Parque nacional Salonga

De Wikipedia
Parque Nacional de Salonga
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Río Lulilaka nel parque nacional Salonga.
Llugar  República Democrática d'El Congu
Criterios Natural: vii, ix
Referencia 280
Inscripción 1984 (VIII Sesión)
En peligru dende 1999
Área África
Cambiar los datos en Wikidata

El Parque nacional de Salonga, na República Democrática d'El Congu, ta consideráu Patrimoniu de la Humanidá pola UNESCO en 1984. Ye la mayor reserva natural de selva d'África, con 3.600.000 hectárees, y engloba una parte de les provincies de Kasaï, Mai-Ndombe y Tshuapa, nel centru del país.

Constituyíu de dos partes, práuticamente intactos, de selva tropical húmida y planicies, principalmente sobre terrenales non banzaosos, el parque protexe poblaciones d'elefantes y el curiosu bonobo (Pan paniscus).

El parque taba inscritu na Llista del Patrimoniu de la Humanidá en peligru ente 1984 y 1992 debíu al retrocesu de la población de rinocerontes blancos, que recupero por cuenta de les aiciones del Comité del Patrimoniu Mundial, de la IUCN, del WWF, de la Sociedá Zoolóxica de Frankfort y de les autoridaes nacionales. Apocayá, a persar de too, la guerra civil llevó a ataques a la infraestructura del parque pero, a pesar d'eso, los informes de delles ONG de caltenimientu internacionales indiquen que'l pesonal del parque ta aguantando conducentemente les tentatives de los cazadores furtivos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]