Bombycilla garrulus

De Wikipedia
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Bombycilla garrulus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Bombycillidae
Xéneru: Bombycilla
Especie: B. garrulus
(Linnaeus, 1758)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]
Bombycilla garrulus

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu. El Bombycilla garrulus ye una especie d'ave paseriforme de la familia Bombycillidae llargamente distribuyida pelos montes fríos y templaos del Vieyu Mundu. [1] Dacuando puede vese n'Asturies.

L'hábitat de cría son los montes de coníferes y xeneralmente cerca de mases d'agua. Les principales zones de anidación tán nel norte d'Europa y América del Norte. La pareya constrúi un nial forráu en forma de copa nun árbol o sobre un arbustu, munches vegaes cerca del tueru. La puesta suel consistir de trés a siete güevos. La fema guaralos sola mientres 13-14 díes hasta la eclosión. Los pitucos son altriciales y desnudos, y son alimentaos por dambos padres, nun principiu con Inseutos y depués con fruta. Los xuveniles abandonen el nial unos 14 a 16 díes dempués de salir del güevu. Munchos abandonen la so zona de anidación pel iviernu y migren más al sur. En dellos años, un gran númberu d'aves viaxen a territorios muncho más allá de la so zona d'envernía normal en busca de frutes que componen la mayor parte de la so dieta.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]