Shaila Dúrcal

De Wikipedia
Shaila Dúrcal
Vida
Nacimientu Madrid28 d'agostu de 1979 (44 años)
Nacionalidá España
Familia
Padre Antonio Morales Barreto
Madre Rocío Dúrcal
Hermanos/es
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu cantante
Xéneru artísticu pop llatín
Instrumentu musical voz
Discográfica EMI Latin
Capitol Latin
IMDb nm0602769
shailadurcal.com
Cambiar los datos en Wikidata

Shaila de los Ánxeles Morales de las Heras (28 d'agostu de 1979Madrid) conocida artísticamente como Shaila Dúrcal, ye una cantante y actriz española. Ye la fía menor d'Antonio Morales "Junior" y de la cantante Rocío Dúrcal, hermana de l'actriz Carmen Morales y Antonio Fernando.

Ente setiembre de 2015 y xineru de 2016, participó como parte del xuráu de la cuarta edición de Tu cara me suena, xunto a la tamién cantante Lolita Flores, y a Carlos Latre y Àngel Llàcer.

Biografía[editar | editar la fonte]

Shaila ye fía de los cantantes Rocío Dúrcal y Antonio Morales "Junior", la so hermana ye l'actriz Carmen Morales, tien otru hermanu llamáu Antonio Fernando, quien de pequeñu se xació col mundu de la música nel dúu Antonio y Carmen.

Terminaos los sos estudios de secundaria en Madrid, España en 1997, empezó a estudiar cantar y danza na capital española pa movese en 1999 a Miami, Florida a siguir los sos estudios hasta 2001. Darréu acompañó a la so madre, Rocío Dúrcal, nes últimes xires que realizó per Llatinoamérica y Estaos Xuníos, participando nos coros sobre l'escenariu. Foi en Méxicu onde'l so madre dar a conocer y poner en contautu cola so propia compañía discográfica, Antonio Blanco, Presidente de BMG Méxicu, robló un contratu cola nueva Shaila en 2001.

N'avientu de 2005, la moza cantante tuvo qu'atayar en Méxicu la grabación del so segundu discu tres l'agravamientu del cáncer d'úteru que carecía la so madre yá que esti estendiérase a los pulmones y tuvo que tornar a Madrid pa tar con ella y la so familia. Tres el fallecimientu de la so madre'l 25 de marzu de 2006, pasó momentos difíciles pero volvió al estudiu de grabación a siguir cantando nun discu homenaxe a Rocío Dúrcal, que pretendía que fora una sorpresa a la so madre y que, lamentablemente, nun pudo esfrutar. Rocío Dúrcal diba grabar un discu de duos xunto a mozos cantantes masculinos como Luis Miguel, Alejandro Sanz, David Bisbal, Enrique Iglesias, Ricardo Arjona, Chayanne, Juanes, Luis Fonsi, Ricky Martin o Alejandro Fernández, pero non pudo cumplise pola so repentina muerte, y Shaila Dúrcal yá manifestó'l so deséu y enfotu por que esto faiga realidá llueu gracies a les posibilidaes qu'ufierten les nueves teunoloxíes dixitales.

El 12 d'abril de 2008 casóse con Doriu Ferreira n'Acapulco.

Carrera musical[editar | editar la fonte]

Shaila editó un primer discu solu en Méxicu, onde nun llogró ésitu. El so propiu nome Shaila (Sony-BMG Méxicu), sirvió de títulu pa esti llanzamientu que foi publicáu'l 25 de mayu de 2004 y foi producíu por Kiko Cibrián. Inclúi cantares de diversos autores como Rudy Pérez, Claudia Brant, Kike Santander o Roberto Livi. El discu foi grabáu mientres los meses de payares de 2003 y marzu de 2004 ente San Diego y Miami, Florida con grandes medios de producción, lo que-y faía abarruntar un bon llanzamientu. Con un estilu pop y R&B. El primer senciellu foi Perdóname, n'homenaxe al so padre, el cantante Junior. La decepción pol escasu ecu del discu en Méxicu foi tan grande que la compañía discográfica anuló'l llanzamientu que diba realizar por Llatinoamérica, Estaos Xuníos y España, nun llegándose a publicar nestos países. Esta compañía discográfica atayó'l contratu cola cantante y dende finales de 2004, Shaila tuvo qu'empezar de nuevu na industria faciendo audiciones ante productores, dando los sos frutos a mediaos de 2005 con un nuevu contratu, esta vegada con Emi Music Méxicu.

Nel so segundu discu Recordando (Emi Music Méxicu), producíu por Mariano Pérez y Jorge Avendaño, versiona los ésitos qu'un día cantó la so madre, Rocío Durcal. Asitióse delles vegaes nel nº1 de ventes d'España y anguaño sigue en llista. El so primer senciellu estrayíu d'esti Recordando ye 'Nun sirvo pa tar ensin ti'. El discu grabar ente Méxicu, D. F., llugar onde anguaño vive la cantante, y Madrid, España en dos fases: ente payares y avientu de 2005 y ente mayu y xunu de 2006.

