Satree lek

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Picto infobox film.png
Satree lek
Datos
Títulu orixinal สตรีเหล็ก
Xéneru cine de comedia Traducir y cine LGBT
País d'orixe Tailandia
Añu 2000
Idioma orixinal tailandés
Duración 104 min.
Ficha téunica
Direición Yongyoot Thongkongtoon
Fotografía Jira Maligool
Repartu Jesdaporn Pholdee Traducir
Ver llista completa
Compañíes
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Satree lek (en tailandés: สตรีเหล็ก) ye una comedia tailandesa del añu 2000. La película sigue la hestoria verídica d'un equipu de balonvolea compuestu na so mayoría por travestís, transexuales y homosexuales. La película foi dirixida por Youngyooth Thongkonthun y escrita por Visuttchai Boonyakarnjawa y Jira Maligool.

La película foi un ésitu en Tailandia, según nel circuitu de festivales de cine internacionales. Foi nomada en dolce causes, ganando diez premios, incluyendo'l Thailand National Film Association Awards, el Festival Internacional de Cine de Toronto, el premiu de los llectores de la revista LGBT alemana Siegessäule na Berlinale. Tamién s'amosó nel Festival Internacional de Cine de Pusan, el San Francisco Asian American Film Festival, el Miami Gai and Lesbian Film Festival, el Los Angeles Asian Pacific Film Festival, el Seattle International Film Festival y el San Francisco International Lesbian and Gai Film Festival.

En 2003, combinando una remortina y precuela, estrenóse Satree lek 2. La película basar nos mesmos personaxes de la primer parte, esplicando como se conocieron y como s'axuntaron más tarde pa convertise nun equipu de balonvolea.

Argumentu[editar | editar la fonte]

La película trescurre en 1996, cuando un equipu d'homosexuales real compitió y ganó el campeonatu nacional de balonvolea en Tailandia. Los dos personaxes principales, Mon y Jung, son dos travestís que foi de cutio ignoraos por entrenadores de balonvolea pol so aspeutu. Sicasí, tres un cambéu d'entrenadores nel equipu local, el nuevu entrenador fai nueves pruebes pa evaluar a los que van pertenecer al nuevu equipu. Cuando Mon y Jung son escoyíos, la mayoría de los antiguos xugadores deciden abandonar l'equipu y dexar al nuevu entrenador, Bee, nuna situación comprometida.

Mon y Jung vense obligaos a pidir ayuda a los sos amigos gais y transexuales, que solíen xugar con ellos na universidá. Esti xugadores inclúin a Wit, que nun dixo a la so prometida que ye gai, Pia, una baillarina transexual, y Nong, un oficial del exércitu gai. Cuando empieza la competición, tolos xugadores, con una única esceición, son gais o transexuales.

Por cuenta de la so apariencia na pista, los funcionarios deportivos intenten prohibir la participación del equipu na competición. L'equipu aína gánase'l llamatu de «Les moces d'aceru», siendo l'ésitu ente'l públicu deportivu lo que fai camudar d'opinión a los funcionarios y dexar que l'equipu siga xugando.

Nos creitos finales de la película, amosar a les auténtiques «Les moces d'aceru» col aspeutu que teníen cuando se fixo la película.

Repartu[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Satree lek