Nanatsu no Taizai

De Wikipedia
Nanatsu no Taizai
七つの大罪
(Nanatsu no Taizai)
Creador Nakaba Suzuki
XéneruAcción, aventura, fantasía[1]
Otros
Creáu porNakaba Suzuki
EditorialKōdansha
Espublizáu enShōnen Magacín
DemografíaShōnen
Fecha de finEn publicación


película
Otros
Creáu porJuichi Yamaki
EditorialKōdansha
DemografíaShōnen
Fecha de fin8 d'ochobre de 2016


película
Otros
EstudiuA-1 Pictures
Cadena televisivaJNN (MBS, TBS)
Música porHiroyuki Sawano
Takafumi Wada
Fecha de fin29 de marzu de 2015
Episodios24 + 2 OVA


película
Otros
Creáu porChiemi Sakamoto
EditorialKōdansha
Espublizáu enAria
DemografíaShōjo
Fecha de finEn publicación


película
Otros
EstudiuA-1 Pictures
Cadena televisivaJNN (MBS, TBS)
Música porHiroyuki Sawano
Takafumi Wada
Fecha de fin18 de setiembre de 2016
Episodios4


película
Otros
EstudiuA-1 Pictures
Cadena televisivaJNN (MBS, TBS)
Música porHiroyuki Sawano
Kohta Yamamoto
Takafumi Wada
Fecha de fin30 de xunu de 2018
Episodios24


película
Otros
EstudiuA-1 Pictures
Música porHiroyuki Sawano
Takafumi Wada


película
[editar datos en Wikidata]

Nanatsu no Taizai (七つの大罪 llit. Los siete pecaos capitales?) ye un manga escritu ya ilustráu por Nakaba Suzuki, serializado na revista Weekly Shōnen Magacín dende'l 10 d'ochobre de 2012. Una adautación a serie d'anime per parte del estudiu A-1 Pictures emitir dende'l 5 d'ochobre de 2014 al 29 de marzu de 2015. Dos OVAs incluyir na edición llindada de los volumes 15 y 16 de la manga, que publicáronse'l 27 de xunu de 2015 y el 12 d'agostu de 2015, repectivamente. Una segunda temporada foi anunciada'l 27 de setiembre de 2015 y taba entamada pa estrenase en 2016, sicasí, foi retardada hasta xineru de 2018, sol nome de Nanatsu no Taizai: Imashime non Fukkatsu (七つの大罪 戒めの復活 llit. Los siete pecaos capitales: La resurrección de los mandamientos?). Una serie de cuatro episodios especiales titulada Nanatsu no Taizai: Seisen non Shirushi (七つの大罪 聖戦の予兆 llit. Los siete pecaos capitales: Signos de la guerra santa?) emitir del 28 d'agostu de 2016 al 18 de setiembre de 2016. Una película, títulada Gekijō-ban Nanatsu no Taizai: Tenkū non Torawarebito (劇場版 七つの大罪 天空の囚われ人 llit. Los siete pecaos capitales la película: Prisioneros del cielu?), foi anunciada pa estrenase'l 18 d'agostu de 2018.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Elizabeth Liones, la tercer princesa del reinu de Liones, tres el golpe d'estáu fechu polos Caballeros Sagraos decide fuxir y buscar a los yá sumíos caballeros que se faen llamar Los siete pecaos capitales, que la so orde ta conformada polos peores criminales del reinu. Un día cai esmorecida nuna tabierna. Al ver a Elizabeth los veceros creen que ye unu de los Sietes Pecaos, y toos menos el nuevu dueñu de la tabierna y el so compañeru Hawk —un puercu que puede falar— fuxen asustaos.El nuevu dueñu de la tabierna revela que ye Meliodas, el Pecáu de la Roxura del Dragón y el Capitán de los Siete Pecaos Capitales. Elizabeth impresionada al atopar al primer Pecáu, decide buscar a los otros restantes xunto a Meliodas y Hawk, que se tresporten sobre'l llombu de la madre de Hawk, p'asina atopar a los restantes miembros de Los Siete Pecaos Capitales.

