Videoconsoles de tercer xeneración

De Wikipedia

Dempués de que América del Norte sumir nel Crash dando como resultáu la Crisis del videoxuegu de 1983, munches industries americanes tuvieron que dexar la producción de consoles, esti momentu aprovechar la compañía xaponesa Nintendo pa faer lo que sería la so xugada maestra: llanzar la Famicom de Nintendo al mercáu en 1985 n'América, rediseñada foi conocida mundialmente como Nintendo Entertainment System.

Esi mesmu añu la compañía SEGA llanzaría'l so primera videoconsola en territoriu xaponés a la que llamaron Sega Mark III, esta videoconsola comercializóse mundialmente col nome de Sega Master System. La videoconsola portátil con más ésitu foi la Game Boy de Nintendo.

Munches persones creen qu'esta ye la primer xeneración de consoles, sicasí les consoles de la xeneración anterior tamién usaben 8 bits, nun foi hasta'l final d'esta xeneración cuando la xente empezó a etiquetar les xeneraciones con nomenclatures de bits, en parte esto debió a que la xente quería estremar les consoles de 8 bits y les de 16 bits. Esta xeneración conocióse como la "yera de los 8 bits".

Modelos[editar | editar la fonte]

Les videoconsoles de tercer xeneración son les siguientes:

De sobremesa[editar | editar la fonte]

Consoles portátiles[editar | editar la fonte]


Predecesor:
 
Videoconsoles de tercer xeneración
1983-1993
Socesor: