Nelly Minyersky

De Wikipedia
Nelly Minyersky
Vida
Nacimientu San Miguel de Tucumán1929 (94/95 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Estudios Universidá de Buenos Aires
Oficiu abogada
Emplegadores Universidá de Buenos Aires
Cambiar los datos en Wikidata

Nelly Minyersky ye una abogada arxentina que nació en 1929 en San Miguel de Tucumán, Arxentina que tuvo una llarga trayeutoria nel campu del Derechu de familia y amosó esmolición por distintes temes venceyaos a derechos humanos.

Actividá profesional[editar | editar la fonte]

A los 27 años empezó a estudiar Derechu na Universidá de Buenos Aires y recibióse en 1961. Poco dempués empezó a dar clases, actividá que dexó depués de La Nueche de los Cayaos Llargos y retomó en 1973. Foi escluyida de la enseñanza por razones ideolóxiques pola Procesu de Reorganización Nacional y volvió a ella cola torna a la democracia.

Empezó la so carrera docente como ayudante de segunda y aportó a profesora per concursu en cátedres de Derechu Civil. Dictó numberosos cursos y seminarios sobre les vinculaciones ente'l Derechu de Familia y cuestiones procesales, derechos de la infancia, adopción y violencia familiar. Foi designada profesora consulta de la Facultá de Derechu de la Universidá de Buenos Aires y ellí dirixó dende 1997 la Maestría Interdisciplinaria d'Especialización de posgráu en Problemátiques Infanto-Xuveniles. Per otra parte, ye autora de numberoses publicaciones y ponencies sobre temes tales como: los derechos de la infancia; la capacidá progresiva de neños, neñes y adolescentes; el sida; los derechos sexuales y los derechos reproductivos; la interrupción voluntaria del embaranzu; les obligaciones alimentarias; la procreación asistida; cuestiones de bioética varies; la rellación médicu paciente cuando arreya a menores d'edá; l'adopción internacional; distintos aspeutos del derechu a la identidá; el consumu de sustancies illegales, ente otros.

Dientro del ámbitu gremial el so actividá llevar a ser la primer muyer en presidir l'Asociación d'Abogaos de Buenos Aires y tamién la primera en presidir el Tribunal de Disciplina del Colexu Públicu d'Abogaos de la Capital Federal, amás d'exercer otros cargos en dambes asociaciones. Nel orde internacional foi Vicepresidenta de la Federación Internacional de Muyeres de Carreres Xurídiques, Vicepresidenta y Secretaria Xeneral de l'Asociación de Muyeres de Carrera Xurídiques - dende la so fundación hasta l'añu 1994 ya integró la Secretaría Internacional de l'Asociación Internacional de Xuristes Demócrates, un organismu non gubernamental consultivu ante'l Conseyu Económicu y Social de les Naciones Xuníes y la UNESCO. Exerció ininterrumpidamente como abogada y en 1992 foi productora nel filme Al filu de la llei

Premios y distinciones[editar | editar la fonte]

En 1998 recibió'l Premiu 8 de Marzo “Margarita de Ponce” de la Unión de Muyeres de l'Arxentina pola so apurra al movimientu de muyeres, en 2002 recibió'l Premiu Reconocencia” dada pola Asociación d'Especialistes Universitaries n'Estudios de la Muyer y en 2010 Foi declarada ciudadana pernomada de la Ciudá de Buenos Aires pola Llexislatura de la Ciudá de Buenos Aires.

Referencies[editar | editar la fonte]