Virginia Ordóñez

De Wikipedia
Virginia Ordóñez
Vida
Nacimientu Ciudad Juárez6 d'ochobre de 1977 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Estudios Universidá Autónoma de Ciudad Juárez llicenciatura
Universidá Autónoma de Chihuahua maestría
Oficiu actriz, dramaturga, direutora de teatru, escritoraactriz de televisión
Emplegadores Universidá Autónoma de Ciudad Juárez
Cambiar los datos en Wikidata

Virginia Ordóñez (6 d'ochobre de 1977Ciudad Juárez) ye una actriz, dramaturga, escénografa y direutora d'escena.

Biografía[editar | editar la fonte]

Egresada de la carrera d'Arquiteutura pola Universidá Autónoma de Ciudad Juárez y de la Maestría en Comunicación pola Universidá Autónoma de Chihuahua cola tesis "Teunoloxíes de comunicación y construcción visual nel arte escénico". Con estudios de llicenciatura n'artes pa la espresión teatral na Universidá de Guadalaxara. Diplomada en Teoría y Llinguaxe Cinematográficu.

Incursionó nes artes escéniques en 1993. Representó a la UACJ en festivales de talla nacional ya internacional, ente ellos: Festival Internacional Cervantín, Festival Internacional Chihuahua, Amuesa del Mercáu del Sur celebrada en Paysandú (Uruguái) y una temporada en Teatru Ibéricu de Lisboa en Portugal.

Foi escoyida pol Fondu Nacional pa la Cultura y les Artes na categoría nueves creadores col proyeutu: Ente'l cuerpu de Basaseachi y los güeyos de los Chabochis. Y foi acreedora en trés causes del estímulu a la Creación y Desenvolvimientu Artísticu Alfaro Siqueiros, na última ocasión dientro de la categoría creadores con trayeutoria.

Parte de la so obra como dramaturga atopar nos llibros: Na Frontera Norte Ciudad Juárez y el Teatru, y Escribir les Fuercies.

Direutora artística de l'asociación civil “Mariña Internacional pa les Artes” y de la Compañía Teatral del UACJ Candilexes del Desiertu dende finales del 2010, de la cual ye miembru dende'l 2007, añu en que foi fundada pol reconocíu direutor español y gallardoniáu cola orde del méritu portuguesa José Manuel Blanco Gil. https://pt.wikipedia.org/wiki/Xos%C3%A9_Blanco_Gil

Referencies[editar | editar la fonte]