Wikipedia:Derechos d'autor

De Wikipedia
Polítiques de Wikipedia
Los cinco pegoyos
Lo que Wikipedia nun ye
Estándares d'artículos
Puntu de vista neutral
Verificabilidá
Fontes de confianza
Derechos d'autor
Principios globales
Inora les normes
Usa'l bon xaciu
Conflictu d'interés
Trabayar con otros
Etiqueta
Albidra bon xeitu
Nun morder a los novatos
Regla de les tres reversiones
Nun faigas ataques personales
Nun saboties Wikipedia pa encontar los tos argumentos

Los derechos d'autor de los testos qu'apaecen en Wikipedia correspuenden a los editores que collaboraron nellos y tan protexíos automáticamente nel marcu del Conveniu de Berna. La mayoría de los testos de Wikipedia usen la llicencia Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 (Unported) o la GNU Free Documentation License (sin versión, sin secciones invariantes, testos de cubierta o de contra cubierta). Los reutilizadores pueden escoyer la(es) llicencia(es) que deseen. Estes llicencies sí permiten l'usu comercial del conteníu reutilizáu, mentanto l'usu que se-yos dea sia acordies coles condiciones d'usu de la respeutiva llicencia.

Pa más detalles mira la páxina sobro términos d'usu de los proyectos de la Fundación Wikimedia.

Rol de la Fundación Wikimedia

La Fundación Wikimedia nun ye'l titular de los derechos d'autor de los testos de los artículos o ilustraciones de Wikipedia. Poro, ye inútil unviar solicitúes al corréu electrónicu o a otros medios de contautu de la Fundación pidiendo autorización pa reproducir esos conteníos. L'autorización pal usu y reproducción ta concedida pa tol mundu, sin falta de pidilo especialmente, poles llicencies mentaes na sección anterior y les condiciones téuniques aplicables a Wikipedia; pa pidir autorizaciones de usu fuera d'esos términos y condiciones, tendrá de comunicase con tolos los autores voluntarios del testu o ilustración de que se trate.

Los únicos conteníos de Wikipedia sobre los que necesites comunicate cola Fundación Wikimedia son los logotipos de Wikipedia y de los otros proyectos de la Fundación, que son marques rexistraes que nun pueden usase sin autorización.

Ver tamién