The Visit

De Wikipedia
The Visit
Datos
Títulu orixinal The Visit (en)
Xéneru terror psicológico (es) Traducir, cine d'horror[1], metraje encontrado (es) Traducir y cine de suspense
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 2015
24 setiembre 2015 (Alemaña)
Idioma orixinal inglés
Duración 94 min
Llugar de la narración Pennsylvania
Rodaxe Filadelfia y Chester Springs (en) Traducir[3]
Color en color
Ficha téunica
Direición M. Night Shyamalan[2]
Producción Jason Blum, Steven Schneider y M. Night Shyamalan[4]
Productor executivu Steven Schneider
Guión M. Night Shyamalan
Música Paul Cantelon
Fotografía Maryse Alberti[2]
Repartu Kathryn Hahn[5], Olivia DeJonge[5], Ed Oxenbould[5], Deanna Dunagan[5], Peter McRobbie[5], Celia Keenan-Bolger[5] y Benjamin Kanes[5]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Universal Studios
Distribuidora Universal Studios y Netflix
Calificaciones
CNC prohibido para menores de 12 años (es) Traducir[6]
FSK FSK 12[7]
JMK llibre dende los 14 años[8]
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

The Visit ye una película d'Estaos Xuníos de terror escrita y dirixida por M. Night Shyamalan y protagonizada por Olivia DeJonge, Ed Oxenbould, Kathryn Hahn, Peter McRobbie y Deanna Dunagan. Foi estrenada'l 11 de setiembre de 2015 nos Estaos Xuníos.

Repartu[editar | editar la fonte]

Argumentu[editar | editar la fonte]

Rebecca (Olivia DeJonge) y Tyler (Ed Oxenbould) preparar pa pasar una selmana colos sos güelos John (Peter McRobbie) y Doris (Deanna Dunagan), ente que la so madre Paula (Kathryn Hahn) dir de cruceru col so nuevu noviu. Los dos neños, qu'enxamás conocieron a los sos güelos, pretenden grabar un documental sobre la so visita. Paula nun vio a los sos padres en 15 años, en colándose col so profesor d'institutu, Robert, qu'años dempués la dexó. Cúntalu a Rebecca un pocu sobre la engarradiella que tuvo colos sos padres, pero diz-y que va tener que preguntar a los sos güelos qué pasó'l día qu'ella se coló de casa si quier sabelo. John y Doris recueyen a Rebecca y Tyler na estación de tren. Una vegada asitiáronse na aisllada granxa de los sos güelos, estos dícen-yos a Rebecca y Tyler que nun baxen al suétanu porque hai moho tóxicu. Esa nueche, John diz-y a Rebecca y Tyler que Doris y él son mayores, polo que se van a la cama a los nueve y media. Una hora dempués del "toque de queda", Rebecca aventúrase escaleres abaxo pa comer daqué y atópase a Doris devolviendo mientres sigue caminando. Rebecca dicir a John, pero esti nun-y da importancia, asegurando qu'a cencielles tenía un cólicu. A otru día, los neños xueguen al escondite so la casa y de secute Doris apaez y escuérrelos. Mientres, Tyler va al tendeyón, queriendo saber qué ye lo que s'atopa ende, y recibir un desagradable golor. Cuando s'avera a una mesa sobre la que vuelen mosques, afaya que ta llena de pañales enllordiaos de fieces. Doris diz-y que John tien incontinencia y por cuenta de que avergóñase del so problema, escuende los pañales y depués les quema.

En dos causes vienen dos persones del hospital nel que Doris y John son voluntarios preguntando por ellos, asegurando que tán esmolecíos porque lleven dellos díes ensin dir y que pasaron un montón de coses nel hospital.

Conforme pasen los díes, Rebecca y Tyler danse cuenta de que los sos güelos portar de forma cada vez más estraña. A pesar de que de primeres Rebecca y la so madre achaquen estos problemes a la llocura senil (pos depués John diz-yos que Doris sufre del llamáu "síndrome vespertín", lo que la vuelve más errática mientres la nueche, y el mesmu John paez sufrir Alzheimer), y Tyler empeñar en que daqué raru asocede, pero cuando Rebecca atopa a Doris riéndose sola na so mecedora y diciendo que tien un "ataque d'escuridá", y depués va buscar a John a la tenada y tien el rifle na boca, dase cuenta de que daqué grave ta asocediendo. Doris acepta faer una nueva entrevista y empieza a delirar, cuntando una hestoria na qu'unos seres d'otru planeta viven nun estanque y suelten un líquidu qu'adormilitia a quien se baña nél, nun matándolos, pa finalmente lleva-yos al so planeta.

Entrín y non, Stacy, una de les muyeres del hospital que fora buscar a la pareya de vieyos pa estima-yos la so ayuda mientres ella tuviera en rehabilitación, allega a la casa, y los neños reparen dende la ventana como ella paez bien alteriada. Los vieyos encamentar a dir a la parte de tras de la casa pa charrar, pero depués los neños nun lu ven colase. Rebecca decide face-y casu a Tyler y dexar una cámara grabando mientres la nueche nel salón. Vese una imaxe de Doris espertándose y abriendo y cerrando la puerta repitíes vegaes, y de secute empieza a correr a cuatro pates y asítiase frente a la cámara de golpe, coyer y buscando un cuchiellu. La otra cámara, que ta nel cuartu, amuesa a los hermanos dormiendo. Doris, cámara y cuchiellu en mano, averar a la puerta de los neños y empieza a cutila, tratando d'entrar. Los neños espiértense y deciden nun abrir la puerta. Cuando a la mañana siguiente ven el videu, llamen a la so madre por Skype y diz-yos que precisen que vaigan busca-yos darréu. La so madre asústase y pregúnta-yos qu'ónde tán los güelos. Los neños lleven l'ordenador hasta la ventana pa enfocalos nel esterior y la madre palidece y diz-yos qu'esos nun son los sos güelos. Intenta llamar a la policía y garra'l coche pa dir a por ellos. Los neños deciden azorronar hasta que l'ayuda llegue y Rebecca entrevista al falsu John p'aparentar normalidá, quien lu cunta que trabayaba na mina y que cada nueche solía ver un ser blancu de güeyos mariellos.

