Nate Hartley

De Wikipedia
Nate Hartley
Vida
Nacimientu Ravenna (es) Traducir17 de xineru de 1992 (32 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu actor, actor de televisiónactor de cine
IMDb nm2107837
natehartley.net
Cambiar los datos en Wikidata

Nathan Daniel Hartley (17 de xineru de 1992Ravenna (es) Traducir) ye un actor d'Estaos Xuníos. Ye conocíu pol so papel estelar como Wade en Drillbit Taylor y pola so apaición en numberoses series de Disney. Tamién ye conocíu pola so apaición nel videu musical de "Daqué gústame de Ti" de Wisin & Yandel con Chris Brown y T-Pain.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Hartley nació en Ravenna, Ohio, y ye fíu de Michele y Rei Hartley. Tien una hermana, Danielle. Empezó la so carrera en 1997 a la edá de 7 años por aciu la realización de maxa pa la so familia y amigos. Foi a la escuela en Rootstown Local School' tuvo unos años y depués treslládose a otres escueles. Dempués de dellos años d'ésitu nos llugares locales, que foi afaláu por dellos direutores locales y el llagu Middle School (Hartville, Ohio). A los 13 años, foi siguir la so carrera d'actor en Hollywood.

Poco dempués camudóse a Los Angeles, darréu empezó a clases d'actuación y siguir una carrera profesional d'actuación. Los sos años de realizar maxa pa la familia y los amigos de los sos frutos cuando foi aceptáu como miembru profesional de Junior el Magic Castle de Hollywood Magician Society.

Carrera[editar | editar la fonte]

La so carrera profesional empezó a ser una estrella convidada en The Bernie Mac Show. La so carrera siguió mientres el branu de 2006 cuando xugó un papel recurrente na Nickelodeon la serie Unfabulous y actuó xunto a John Malkovich nel 2008, presenten la película The Great Buck Howard. El so primer papel principal foi nuna película, Drillbit Taylor[2] d'Owen Wilson. Tamién tuvo un papel como miembru de la LARP casu de ING en Role Models de Paul Rudd y Sean William Scott. Asina mesmu, fixo un cameo en Fanboys. Tien dos tandes nacionales a emitise en 2008 con State Farm Insurance y Time Warner Cable. Hartley fixo apocayá una apaición na serie de Disney Channel, Hannah Montana y tamién foi estrella convidada en JONAS como un cafiante amigu de Joe, Carl. En 2012 participó nel videu musical de "Daqué gústame de Ti" de los reggaetoneros Wisin & Yandel cola participación de Chris Brown y T-Pain.

Hartley esfruta de la direición y producción de películes y espera asistir a la UCLA, especializándose na direición y efeutos especiales. Empezóse la so propia compañía de Prodigy Productions, una compañía de producción de propiedá y operáu polos adolescentes. Anguaño estrema'l so tiempu ente California y Ohio, cuando sea posible.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://plus.si.cobiss.net/opac7/conor/305297251.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 «TV Guide Credits». Consultáu'l 7 de marzu de 2012. Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «TVGUIDE» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]