Toni Fidalgo

De Wikipedia
Toni Fidalgo
Vida
Nacimientu Avilés16 de setiembre de 1952 (71 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá Complutense de Madrid
Llingües falaes castellanu
Oficiu escritorperiodista
Cambiar los datos en Wikidata

Antonio Fidalgo Fernández (16 de setiembre de 1952Avilés), conocíu como Toni Fidalgo, ye Llicenciáu en Ciencies de la Información (Madrid, Universidá Complutense). Foi axuntu a la presidencia de la Lliga Nacional de Fútbol Profesional (LFP) y presidente del Real Uviéu.

Carrera[editar | editar la fonte]

Toni Fidalgo entamó nel mundu del deporte como futbolista. Perteneció al Club Deportivo Ensidesa d'Avilés, en que la so Escuela formar, y a otros clubes asturianos. Xugó'l Campeonatu d'España col xuvenil siderúrxicu onde coincidió con Castro, Quini, Juan Valdés, Megido, etc. Trabayó en Radio Popular y La Voz de Avilés. Darréu, en Madrid, llicencióse en Ciencies de la Información pola Universidá Complutense y trabayó nel Diariu AS. Foi direutor de la revista Fútbol Profesional. En l987 pasó a la Lliga Nacional de Fútbol Profesional, onde foi voceru, secretariu xeneral y, finalmente, axuntu a la Presidencia. En xineru de 2007 foi escoyíu presidente del Real Uviéu, pero dimitió un mes dempués. A lo llargo de la so trayeutoria foi tamién vicepresidente de l'Asociación Española de la Prensa Deportiva (AEPD) y conseyeru de Lloteríes y Apuestes del Estáu (LAE). Viaxó polos cinco continentes siguiendo a los equipos españoles y a la selección nacional, guardando en direutu tolos Mundiales y Europeos dende Arxentina 78. En 2004 la Real Federación Española de Fútbol concedió-y la Insinia d'Oru del Fútbol Español. Escribió seis llibros —trés como coautor— y foi gallardoniáu con numberosos premios a la so trayeutoria profesional nel mundu del fútbol, que vivió privilegiadamente dende les trés aguaes posibles: el vestuariu (futbolista), la redaición (periodista) y el despachu (direutivu). Na actualidá ye presidente de l'Asociación de Veteranos del Real Avilés Industrial (fusión Real Avilés-Ensidesa C.F.) y participa en conxustes de radio y televisión. Tamién collabora davezu como articulista en dellos periódicos y revistes, especialmente nel diariu La Nueva España d'Uviéu.

El 12 de xunetu de 2012 volvió ser designáu presidente del Real Uviéu na Xunta Xeneral Estraordinaria d'Accionistes del club, desenvuelta nel Auditoriu Príncipe Felipe d'Uviéu, y nuevamente dimitió del cargu, esta vegada al añu xustu d'asumir el cargu.[1][2]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Juan Mesa Gil
Presidente del Real Uviéu
2007
Socesor:
Manuel Lafuente Robledo
Predecesor:
Alberto González López
Presidente del Real Uviéu
2012-2013
Socesor:
Sabino López