La tonta del bote

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
La tonta del bote
Datos
Títulu orixinal La tonta del bote
Xéneru cine de comedia Traducir
País d'orixe España
Añu 1970
Idioma orixinal castellán
Ficha téunica
Direición Juan de Orduña
Guión Rafael J. Salvia
Repartu Lina Morgan, Arturo Fernández, José Sacristán, Marisol Ayuso, Antonio Casal Traducir, Tomás Blanco, Roberto Rey, Félix Dafauce, María Asquerino, Carmen Martínez Sierra, María Isbert Traducir, Manuel Guitián, Paca Gabaldón y Luis Varela
Ver llista completa
Compañíes
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

La tonta del bote ye la película más conocida de Lina Morgan. Foi filmada n'España, y nella da vida a una probe rapaza ignorante que los sos sentimientos son apatayaos por aquellos que la arrodien. Conocer como la "tonta del bote" porque nuna llata guarda colillas pa un personaxe ciegu de la película que toca'l violín. Trátase de la tercera y más famosa versión cinematográfica de la obra teatral de 1925 creada por Pilar Millán Astray, que les sos adaptaciones anteriores son de 1939, de la que nun se caltienen copies, y 1956, esta postrera col títulu La chica del barrio.

Los personaxes tienen esi dexe castizu característicu del cine popular y cómicu español. Les escenes risibles tán amestaes con otres de tratamientu más dramáticu lo que fixo que la película funcionara a la perfección y tuviera tantu ésitu, sobremanera, ente'l siguidores de Lina Morgan.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Lina Morgan interpreta a Susana, una güérfana inocente, cabileña y de bon corazón que vive sirviendo en casa de la señora Engracia desque la so madre morrió a los pocos díes de dar a lluz. Ellí tamién viven los trés sobrinos de la señora: Asunta, Trini y Lorito. Que nun trabayen y a los que tamién tien que sirvir. La mala situación económica va obligar a Engracia a arrendar una habitación al apuestu Felipe (Arturo Fernández), que tien una mala fama que ye tan solu frutu de los bilordios.

La tonta del bote