Personaxes[editar | editar la fonte]

Meliodas (メリオダス Meriodasu?)
Seiyū: Yūki Kaji

El pecáu de la roxura del dragón y el capitán de los Siete Pecaos Capitales». Ye'l protagonista principal y el dueñu del chigre Boar Hat (豚の帽子亭 Boā Hatto?), conocíu pola so esquisita cerveza inglesa y menos conocíu pol so tarrecible comida, cocinada por él mesmu. Paez un neñu pero tien más de 3000 años d'edá y ye bien poderosu. A pesar de ser el pecáu de la roxura, raramente se enfurece. Ye infantil, juguetón, malváu, confiáu, demoníaco; y dulce escontra aquellos polos que s'esmolez. Ye miembru de la Cla de los Demonios y enantes yera'l líder de los Diez Mandamientos», amás de ser el fíu mayor del Rei Demoniu y l'hermanu mayor de dos miembros actuales de los Diez Mandamientos: Zeldris y Estarossa.

Elizabeth Liones (エリザベス・リオネス Erizabesu Rionesu?)
Seiyū: Sora Amamiya

Ye la tercer princesa del reinu de Liones quien, xunto a Meliodas, ta buscando a los Siete Pecaos Capitales pa enfrentar a los Caballeros Sagraos. Ella ye'l personaxe femenín principal de la historia y conviértese nuna mesera nel chigre Boar Hat dempués de ser salvada por Meliodas. Ye atentu, cobarde, y de confiar. Col intre de la serie, floria nella sentimientos escontra Meliodas, pero pola so cobardura nun ye capaz d'almitilo. Elizabeth ye llevada pola so devoción de salvar a aquellos que viven nel so reinu, inclusive si eso significa sacrificar la so vida por ello. Ye una druida conocida como «L'Apóstol de les Dioses» y la reencarnación de la vieya amiga de Meliodas, Liz.

Hawk (ホーク Hōku?)
Seiyū: Misaki Kuno

Un gochu parlante y el compañeru de Meliodas. Él ye introducíu como'l llimpiador del Boar Hat siendo quien llimpia les arrayadures de comíes. Usualmete regaña a Meliodas pol so comportamientu malváu. Ban tien-y gran respetu y ciñu, llamándolo «Maestru». El sorprendente fechu de qu'un gochu pueda falar ye una tema recurrente na serie.

Diane (ディアンヌ Diannu?)
Seiyū: Aoi Yūki

El pecáu de la envidia de la culiebra. Ella ye una xigante de 9 metros d'altor con inmensu poder físicu, y una fonda conexón a la tierra. Ye confiada, un pocu infantil, y va faer lo que sía pa protexer una vida inocente. Ta namorada de Meliodas, y usualmente ponse celosa si cualquier muyer amuesa interés nél. A pesar de ser bien cercana a Elizabeth, Diane ta envidiosa del ciñu de Meliodas escontra Elizabeth en cuenta de a ella. Nel pasáu taba namorada de King, pero qu'escaeza esti eventu ye una tema recurrente na serie.

Ban (バン?)
Seiyū: Tatsuhisa Suzuki

El pecáu de l'avaricia del foín. Tamién conocíu como «Ban el muertu viviente», ye inmortal. Ye tanto violentu como relaxáu, y namái s'esmolez por Meliodas y los otros pecaos polos sos propios deseos. A pesar de ser el pecáu de la cobicia, él tien un bon corazón y tarrez perder a los sos seres queríos. Él tamién paez ser altamente masoquista y bien competitivu. Taba namoráu de Elaine, la hermana menor de King, y el so suañu más grande ye poder alicar. Una tema recurrente na serie ye que termine les sos oraciones de forma cantada.

King (キング Kingu?)
Seiyū: Jun Fukuyama

El pecáu de la galbana del osu. La so verdadera identidá ye Harlequim (ハーレクイン Hārekuin?), el rei de les Faes, y foi una vegada el proteutor del monte de les faes y la fonte de la eterna mocedá dientro d'ésti. Tocantes a fuercia físico, King ye'l más débil de los siete pecaos. King ye xentil, respetuosu, y empático. Él ta «secretamente» namoráu de Diane, a pesar de qu'ésta nun recuerde'l tiempu que pasaron xuntos.

