Wiko

De Wikipedia
Wiko
negociu, empresa y filial
Llocalización
Sede Marsella
Direición Francia
Forma xurídica société par actions simplifiée (es) Traducir
Historia
Fundación2011
Organigrama
Dueñu Tinno (en) Traducir
Sector
Industria Q112165711 Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Tinno (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Wiko ye una marca de Smartphones francesa, propiedá de la marca china Tinno. Los productos son importaos y comercializaos pola PYME Wiko Mobile, con sede en Marsella. La mayoría de les sos Smartphones, tienen Dual SIM y el sistema operativu Android. Ye, debutando en 2014, la segunda marca en Francia que más Smartphones vendió, por detrás de Samsung.

Historia[editar | editar la fonte]

La sociedá Wiko Mobile foi fundada en 2011 en Marsella, Francia, por Laurent Dahan en xunto cola sociedá china Tinno, la cuál incorporó a la marca como una filial y teniendo el 95 % d'ella.

Los trabayadores franceses tienen un pliegu de condiciones con Tinno, polo cual, la unviada de los sos prototipos camuden p'afaer el teléfonu pal mercáu francés.

Los cien emplegaos del Grupu 5 apurren el serviciu post-venta y les ventes internes de Marsella.

Mientres el primer trimestre de 2013, la marca representa'l 31,6% de les ventes nel Internet y el 10,5% nes ventes físiques, qu'ocupa'l terceru ente'l mercáu francés (escluyendo lo qu'ufierta la tienda a los operadores y páxina web) como empresa según GfK - polo xeneral los teléfonos de media y alta gama mercar colos operadores de les ufiertes (que nun tán incluyíos nesti ranking); pa los teléfonos con precios más baxos, que de cutiu se vienden direutamente ensin operadores. Tolos teléfonos tienen la capacidá d'allugar dos tarxetes SIM, sacante los modelos Wax, la Highway 4G, Klte, Rainbow 4G y Birdy 4G. Ello ye que utilicen el chip NVIDIA Tegra 4i, que capta la rede 4G, pero ensin ser capaz d'utilizar dos tarxetes SIM. La compañía anuncia a partir de mediaos de 2013, un millón de veceros.

Patrociniu[editar | editar la fonte]

Ye'l patrocinador oficial de la SD Eibar y del Real Betis, equipos de fútbol de la Primer División d'España.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]