El discu foi publicáu'l 8 d'agostu de 2006 en Méxicu, el 5 de febreru de 2007 n'España y el 3 d'abril de 2007 n'Estaos Xuníos; a lo llargo de 2008 dirá publicándose nel restu de países de fala hispana. Foi tan bona l'acoyida que tuvo'l discu per parte de la industria musical, que yá suena como unu de los favoritos a los próximos Latin Grammys que se celebren el 8 de payares de 2007 en Las Vegas.

Nestos premios compite nin más nin menos que con artistes de la talla de Ana Belén. La cantante tuvo'l final del branu de 2006 y tou la seronda promocionando'l discu per tierres mexicanes, a empiezos de 2007 treslladar a España onde permaneció de promoción dellos meses, viaxando a finales de marzu de 2007 a Nueva York a la entrega añal de los premios de la American Society of Composers, Authors and Publishers onde fueron honraos el mexicanu Joan Sebastian y el venezolanu Franco de Vita poles sos carreres como compositores. Anguaño prepara una xira de conciertos veraniegos per tierres españoles y mexicanes, viaxando más tarde a Estaos Xuníos a promocionar 'Recordando' solo en Los Angeles y Miami, Florida.

Más tarde viaxa a París a grabar un dueto con Charles Aznavour pa un discu d'esti que sale en Navidá, y depués, yá en plena seronda entra nel estudiu de grabación a preparar el so tercer discu, esta vegada con tolos cantares inéditos y con estilu pop y r&b, que va salir el primer trimestre de 2008 yá simultáneamente en toa Llatinoamérica, Estaos Xuníos y España, lo que la llevará a una estensa promoción y xira per numberosos países.

Amás d'estos dos álbumes, Shaila Dúrcal collaboró col artista mexicanu Nichu Hinojosa nel cantar Te estraño del álbum Del chigre a la bohemia (Sony-BMG Méxicu) publicáu'l 2 de payares de 2004 solo en Méxicu, y tamién foi una de les artistes estelares xunto a Lucero, RBD, Belinda Peregrín o Ricardo Montaner, que participó nos discos de villancicos 'Navidá con Amigos 2006/2007' (Emi Music Méxicu) que foi publicáu'l 7 d'avientu de 2006 solo en Méxicu, cantando 'Peces nel ríu'. Asina mesmu, esiste un cantar n'inglés inédita que nun foi publicada, 'Sunshine and Saturday', compuesta pol llexendariu compositor británicu Richard Daniel Roman y grabada en Barcelona, España como demo para lo que puede ser el so tercer discu en soníu y producción, un discu que va incorporar dalguna tema n'inglés p'abrir les puertes al mercáu anglosaxón y européu.

Nel añu 2009 apostó por un xéneru distintu, el xéneru Rancheru col que la so madre Rocío Dúrcal trunfó per tol mundu. El discu foi un ésitu en Méxicu, n'Estaos Xuníos y n'España. Tuvo tanto ésitu con esti xéneru qu'hai decido dedicase al xéneru Rancheru y al estilu Pop.

A finales de 2010 realizó un dúu xunto a David Bustamante que se titula "Nun tuvo de pasar" siendo un ésitu n'España. La tema pertenez al discu de David Bustamante "A rodapiellu" que foi nomáu a Discu del Añu y foi Discu de Platín.

En viviendo más de 8 años en Méxicu, mora na ciudá de Los Angeles (California). Anguaño yá consiguió l'ésitu n'EE.XX., onde tien una axenda bien apertada. Tanto foi asina qu'este mesmu añu (2011) recibió un gallardón por cuenta de ser ganadora d'una de los dos nominaciones de Premiu Texas unu de los eventos más importantes del añu n'EE.XX., siendo l'Artista Femenina Del Añu, y recibir tamién una nominación al Meyor Álbum. El discu "Asina..." que salió a la venta'l 1 de payares de 2011, carauterizar pola gran crecedera profesional de Shaila Dúrcal.

Anguaño, Shaila atopar nel so meyor momentu profesional, por cuenta del so ésitu tantu na música ranchera como na pop. Amuesa d'ello ye'l proyeutu que realizó'l 18 d'agostu nel Gibson Amphitheatre, del que se va editar un CD+DVD.

Nel añu 2014 Shaila viaxó a Colombia pa participar como asesora na versión de La Voz Kids d'esi país. Shaila tuvo como coequipera del equipu de Fanny Lu. voz-kids-colombia.html Sheila Dúrcal en La Voz Kids Colombia.

Ente setiembre de 2015 y xineru de 2016, participó como parte del xuráu de la cuarta edición de Tu cara me suena, xunto a la tamién cantante Lolita Flores, y a Carlos Latre y Àngel Llàcer.

Discografía[editar | editar la fonte]

  • Álbumes D'Estudiu
Añu Títulu Discográfica
2004 Shaila Sony Music
2006 Recordando EMI Music
2008 Tantu Amor EMI Music
2009 Corazón Rancheru EMI Music
2011 Asina EMI Music
2015 Shaila Dúrcal Universal Músic

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Telenoveles[editar | editar la fonte]

La Fea Mas Bella -(2006) - Ella Mesma

Referencies[editar | editar la fonte]