iPhone 8

De Wikipedia
Ficha de softwareIPhone 8
Versión inicial 12 setiembre 2017
Sistema operativu iOS 11, iOS 12, iOS 13 (es) Traducir, iOS 14 (es) Traducir, iOS 15 (es) Traducir y iOS 16 (es) Traducir
Tipu serie de construcción (es) Traducir
N'asturianu Non Non
Más información
Sitiu web Web oficial
iPhone SE (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Los iPhone 8 y iPhone 8 Plus son teléfonos intelixentes diseñaos, desenvueltos y comercializaos por Apple Inc. Fueron anunciaos el 12 de setiembre de 2017 xunto al iPhone X nel Teatru Steve Jobs nel campus del Parque Apple, y fueron puestu a la venta a la venta'l 22 de setiembre de 2017, como socesores de los iPhone 7 y iPhone 7 Plus.

Amás d'añader una parte trasera de cristal, no que respecta al diseñu, el iPhone 8 y el 8 Plus son bien similares a los sos predecesores. Los cambeos más notables inclúin la inclusión de carga inalámbrica, un procesador más rápidu, cámares ameyoraes y una pantalla de mayor calidá d'imaxe.

Historia[editar | editar la fonte]

El 31 d'agostu de 2017, Apple unvió invitaciones de prensa pa un eventu de prensa nel Teatru Steve Jobs nel campus del Parque Apple que tendría llugar el 12 de setiembre de 2017.[1] El iPhone 8 y iPhone 8 Plus anunciar nesi eventu,[2] y punxéronse a la venta'l 22 de setiembre de 2017.[3]

Especificaciones[editar | editar la fonte]

Hardware[editar | editar la fonte]

iPhone 8 y 8 Plus caltienen la pantalla Retina HD que s'atopa nel iPhone 7, pero agora cunten cola teunoloxía True Tone, lo que dexa axustes de pantalla automáticos basaos ​​nel llume ambiental circundante. Pueden reproducir conteníu HDR10 y Dolby Vision a pesar de nun tener una pantalla HDR llista, convirtiendo'l conteníu HDR en fayadizu pa la pantalla y coles mesmes ameyorando'l rangu dinámicu, el contraste y l'amplia gama de colores en comparanza col estándar conteníu.


iPhone 8 cuenta con una cámara de 12 MP con enfoque automáticu, abertura f/1.8 y estabilización d'imaxe óptica capaz de prindar videu 4K a 24, 30 o 60 fotogrames per segundu, o videu a 1080p y 30, 60, 120 o 240 fotogrames per segundu. El iPhone 8 Plus actualiza la cámara principal pa una lente gran angular con un zum dixital d'hasta 10x o zum ópticu ×2, y tien una segunda lente de teleoxetivu similar a la del iPhone 7 Plus, pero con una meyor fondura de campu y efeutos de llume en manera vertical. Dambos modelos tienen una cámara frontera de 7 Mpx con una apertura f/2.2 capaz de prindar videu 1080p a 30 fotogrames per segundu y videu de 720p a 240 fotogrames per segundu, xunto con detección de cares y rangu dinámicu altu.

iPhone 8 y 8 Plus contienen el sistema en chip Bionic A11 d'Apple, un procesador de seis nucleos que cunta con dos nucleos pa rendimientu que son un 25 % más rápidos que'l procesador A10 Fusion de la xeneración de iPhone anterior, y cuatro nucleos pa eficiencia que son un 70 % más rápidos que l'anterior modelu.[2] Los teléfonos tamién cunten con una unidá de procesamientu gráficu (GPU) de tres nucleos diseñada por Apple, que ye un 30 % más rápida que la incluyida nel SoC A10 Fusion.[2] Dambos modelos vienen con opciones d'almacenamientu de 64 y 256 GB, y ufiértense n'opciones de color platiáu, doráu y gris espacial.

Los teléfonos tienen respaldu de vidriu en llugar de la carcasa d'aluminiu completa que s'atopa nos modelos anteriores, lo que dexa l'usu de la carga inalámbrica estándar Qi. Los teléfonos tienen una clasificación IP67 pa resistencia a l'agua.

Software[editar | editar la fonte]

El iPhone 8 y el iPhone 8 Plus fueron llanzaos col sistema operativu iOS 11.

Receición[editar | editar la fonte]

Chris Velazco de Engadget emponderó la velocidá del procesador A11, la calidá de construcción y la cámara, la cuál considero como escelente, de la que criticaba les familiaridaes de diseñu coles xeneraciones anteriores de iPhone y los niveles de proteición de l'agua llindaos en comparanza colos sos competidores.

John McCann de TechRadar emponderó de la sensación del vidriu a pesar de criticar el diseñu xeneral del teléfonu. McCann tamién emponderó la cámara y calificación la adición de la carga inalámbrica como daqué útil a la llinia de iPhone.

Nilay Patel de The Verge llamó al iPhone 8 la "opción predeterminada", señalando que los iPhone 8 son casi universalmente inoraos pol iPhone X. Sicasí, emponderó'l factor de forma del dispositivu por ser bono de sostener y non esnidiosu, según pola adición de la teunoloxía True Tone na pantalla y pola meyora de los parlantes. Criticó la velocidá de carga al traviés de les almadines inalámbriques, según el preciu de la variante cimera de iPhone 8 Plus.

David Pierce de Wired tamién dixo que los modelos de iPhone 8 fueron clisaos ​​pol iPhone X, a pesar de llamalos "teléfonos virtualmente perfectos". Pierce emponderó'l rendimientu, les cámares y les pantalles, mientres criticaba repetidamente'l diseñu "desactualizado".

Samuel Axon de Ars Technica llamó al procesador A11 "una fazaña maraviyosa de la inxeniería", escribiendo qu'ufierta "rendimientu líder na industria". Axon tamién emponderó les cámares y escribió que "los colores son xeniales y el rendimientu con poca lluz ye bien bonu pa un teléfonu intelixente".

Los iPhone 8 y 8 Plus tamién fueron criticaos pol so durabilidá, una y bones les pruebes de cayida realizaes demostraron que'l vidriu traseru nun ye "el vidriu más duraderu qu'esiste nun teléfonu intelixente", como afirma Apple. La compañía de pruebes de cámara DxOMark dio-y a la cámara del iPhone 8 una calificación de 92 y al Iphone 8 Plus una calificación de 98, dándo-yos el títulu de les meyores cámares de teléfonos intelixentes probaes pola compañía.

Referencies[editar | editar la fonte]