Smarties

De Wikipedia
Smarties
marca rexistrada
Direición Reinu Xuníu
Historia
Fundación1937
Organigrama
Dueñu Nestlé
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Smarties ye una marca de productos de chocolate con lleche propiedá de Nestlé, que consiste en pequeñes pastillas de chocolate recubiertes de azucre. Ta presente nel mercáu dende 1882, cuando foi creada pola marca inglesa Rowntree.

Historia[editar | editar la fonte]

La compañía inglesa Rowntree ellaboró'l productu per primer vegada en 1882, col nome de Chocolate Beans (xudíes de chocolate). El so comercialización como Smarties Chocolate Beans empezó a partir de 1937, y por cuenta de que la llambionada empezó a esportase a otros países, la compañía decidió utilizar namái'l nome Smarties a partir de 1977.

En 1988 la compañía Nestlé adquier Rowntree, y la marca pasa a llamase Nestlé Smarties a partir de 1993.

Esti productu tamién ye ellaboráu y comercializáu por Colombina sol nome de Dandy.

Colores[editar | editar la fonte]

Comparancia ente Smarties con colorantes artificiales y con colorantes naturales. Nun figura'l nuevu azul.

Cada pastilla tien un color distintu ente ocho (colloráu, naranxa, mariellu, verde, azul, violeta, rosa y marrón). En dellos países les pastillas azules son sustituyíes por otres de color blancu, y dependiendo del país puede haber menos colores.

Enantes solíen utilizase colorantes artificiales, pero en 2006 Nestlé decidió sustituyilos por colorantes naturales al detectar que podíen causar daños en dellos casos.[1] Anque la compañía atopó sustitutos pa la mayoría de colores, nun consiguieron un colorante natural pal azul y decidieron retiralo temporalmente de la circulación pol blancu. En 2008 l'azul tornó a los Smarties, cuando s'atopó un colorante natural azul derivao de la cyanobacteria spirulina.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]