Lucía Trotz

De Wikipedia

Plantía:Formatu de referencies

Lucía Trotz
Vida
Nacimientu Catriló1975
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Muerte Santa Rosa16 de xunu de 2018 (42/43 años)
Oficiu periodistamodelu
Cambiar los datos en Wikidata

Lucía Trotz (1975Catriló – 16 de xunu de 2018Santa Rosa) foi una modelu, periodista y presentadora arxentina

Carrera[editar | editar la fonte]

Perteneció a una familia amestada al polu; el so padre, Guillermo Trotz, yera'l responsable de la estancia La María Pilar, una firma dedicada al agronegocio y una reconocida marca de quesos y lácteos allugada nes cercaníes de Catriló, al este de La Pampa.[1]

Abanderada de la escuela N°10 d'Adolfo Alsina onde fixo la primaria,[2] estudió dende bien nueva Comunicación social na Universidá de Buenos Aires (UBA). La so natural guapura dexó-y llucise en desfiles con grandes diseñadores del momentu.

Nel so llabor como periodista destáquense'l so trabayos pa Infobae.

Fanática de los caballos, condució dende 2016 hasta'l 2018 un famosu programa de TV llamáu Caballos Criollos[3] na Canal Rural, que foi reconocíu col Martín Fierro, y amás un programa dedicáu a la yoga.

Vida privada[editar | editar la fonte]

Lucía tuvo casada hasta la so muerte con un home ayenu al ambiente artístico, con quien tuvo trés fíos, xunto a los que vivía na llocalidá porteña de Tigre. Yera sobrina política d'una de les actrices, presentadores y cantantes Trillizas d'Oru, María Laura, casada con Ernesto Trotz. Solía dicir que-y encantaba la vida sana, practicaba yoga Astanga y tamién-y gustaba l'esquí.

Traxedia y fallecimientu[editar | editar la fonte]

El sábadu 16 de xunu del 2018, mientres foi a visitar al so hermanu na casa asitiada na cai Alfonsina Storni al 2000, nel barriu residencial Villa Martita, de la capital pampeana, el mal funcionamientu d'una estufa nuna de les habitaciones nes que folgaba provocó-y una intoxicación con monóxidu de carbonu. Foi un familiar quien lu afayó ensin vida cuando la foi a espertar pa ver el partíu d'Arxentina contra Islandia nel Mundial de Rusia 2018, y al entrar atopar tirada nel pisu, inconsciente. La fiscal Cecilia Martini informó que, tres los remangos realizaos pola empresa Camuzzi Gas Pampeana, pudo comprobase que dientro de la vivienda hai un calefactor en mala traza que faía una mala combustión y que fizo que Lucía esneldara'l gas. Trotz finó a la edá de 43 años.[4]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]