Día de la lliberación africana

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Día de la lliberación africana
LocationAfrica.png
Día de celebración 25 de mayu
[editar datos en Wikidata]

El Día de la lliberación africana o Día de la llibertá africana ye una festividá añal celebrada cada 25 de mayu en dellos países africanos.

Historia[editar | editar la fonte]

El 15 d'abril de 1958, na ciudá d'Accra (Ghana), activistes y líderes políticos africanos promovieron la primera Conferencia d'estaos independientes africanos. Nella participaron representantes de gobiernos d'Etiopía, Ghana, Liberia, Libia, Marruecos, Sudán, Tunicia, República árabe xunida (Exiptu y Siria) y representantes del Frente de Lliberación Nacional y de la Unión de los Pueblos de Camerún.

Esta conferencia tuvo un gran significáu yá que representaba la primer conferencia panafricana en suelu africanu.

La conferencia creó'l African Freedom Day, un día que cada añu simbolice la determinación de la xente d'África pa lliberar de la dominación y esplotación estranxeres.

Cinco años dempués, hubo otru alcuentru históricu na ciudá de Addis Ababa (Etiopía) cola Primer Conferencia d'Estaos Africanos Independientes. El 25 de mayuo de 1963, líderes de 32 estaos africanos axuntar pa formar la Organización d'Unidá Africana (OAU). Nesi momentu, más de los dos terceres partes del continente consiguieren la independencia. Tres esti alcuentru históricu, la fecha del Día de la lliberación africana mover del 15 d'abril al 25 de mayuo y l'África Freedom Day se redenominó African Liberation Day (ALD).

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Día de la liberación africana