Andromon

De Wikipedia
Andromon
Personaxe de Digimon
Información
[editar datos en Wikidata]

Andromon ye un personaxe ficticiu de los mangues, animes y videoxuegos de Digimon, que presenta un aspeutu robóticu. Esti personaxe fai la so apaición nos trés primeres partes del anime.

Físicu[editar | editar la fonte]

Andromon ye un robot, recubiertu de partes metáliques per munches partes del so cuerpu, yá que nes restantes fáense visibles partes de carne, como ye en tola pierna derecha. La so mano derecha tien l'aspeutu d'un guante negru, y, al xirala, crea'l fexe d'enerxía del que se compón el so ataque espada espiral. Otra manera, la otra mano presenta'l mesmu color metálicu que'l restu del so cuerpu, andromon ye un digimon de nivel perfeccionáu que siempres ta disponible p'ayudar y restablecer l'orde de la ciudá.[1]

Evolución[editar | editar la fonte]

Digievoluciones
Nivel Digimon

MetalKoromon

Kapurimon

Kokuwamon

Campeón Guardromon

Andromon

Mega HiAndromon

Papel nel anime[editar | editar la fonte]

Digimon y Digimon 2[editar | editar la fonte]

Na primer serie del anime, Andromon taba semienterrado cuando los neños escoyíos empecipien una investigación na fábrica de la islla File. pero cuando éstos sacáronlu, foi teníu por una rueda negra, perdiendo conciencia de sigo mesmu. Tres una serie de combates, Izzy consigue gracies a los datos estrayíos nesa fábrica, que la so digimon Tentomon evolucionara a Kabuterimon, que consiguió quitar la rueda a Andromon.

Darréu, bien a la fin de la serie, apaez nel sosuelu de la Ciudad Androide, onde ayuda a los neños escoyíos a consiguir ganar al amu escuru Machinedramon. Tres esto, el digimon androide decide quedase al cuidu de dicha ciudá.

En Digimon Adventure 02, Ken Ichijoji, nel papel d'emperador escuru, controla la Ciudá Androide, introduciendo un Aru Escuru dientro de Andromon. Sicasí, gracies a les alcordances de Kari, consigue lliberar de la orde de matalos. Tres tou ello, destruyeron la torre escura del llugar.

Digimon Tamers[editar | editar la fonte]

Na tercer saga del anime, Andromon apaez lluchando contra la culiebra Orochimon, mancándo-y ésta de gravedá, lo cual fizo que se convirtiera en Guardromon. Finalmente, con esa forma, convertir nel compañeru d'unu de los neños escoyíos: Kazu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Imaxe de Andromon, onde puede comprobase la descripción.

Ver tamién[editar | editar la fonte]