Residencia de monte de Chengde

De Wikipedia
Residencia de monte y templos vecinos en Chengde
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Residencia de monte.
Llugar  China
Criterios Cultural: ii, iv
Referencia 703
Inscripción 1994 (XVIII Sesión)
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

La residencia de monte de Chengde, na República Popular China, contién el mayor xardín imperial del mundu. N'avientu de 1994 la Unesco incluyir na llista de llugares que formen parte del Patrimoniu de la Humanidá.[1]

La so construcción realizar mientres 89 años, ente 1703 y 1792. Ocupa una área total de 5,6 km², casi la metá de tola área urbana de Chengde. Ye un vastu complexu de palacios y d'edificios alministrativos y ceremoniales, qu'inclúin templos realizaos n'estilos arquiteutónicos diversos, según xardinos imperiales. Amás, la residencia de monte ye una muerte histórica sobre'l final de la sociedá feudal en China.

Los emperadores Kangxi, Qianlong y Jiaqing pasaben llargos meses nesta residencia pa poder escapar del calor del branu de Beixín. La zona del palaciu según la parte más al sur tienen un diseñu que recuerda al de la Ciudá Prohibida. Consta de dos partes: una corte na parte delantera, onde l'emperador recibía a los funcionarios d'altu rangu, los nobles, a los miembros de les minoríes étniques y a los unviaos del estranxeru; y una zona d'habitaciones na parte de tras onde moraba la familia imperial.

Llugares d'interés[editar | editar la fonte]

La residencia de monte ye especialmente famosu polos 72 llugares d'interés que fueron bautizaos polos emperadores Kangxi y Qianlong. La mayoría d'estos llugares, que s'atopen alredor del llagu, son reproducciones d'otros elementos que s'atopen en xardinos de la zona sur de China. Por casu, l'edificiu principal de la islla del lotu verde, la torre de la borrina y de l'agua, ye una copia de la torre del llagu Nanhu de Jiaxing, na provincia de Zhejiang.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]