Piedmon

De Wikipedia
Piedmon
Personaxe de Digimon
Información
[editar datos en Wikidata]

Piedmon (conocíu como "Piemon" en Xapón) ye un personaxe ficticiu de la saga Digimon. Un maestru del engañu, Piedmon ye'l más poderosu, cruel y demoníaco de los cuatro Amos Escuros. Ye conocíu tamién como'l Payasu del Infiernu.

Evoluciones[editar | editar la fonte]

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Piedmon puede controlar mentalmente les espaes que porta nel so llombu. Tamién puede adoptar munches formes, y tien el poder de tresformar oxetos en llaveros.

Ataques[editar | editar la fonte]

  • Cartes Espada(Espaes de Trunfu en Llatinoamérica): llanza les espaes del so llombu.
  • Trucu de la corona: Dellos efeutos máxicos, incluyendo tresformamientos y amarutes.
  • Conxuru Final: Crea una rabasera sónica que inflige dañu mortal.

Actuación en Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

Ye'l líder y el más astutu, despiadáu y cruel de los Amos Escuros. Tien probablemente la hestoria más estensa de tolos Digimons a los que s'enfrentaron los Neños Escoyíos. Yá esistía primero que los Neños Escoyíos llegaren al Mundu Dixital y de que nacieren los Digimons Escoyíos. Piedmon enterar de que diben llegar pa salvar al mundu, ya intentó consiguir los Digi-Güevos y los Dispositivos Dixitales, pero Gennai torgar. Coyer y llevar a la Isla File, pero un Digi-Güevu cayóse-y en mediu del continente Server mientres el viaxe (el de Gatomon), polo qu'esti digimon quedóse solo hasta que Myotismon engañar y secuestru.

Los Digi-Güevos y dispositivos taben a salvo, pero Piedmon robó los emblemes y los circuitos. Devimon despintó los circuitos nel océanu, y Etemon escondió los emblemes por diversu llugares del continente Server .

Mientres los Neños Escoyíos lluchaben contra VenomMyotismon nel mundu real, Piedmon y los sos trés collacios (Metalseadramon, Puppetmon y Machinedramon) apoderar del Digimundo y formaron el Monte Espiral, compuesta d'Agua, Monte, Ciudá y Escuridá. La guaridad d'ellos atopábase nel visu del Monte Espiral.

Cuando los Neños Escoyíos tornaron al Digimundo, fueron conociendo a cada unu de los Amos Escuros, que demostraron que teníen un poder bien cimeru al que conocieren enantes. El postreru en presentase foi Piedmon, que lo fixo so la forma d'un payasu humanu, narrando'l futuru tráxicu que diben carecer los Neños Escoyíos. Cuando revela la so auténtica apariencia, combate contra WarGreymon y MetalGarurumon y vencer a dambos y esplícalos a toos qu'a pesar de que tienen cuerpu supremu, él tien muncha más esperiencia nesi estáu y, poro, muncho más poder. Los Neños pudieron escapar gracies al sacrificiu de la fada Piximon ya internáronse nel Monte Espiral. Ellí fueron ganando unu a unu a los Amos Escuros, pero tamién se dixebraron. Tai, Kari, T.K, Sora y Izzy consiguen llegar a la cime del Monte, onde-yos espera un soldáu del exércitu de la velea de Piedmon, LadyDevimon. Al tener cuerpu perfectu, Tai ordena a T.K y a Sora que vaigan buscar a los demás mientres Angewomon y MegaKabuterimon lluchen con esti nuevu enemigu. A la fin consiguir ganar y WarGreymon, xunto con Tai, empiecen la llucha contra Piedmon. Este consigue ganalos porque Tai prohibe a Izzy y a Kari intervenir porque confía en que Matt va llegar a tiempu. Col "Conxuru Final" Piedmon acaba finalmente con WarGreymon, que cai al suelu xustu nel momentu en que apaez Matt xunto con Sora, Joe y T.K. Garurumon devuelve la vida a WarGreymon gracies al poder del emblema de l'amistá de Matt y dambos vuelven lluchar contra Piedmon. A pesar de qu'agora la llucha paez más reñida, Piedmon convierte en moñecos tantu a MetalGarurumon y a WarGreymon como a Tai y a Matt polo que los demás Neños Escoyíos deben de fuxir. A pesar del sacrificiu que fai Andromon, unu a unu los Neños Escoyíos y los Digimon van cayendo y son convertíos en moñecos. Gomamon consigue arrampuña-y el moñecu de Matt a Piedmon y consigue dá-ylo a T.K que, xunto con Kari y con Patamon (Gatomon yá yera un moñecu) entren nuna sala fuxendo del payasu. Ellí, Patamon digievoluciona en Angemon pero nun ye rival pal nivel supremu de Piedmon, que véncelu y consigue refundiar al vaciu a T.K y a Kari. Pero cola fuercia que-y da'l moñecu del so hermanu, T.K consigue fai que'l so emblema de la esperanza reaccione y Angemon superdigievoluciona en MagnaAngemon, que salva a los neños y arrampuña los moñecos a Piedmon. Cola so habilidá "Sanamientu Celestial", consigue devolver al so estáu orixinal a toos. Cuando paez que Piedmon ta acabáu, fai apaecer una enorme horda de Vilemons. Nesi momentu apaez Mimí, que trai un gran exércitu de Digimons de tol Digimundo y consiguen faer frente a los malvaos Vilemons. MagnaAngemon abre una puerta al reinu de la escuridá cola so "Puerta del Destín", qu'absuerbe a tolos Digimon escuros qu'hai nel campu de batalla. MetalGarurumon y Wargreymon ataquen a Piedmon y consiguen llanzalo a esa puerta, que se cierra al intre. D'esta forma, l'últimu Amu Escuru muerre y fai la so apaición l'enemigu final.



Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]