Tito Fernández

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Tito Fernández
Vida
Nacimientu San Esteban26  de setiembre de 1930
Nacionalidá Bandera d'España España
Fallecimientu

Ronda9  de setiembre de 2006

(75 años)
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu direutor de cine
IMDb nm0273726
Cambiar los datos en Wikidata

Ramón Fernández Álvarez (San Esteban (Muros), 26 de setiembre de 1930; Ronda, 9 de setiembre de 2006), conocíu como Tito Fernández, foi un direutor de cine asturianu.[1][2]

Biografía[editar | editar la fonte]

Entamó a estudiar Inxeniería, pero bien ceo dexó los estudios pa dedicase al mundu del cine. El direutor retrató nes sos películes les osesiones del español mediu de los años sesenta y setenta, dende la falta de sexu y dineru, al enfrentamientu ente provincianismu y modernidá, nel más puru cine comercial de la dómina. Encadenó grandes éxitos del cine español como les comedies Aquí están las vicetiples, Margarita se llama mi amor, Sor Ye-yé y Cateto a babor, el thriller Rueda de sospechosos, la policiaca Siete minutos para morir y incluso una cinta de corte relixosu como El Cristo del océanu. Dende l'añu 1975 al año 2001 la so película No desearás al vecino del 5° foi el récor de taquilla n'España.

Na so última etapa dedicóse principalmente a dirixir series pa la televisión. N'especial, para les series Los ladrones van a la oficina y la primera temporada de Cuéntame como pasó.

Morrió en Ronda el 9 de setiembre de 2006 por mor d'un infartu depués de dir como espectador a l'alternativa de Cayetano Rivera Ordóñez.

En 2009 el Conceyu de Muros dio'l nome de Tito Fernández al centru cultural de San Esteban[3]

Series TV[editar | editar la fonte]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Notes[editar | editar la fonte]