Gowther (ゴウセル Gōseru?)
Seiyū: Yūhei Takagi

El pecáu de la lluxuria de la cabra. Ye un moñecu que tien pocu o nengún conceutu de la típica interacción social o les emociones, pa intentar tanto como pueda aprender y entender estos conceutos. Ye observador, despreocupado, y desaxeradamente lóxicu. Enantes yera miembru de los Diez Mandamientos», representando al mandamientu de l'Arrogancia», pero al romper les regles del so mandamientu, perdió les sos alcordances. Una tema recurrente na serie ye qu'él mente ciertos datos o información que manquen los sentimientos de la xente, a pesar de qu'él non se de cuenta d'esto últimu.

Merlin (マーリン Mārin?)
Seiyū: Maaya Sakamoto

El pecáu de la gula del xabalín. Ella ye una maga quien amuesa una naturaleza confiada y juguetona. Ye conocida por ser la más grande maga en toa Britannia. Fixo toa clase d'investigaciones sobre maxa demoníaca, pudiendo desenvolver toa clase de conxuros y artefautos. Nel pasáu, ella selló'l poder demoníaco de Meliodas en Istar, la tierra sagrada de les Druíes. Ella ye la última sobreviviente de Belialuin, pudiendo evitar los efeutos de los Mandamientos, sicasí, al ser tomada por sorpresa mientres el combate en Camelot con «Galán» de los Diez Mandamientos. El so cuerpu foi petrificado y tuvo que tresferir la so alma a la so Arma Sagrada «Aldan», mas, un mes dempués, llogra lliberar de la maldición. La so maxa déxa-y vivir pa siempres.

Escanor (エスカノール Esukanōru?)
Seiyū: Tomokazu Sugita

El pecáu del arguyu del lleón. Él ye bien débil, mansu y cobarde mientres la nueche, pero mientres el día ye arguyosu, dominante y musculosu. Según Meliodas, al mediudía, el so poder supera por enforma al de los otros pecaos combinaos. Él paez tener sentimientos por Merlin. Ye l'únicu humanu de los pecaos (ensin cuntar a Ban, quien antes yera humanu pero convertir nun inmortal), pero él llámase a sigo mesmu un ser únicu y la epítome de la raza humana.

Terminoloxía[editar | editar la fonte]

  • Siete pecaos capitales: Yera un escuadrón especial de los Caballeros Sagraos conformáu por 7 Caballeros d'élite bien poderosos y con pasaos escuros. Fueron fundaos tiempu tras por Meliodas y Merlin col propósitu de ganar a los Diez Mandamientos. Una década antes del entamu de la serie fueron traicionaos ya inculpaos de la muerte del Gran Caballero Sagráu Zaratras siendo obligaos a esvalixase. Elizabeth axuntar pa lluchar contra los Caballeros Sagraos y salvar al Reinu de Liones.
  • Caballeros sagraos: Un grupu d'aproximao 300 caballeros bendichos con maxa sobrehumano, son la última llinia de defensa que tien el Reinu de Britannia. Una década antes del entamu de la hestoria viéronse obligaos a axuntase nun conxuntu pa lluchar contra los Siete Pecaos Capitales quien asesinaren a sangre frío al so líder. Poco antes del entamu de la hestoria dan un golpe d'estáu y derroquen al Rei Baltra Liones
  • Arma sagrada: Son armes especiales apurríes en persona pol Rei de Liones a cada miembru de los Pecaos Capitales. Estes armes son distintes a les normales pos otorguen al so usuariu l'accesu a una cantidá apolmonante de poder.
  • Diez mandamiento: Son un grupu de 10 desaxeradamente poderosos guerreros de Elite, inclusive ente la Cla Demoniu, escoyíos pol mesmu Rei Demoniu. Cada miembru tien un mandamientu, una maldición única dada a ellos pol Rei Demoniu. El poder d'esta maldición ye absolutu; naide puede oponese a él, nin si quiera los miembros del grupu que lu tienen.

Media[editar | editar la fonte]

Manga[editar | editar la fonte]

La manga empezó publicar el 10 d'ochobre de 2012, nel númberu 45 de la Weekly Shōnen Magacín d'esi mesmu añu. Pal 17 de marzu de 2017, 25 volumes tankōbon fueron publicaos.

