociniu[editar | editar la fonte]

Ye'l patrocinador oficial de la SD Eibar y del Real Betis, equipos de fútbol de la Primer División d'España.


Wiko