Cuando llega la nueche, los neños tán cada vez más asustaos. Invéntense una escusa pa salir de la casa, pero xustu cuando abren la puerta, atopar a Stacy, la muyer del hospital, aforcada nel árbol d'en frente, y xusto l'impostor llega y diz-yos qu'entren, que van xugar a un xuegu de mesa. Rebecca diz que va dir a buscar bateríes pa la cámara y aprovecha pa baxar al suétanu, creyendo qu'ellí ye onde tien escondíos a los sos verdaderos güelos. Nel salón, la falsa Doris empieza a sufrir los efeutos de la so llocura nocherniega y el vieyu llevar a la so habitación. De vuelta al suétanu, Rebecca atopa una semeya de los sos verdaderos güelos y ropa d'un hospital psiquiátricu, y xusto dempués los cadabres de los auténticos John y Doris, entendiéndose que los impostores yeren pacientes del hospital psiquiátricu nel que los vieyos faíen voluntariáu y que los asesinaron y suplantaron la so identidá. "John", qu'en realidá se llama Mitchel, apaez y diz-y que la falsa Doris matara a los sos dos fíos nun estanque por que fueren al otru mundu que creía esistir (entendiéndose entós que la vieya realmente creía qu'esi planeta esistía cuando-y cuntó la hestoria de los seres alienígenas na agua a Rebecca), y que cuando s'enteraron de qu'ellos diben de visita, solo quixo que pudieren ser güelos per una selmana. Entós zarrar na habitación con "Doris". Esta empieza a portase de forma errática de nuevu y escuéndese debaxo de la cama. Rebecca, asustada, xírase y tien que tar de cara al espeyu (daqué que nun podía faer, pos dende la marcha del so padre sentía que nun valía nada) y de secute la vieya cutir contra l'espeyu y abasnar hasta la cama pa intentar esgañala, devolviéndo-y enriba. Rebecca, que coyera un cachu d'espeyu, apuñalar y depués escapa. Mientres, nel salón, Mitchel cutiera na cabeza a Tyler y había-y embadurnado la cara colos escrementos de los sos pañales (yá que yera otra cosa qu'encegolaba a Tyler, los xermes) y de secute Rebecca apaez y ataca al vieyu, que la noquia. Tyler, que sufría un trauma porque taba convencíu de que por cuenta de nun reaccionar nun partíu'l so padre abandonáralos, llánzase sobre Mitchel y cutir la cabeza cola puerta de la nevera, matándolo. Los dos escapen xusto cuando llega la policía y la so madre lléva-yos hasta'l coche.

Vese una nueva entrevista a Paula na que cunta que'l día que se coló, ella cutió a la so madre y el so padre cutir a ella, y dempués Paula colóse. Cunta qu'a pesar d'eso, siguieron llamándola y tratando de ponese en contautu con ella, diciéndo-y que sabía que los sos padres haber perdonáu diba munchos años. Dempués diz-y a Rebecca que por favor nun-y guarde rensía al so padre y dambes abrazar.

Nos títulos de creitu, Tyler rapea sobre la so esperiencia en casa de los sos güelos mientres la so hermana péñase frente al espeyu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: http://www.nytimes.com/2015/09/11/movies/review-the-visit-is-hansel-and-gretel-with-less-candy-and-more-camcorders.html?&_r=0. Data de consulta: 8 xunetu 2016.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 «Filmdienst» (alemán). Consultáu'l 19 febreru 2016.
  3. URL de la referencia: https://www.fantrippers.com/fr/magazine/article/439-les-lieux-de-tournage-de-m-night-shyamalan.
  4. URL de la referencia: http://filmspot.pt/filme/the-visit-298312/. Data de consulta: 8 xunetu 2016.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 5,6 «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 2 febreru 2016.
  6. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/143244.
  7. URL de la referencia: https://www.spio-fsk.de/asp/filestream.asp?dir=karte&file=1508%5C153103K%2Epdf. Data de consulta: 18 setiembre 2022.
  8. URL de la referencia: https://jmkextern.bmb.gv.at/app/detail.aspx?FILID=18516. Data de consulta: 18 setiembre 2022.
  9. 9,00 9,01 9,02 9,03 9,04 9,05 9,06 9,07 9,08 9,09 «M. Night Shyamalan hard at work on new supernatural thriller», artículu (n'inglés) del 8 de febreru de 2015 nel sitiu web Bloody Disgusting.
    The Visit also stars Erica Lynne Marszalek, Peter McRobbie, Olivia DeJonge, Deanna Dunagan, Benjamin Kanes, Jon Douglas Rainey, Brian Gildea, Shawn González, Richard Barlow, Steve Annan, and Michael Mariano.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]