Llista de volumes[editar | editar la fonte]

Núm.. Fecha de publicación ISBN
1 15 de febreru de 2013 ISBN 978-4-06-384802-1
2 17 d'abril de 2013 ISBN 978-4-06-384852-6
3 17 de xunu de 2013 ISBN 978-4-06-384884-7
4 16 d'agostu de 2013 ISBN 978-4-06-394918-6
5 17 d'ochobre de 2013 ISBN 978-4-06-394947-6
6 17 d'avientu de 2013 ISBN 978-4-06-384802-1
7 17 de febreru de 2014 ISBN 978-4-06-395013-7
8 17 d'abril de 2014 ISBN 978-4-06-395054-0
9 17 de xunu de 2014 ISBN 978-4-06-395107-3
10 16 d'agostu de 2014 ISBN 978-4-06-395162-2
11 17 d'ochobre de 2014 ISBN 978-4-06-395219-3
12 17 d'avientu de 2014 ISBN 978-4-06-395265-0
13 17 de febreru de 2015 ISBN 978-4-06-362290-4
14 17 d'abril de 2015 ISBN 978-4-06-362295-9
15 17 de xunu de 2015 ISBN 978-4-06-395418-0
16 12 d'agostu de 2015 ISBN 978-4-06-395458-6
17 16 d'ochobre de 2015 ISBN 978-4-06-395519-4
18 17 d'avientu de 2015 ISBN 978-4-06-395561-3
19 17 de febreru de 2016 ISBN 978-4-06-395602-3
20 15 d'abril de 2016 ISBN 978-4-06-358807-1
21 16 de xunu de 2016 ISBN 978-4-06-358831-6
22 17 d'agostu de 2016 ISBN 978-4-06-395729-7
23 17 d'ochobre de 2016 ISBN 978-4-06-395778-5
24 16 d'avientu de 2016 ISBN 978-4-06-395829-4
25 17 de marzu de 2017 ISBN 978-4-06-362353-6
26 17 de mayu de 2017 ISBN 978-4-06-395948-2
27 14 de xunetu de 2017 ISBN 978-4-06-510039-4

Pilotu[editar | editar la fonte]

Nanatsu no Taizai empezó como un one-shot publicáu'l 22 de payares de 2011, nel númberu 52 de la Weekly Shōnen Magacín d'esi mesmu añu.[2] La hestoria desenvolver nun monte neváu, ende mesmu esta un chigre local (Avallo), que'l so propietariu ye un mozu misteriosu llamáu Meliodas, onde s'atopa con Elizabeth, la princesa del reinu, onde ella ta buscando a Los Siete Pecaos Capitales, una y bones los mesmos Caballeros Sagraos fixeron un golpe d'estáu nel reinu y Elizabeth cree que los pecaos podrán detener. Él la salva d'un grupu de caballeros, revelando que Meliodas ye'l Pecáu de la Roxura del Dragón. Meliodas y Elizabeth entamen un viaxe pa buscar al restu de Los Siete Pecaos Capitales.

Crossover[editar | editar la fonte]

El 25 d'avientu de 2013 publicóse una manga yonkoma y un capítulu crossover de 17 páxines, amosando un especial de Navidá con Fairy Tail. Esti crossover de dambes hestories foi una collaboración conxunta de Nakaba Suzuki con Hiro Mashima. Amás incluyóse un calendariu con ilustraciones de los dos series.[3][4][5]

Spin-off[editar | editar la fonte]

Mayoe! Nanatsu no Taizai Gakuen![editar | editar la fonte]

Una serie spin-off de comedia titulada Mayoe! Nanatsu no Taizai Gakuen! (迷え!七つの大罪学園!?) del autor Juichi Yamaki que reimagina a los personaxes de Nanatsu no Taizai como estudiantes de secundaria. Publicar na Bessatsu Shōnen Magazine dende la edición de setiembre, el 9 d'agostu de 2014,[6] con 4 volumes tankōbon publicaos hasta'l 16 d'agostu de 2016.

