Diferencies ente revisiones de «Idioma finlandés»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 25: Llinia 25:
|mapa_llenda =
|mapa_llenda =
}}
}}
El '''finlandés''' (''suomi'') o '''idioma finlandés''' (''suomen kieli'') ye la llingua oficial, xunto con el [[suecu]], en [[Finlandia]]. Ye falao por algo mes de 5 millones de persones y ye la llingua materna del 91,9 por cientu de la población finlandesa (2004). Igualmente, ye fabao por mediu millón de persones en [[Suecia]], [[Noruega]], [[Estonia]] y otrus, así como en [[Estaos Xuníos]], [[Canadá]] y [[Australia]], que tien importantes bolses de inmigración de orixen finlandés.
El '''finlandés''' (''suomi'') o '''idioma finlandés''' (''suomen kieli'') ye la llingua oficial, xunto con el [[suecu]], en [[Finlandia]]. Ye falao por algo mes de 5 millones de persones y ye la llingua materna del 91,9 por cientu de la población finlandesa (2004). Igualmente, ye falao por mediu millón de persones en [[Suecia]], [[Noruega]], [[Estonia]] y otres, asina como n'[[Estaos Xuníos]], [[Canadá]] y [[Australia]], que tien importantes bolses d'inmigración d'orixe finlandés.


[[ab:Суоми бызшәа]]
[[ab:Суоми бызшәа]]

Revisión a fecha de 19:57 3 avi 2012

Finlandés
Suomi
Rexón Europa
Falantes

• Nativos:
• Otros:

5 000 000

• 4 700 000
• 300 000

Familia llingües uráliques

 fino-ugries
  fino-mordvines
    Idioma finlandés

Alfabetu Alfabetu llatinu
Estatus oficial
Oficial en Bandera de Finlandia Finlandia

(cooficial con otra llingua en Plantía:Xeodatos UE
)

Reguláu por Instituti d'estudios de llingües de Finlandia
Códigos
ISO 639-1 fi
ISO 639-2 fin
ISO 639-3 fin
250px
Estensión del finlandés

El finlandés (suomi) o idioma finlandés (suomen kieli) ye la llingua oficial, xunto con el suecu, en Finlandia. Ye falao por algo mes de 5 millones de persones y ye la llingua materna del 91,9 por cientu de la población finlandesa (2004). Igualmente, ye falao por mediu millón de persones en Suecia, Noruega, Estonia y otres, asina como n'Estaos Xuníos, Canadá y Australia, que tien importantes bolses d'inmigración d'orixe finlandés.