Olivia Olson

De Wikipedia
Olivia Olson
Vida
Nacimientu Los Angeles21 de mayu de 1992[1] (31 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Familia
Padre Martin Olson
Estudios
Estudios Escuela Secundaria de Agoura (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, cantautora, actriz de televisión, actriz de cine, cantante, compositora, actriz de vozartista d'estudiu
Xéneru artísticu música acústica (es) Traducir
Instrumentu musical pianu
voz
IMDb nm1470322
Cambiar los datos en Wikidata

Olivia Olson (21 de mayu de 1992Los Angeles) ye una cantante y actriz d'Estaos Xuníos. Ye conocida pol so papel de Joanna, cantando All I Want For Christmas Is You en 2003 na película Love Actually y por ser la voz de Vanessa Doofenshmirtz en Phineas y Ferb y Marceline, la reina vampiru en Adventure Time.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Olivia nacíó y se críó en Los Angeles, California, onde vive cola so madre, el so hermanu y el so padre, el llexendariu escritor de comedia Martin Olson. Ella apaeció como cantante y actriz en munchos shows de televisión y actuó en direutu en munchos teatros de Hollywood, incluyendo The Comedy Central Stage, The HBO Theater y The Fake Gallery.

Carrera de actriz[editar | editar la fonte]

Olivia tamién apaeció en The Tracy Morgan Show y foi estrella convidada en The Ellen DeGeneres Show cantando con Ellen y l'actor Jack Black.

Ella ye anguaño un miembru del repartu de la serie animada de Disney Phineas y Ferb y pon la so voz a Vanessa, la sarcástica fía del Malváu Dr. Doofenshmirtz. Ella tamién canta munches de los cantares nesta serie de Disney, incluyendo un dueto llamáu "Busted!" cola estrella de High School Musical y The Suite Life of Zack and Cody, Ashley Tisdale. Anque yá na so temprana adolescencia ella escribiera cantares pa Phineas y Ferb, na actualidá ta escribiendo y grabando los sos cantares colos reconocíos productores musicales Rick Nowels y Cámara Kambon y con unu de los grandes del jazz de Hollywood, Rob Mullins. Como entretenimientu interpretó munches de los sos cantares orixinales en videos de YouTube, amás de faer versiones de los cantares d'otros artistes tamién en YouTube amás ella fai la voz de marceline en adventure time y canta dellos cantares como "daddy you eat my fries", "I'm just your problem" o "I'm not just your little girl".

Según los comentarios del direutor Richard Curtis na estremáu musical del DVD de Love Actually, la voz d'Olivia yera tan perfecta que teníen mieu de que l'audiencia nun creyera qu'una neña de diez años pudiera cantar realmente de la forma en que lo fixo. De resultes tuvieron que preparar por que la so voz sonara d'una manera más creíble.

Nel Ellen Dexeneres Show, ella realizó'l papel de la ganadora d'una feria de ciencies ficticia, llamentándose nun cantar de que se burllaren d'ella por ser un empollon. En Phineas y Ferb tien la segunda ocasión na qu'Olivia coincide trabayando con Thomas Brodie-Sangster y, de la mesma, ye la segunda vegada que Sangster tien una flechada con ella. Los personaxes de Sangster en "Love Actually" y "Phineas y Ferb" namorar del personaxe d'Olivia en dambos proyeutos. Tamién Fai la Voz de Marceline Na Serie Adventure Time

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]