Volumes[editar | editar la fonte]
Num. Fecha de publicación ISBN
1 17 de febreru de 2015 ISBN 978-4-06-395322-0
2 12 d'agostu de 2015 ISBN 978-4-06-395459-3
3 15 d'abril de 2016 ISBN 978-4-06-395651-1
4 16 d'avientu de 2016 ISBN 978-4-06-395808-9
Naka na, Tomo yo y Gilthunder non Shinjitsu[editar | editar la fonte]

Tamién se publicar dos mangues fechos por Nakaba de manera gratuita na páxina de Manga Box, por tiempu llindáu. Naku na, Tomo yo (泣くな 友よ, llit. "Nun Llores, El mio Amigu"?) ye sobre los años de mocedá de Hendricksen y Dreyfus, mientres Gilthunder non Shinjtsu (ギルサンダーの真実, llit. "La Verdá de Gilthunder"?) sigue a Gilthunder dempués del Arcu del Festival de Batalla de Vaizel.[7]

Nanatsu no Taizai Production[editar | editar la fonte]

Otru manga spin-off de comedia tituláu Nanatsu no Taizai Production (七つの大罪プロダクション?) publicar na revista ARIA, tamién de Kōdansha dende la edición de xineru, el 28 de payares de 2015, pol artista Chie Sakamoto, ye una hestoria de comedia en que los personaxes solo son simples actores d'un Live Action.[8][9][10]

Volumes[editar | editar la fonte]
Num. Fecha de publicación ISBN
1 17 de xunu de 2016 ISBN 978-4-06-377472-6
2 16 d'avientu de 2016 ISBN 978-4-06-393102-0
Nanatsu no Taizai King nun Manga Michi[editar | editar la fonte]

Una manga yonkoma de comedia tituláu Nanatsu no Taizai King nun Manga Michi (七つの大罪 キングの漫画道?), publicar na Magacín Special de Kōdansha dende la edición de febreru, a la venta'l 20 de febreru de 2016, pol dibuxante Masataka Ono. La hestoria ye protagonizada por King y el so suañu de ser dibuxante pa trabayar xunto col autor profesional Meliodas, pero termina solo col editor Hawk.[11][12][13]

Volumes[editar | editar la fonte]
Num. Fecha de publicación ISBN
1 17 d'agostu de 2016 ISBN 978-4-06-395730-3

Anime[editar | editar la fonte]

N'abril de 2014 anuncióse una adautación a anime, confirmada nel númberu 20 del añu de la Weekly Shōnen Magacín de Kodansha.[14] Estrenóse'l 5 d'ochobre de 2014 a les 5:00 p.m., nel MBS y TBS por sustitución de Haikyū!![15][16] y remató el 29 de marzu de 2015. Una segunda temporada foi anunciada'l 27 de setiembre de 2015 y taba entamada pa estrenase en 2016,[17][18] sicasí, foi retardada hasta xineru de 2018, sol nome de Nanatsu no Taizai: Imashime non Fukkatsu (七つの大罪 戒めの復活?).[19]

Nel 2015, anunciáronse dos OVA que s'incluyeron nes ediciones llindaes de los volumes 15 y 16 de la manga.[20][21] Una pelicula foi anunciada pa estrenase en 2018.[22]

Un anime especial de cuatro episodios con una hestoria orixinal escrita por Nakaba Suzuki, tituláu Nanatsu no Taizai: Seisen non Shirushi (七つの大罪 聖戦の予兆?), emitir del 28 d'agostu al 18 de setiembre de 2016 en MBS y TBS. L'especial foi producíu por A-1 Pictures, dirixíu por Tomokazu Tokoro, y escritu por Yuniko Ayana y Yuichiro Kido, col diseñu de los personaxes fechu por Keigo Sasaki. La música ye compuesta por Hiroyuki Sawano y Takafumi Wada.[23]

Una película, títulada Gekijō-ban Nanatsu no Taizai: Tenkū non Torawarebito (劇場版 七つの大罪 天空の囚われ人 ?), foi anunciada pa estrenase'l 18 d'agostu de 2018. Ye dirixida por Yasuto Nishikata y escrita por Makoto Uezu, amosando una hestoria orixinal escrita por Nakaba Suzuki y Noriyuki Abe siendo'l direutor principal.[24]

El primer opening ye {{nihongo|"Netsujō non Spectrum"|熱情のスペクトラム|Netsujō non Supekutoramu,|llit. Espectru de Pasión interpretáu por Ikimonogakari y el primer ending ye "7-seven-" interpretáu por FLOW X GRANRODEO. El segundu opening ye "Seven Deadly Sins" interpretáu por MAN WITH A MISSION y el segundu ending ye "Season" interpretáu por Alisar Takigawa. El tercer opening ye "CLASSIC" interpretáu por MUCC y el tercer ending ye "Iroasenai Hitomi" (色褪せない瞳?) interpretáu por Alisar Takigawa. El cuartu opening ye "Howling" interpretáu por FLOW X GRANRODEO y el cuartu ending ye "Beautiful" interpretáu por Anly.

Llista d'episodios[editar | editar la fonte]

Vease tamién: Episodios de Nanatsu no Taizai

Videoxuegu[editar | editar la fonte]

Bandai Namco desenvolvió un xuegu pa la Nintendo 3DS, tituláu Nanatsu no Taizai: Unjust Ensin. El xuegu tien ilustraciones propies del mesmu mangaka Nakaba Suzuki.[25] El xuegu llanzóse'l 11 de febreru de 2015 en Xapón, onde la hestoria del xuegu ye orixinal.[26] A finales de xunu del 2017, Bandai Namco dio a conocer que va llanzar un xuegu pa la PlayStation 4 llamáu Nanatsu no Taizai: Knights of Brittania, ensin revelar tanto detalles hasta'l momentu.[27]

== Receición hanse impresu un total de 2.1 millones de copies de los seis primeros volumes de la serie.[28]El primer volume, llanzáu en febreru de 2013 vendió 38,000 copies mientres la so primer selmana, vendiendo un total de más de 80 mil copies.[29] Del séptimu volume vendiéronse 180.000 copies na primer selmana de llanzamientu, ocupando'l segundu llugar nel ranking xeneral de mangues.[30]

La manga algamó'l primer puestu en ventes nel primer semestre del 2015 vendiendo 7.059.000 copies, superando a One Piece[31][32]

Foi premiáu como'l meyor manga shōnen na 39ª edición de los Kodansha Manga Award, premiu compartíu cola obra Yowamushi Pedal de Wataru Watanabe.[33]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «The Seven Deadly Sins Manga Volume 1». Right Stuf Inc..
  2. «Non.52 2011年11月22日(火)発売» (xaponés). Kodansha. Archiváu dende l'orixinal, el 10 de payares de 2013. Consultáu'l 9 de payares de 2013.
  3. «鈴木央が「FAIRY TAIL」、真島ヒロが「七つの大罪」を執筆» (xaponés). Natalie (19 d'ochobre de 2013). Consultáu'l 11 de payares de 2013.
  4. «Fairy Tail, The Seven Deadly Sins Get Crossover 1-Shot Manga». Anime News Network (6 d'avientu de 2013). Consultáu'l 30 de marzu de 2014.
  5. «Fairy Tail va tener crossover con Nanatsu no Taizai». ANMTV (7 d'avientu de 2013). Archiváu dende l'orixinal, el 10 d'avientu de 2013. Consultáu'l 7 d'avientu de 2013.
  6. «The Seven Deadly Sins Gets School Comedy Manga Spinoff». Anime News Network (29 de xunu de 2014). Consultáu'l 29 de xunu de 2014.
  7. «The Seven Deadly Sins' 2nd New Spinoff Manga by Creator Posted». Consultáu'l 13 de febreru de 2016.
  8. «Dos spinoffs de la manga Nanatsu no Taizai de Nakaba Suzuki… ¡Online!». .FantasyMundo (24 de marzu de 2015). Archiváu dende l'orixinal, el 24 de setiembre de 2015. Consultáu'l 24 de marzu de 2015.
  9. «Nanatsu no Taizai Production ye un nuevu manga spinoff por Chie Sakamoto». .koi-nya (29 d'ochobre de 2015). Consultáu'l 29 d'ochobre de 2015.
  10. «Nanatsu no Taizai recebe novo Spinoff de Chiemi Sakamoto». .PTANIME (8 d'avientu de 2015). Consultáu'l 8 d'avientu de 2015.
  11. «Un nuevu spin-off de Nanatsu no Taizai imaxina a King como aspirante a mangaka». .koi-nya (20 de xineru de 2016). Consultáu'l 20 de xineru de 2016.
  12. «so-propiu-manga/ King de The Seven Deadly Sins va tener la so propiu manga». Ramen pa Dos (19 de xineru de 2016). Consultáu'l 19 de xineru de 2016.
  13. «Seven Deadly Sins' 4-Panel Spinoff Reimagines King as Aspiring Manga Creator». Anime News Network (19 de xineru de 2016). Consultáu'l 19 de xineru de 2016.
  14. «The Seven Deadly Sins Fantasy Manga Gets TV Anime». Anime News Network (11 d'abril de 2014). Consultáu'l 11 d'abril de 2014.
  15. «アニメ「七つの大罪」10月より日5枠で放送» (xaponés). Natalie (27 de xunetu de 2014). Consultáu'l 27 de xunetu de 2014.
  16. «The Seven Deadly Sins Anime Commercial Streamed». Anime News Network (27 de xunetu de 2014). Consultáu'l 27 de xunetu de 2014.
  17. «intervalu dalgunos-segundos.html Nanatsu no Taizai: Anúnciase una segunda temporada». ANMTV (27 de setiembre de 2015). Consultáu'l 27 de setiembre de 2015.
  18. «The Seven Deadly Sins Manga Gets New TV Anime in 2016». Consultáu'l 24 d'agostu de 2016.
  19. (n'inglés) Seven Deadly Sins Anime Reveals New Season's January 2018 Premiere, Title, Cast, Staff, Visual, Trailer. Anime News Network. http://www.animenewsnetwork.com/news/2017-07-16/seven-deadly-sins-anime-reveals-new-season-january-2018-premiere-title-cast-staff-visual-trailer/.118900. Consultáu'l 17 de xunetu de 2017. 
  20. «The Seven Deadly Sins Manga to Bundle OVA Episode About Ban». Anime News Network (16 de marzu de 2015). Consultáu'l 16 de marzu de 2015.
  21. «volume-16-del-manga/ Una segunda OVA de Nanatsu no Taizai col volume 16 de la manga». Blogue is War (17 d'abril de 2014). Consultáu'l 21 d'abril de 2015.
  22. (n'inglés) Seven Deadly Sins Gets Anime Film in Summer 2018. Anime News Network. http://www.animenewsnetwork.com/news/2017-07-16/seven-deadly-sins-gets-anime-filme-in-summer-2018/.118902. Consultáu'l 17 de xunetu de 2017. 
  23. «Seven Deadly Sins Gets 4-Week TV Anime Special In August With Brand-New Story». Consultáu'l 9 d'abril de 2016.
  24. (n'inglés) Seven Deadly Sins Film Reveals Teaser Video, Visual, August 18 Release. Anime News Network. https://www.animenewsnetwork.com/news/2018-02-15/seven-deadly-sins-filme-reveals-teaser-video-visual-august-18-release/.127832. Consultáu'l 11 de marzu de 2018. 
  25. «The Seven Deadly Sins Anime's Theme Songs, Game Detailed». Anime News Network (12 d'agostu de 2014). Consultáu'l 20 d'agostu de 2014.
  26. «LE JEU SEVEN DEADLY SINS DATÉ AU JAPON». AnimeLand (14 d'ochobre de 2014). Consultáu'l 14 d'ochobre de 2014.
  27. «Primeres imáxenes de The Seven Deadly Sins: The Britannian Traveler pa PS4». Koi-nya (28 de xunu de 2017). Consultáu'l 28 de xunu de 2017.
  28. Mentioned in The Seven Deadly Sins chapter 60.
  29. http://www.animenewsnetwork.com/news/2013-02-27/japanese-comic-ranking-february-18-24
  30. «Japanese Comic Ranking, February 17-23». Anime News Network (27 de febreru de 2014). Consultáu'l 27 de febreru de 2014.
  31. «Mangues más vendíos de la primer metá de 2015: Nanatsu no Taizai en cabeza». Crunchyroll (1 de xunu de 2015). Consultáu'l 1 de xunu de 2015.
  32. «Top-Selling Manga in Japan by Series: 2015 (First Half)». Anime News Network (31 de marzu de 2015). Consultáu'l 1 de xunu de 2015.
  33. Kodansha Manga Awards Winners Announced en Anime News Network (n'inglés).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]