Cindy Breakspeare

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cindy Breakspeare
Vida
Nacimientu

Toronto24  d'ochobre de 1954

(64 años)
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá
Familia
Casáu/ada con Bob Marley
Tom Tavares-Finson  (1981 -  1995)
Fíos/es
Oficiu
Oficiu modelu, música de jazz y participanta en concursos de guapura
IMDb nm0851655
Cambiar los datos en Wikidata

Cynthia Jean Cameron Breakspeare, más conocida como Cindy Breakspeare, nació'l 24 d'ochobre de 1954 en Toronto, Canadá. Foi coronada como Miss Mundu en 1976. Dedicar al jazz. Ye la madre del ganador del Grammy y músicu de reggae, Damian Marley.

Fía de padre jamaiquino y madre canadiense, treslladar a Xamaica cuando tenía la edá de 4 años. Yá dende bien pequena empezó a participar en concursos de guapura como Miss Xamaica Body Beautiful y Miss Universe Bikini. En 1976 foi convidada a participar nel concursu de guapura Miss Mundu, nel cual participó y ganó. Ye la segunda jamaiquina en llograr la victoria nel certame.

Tuvo una relación con Robert Nesta Marley (Bob Marley), de la cual nació Damian Marley en 1978. Marley escribió "Turn Your Lights Down Low" alrodiu de la so relación con ella.

Casar en 1981 col senador y fiscal Tom Tavares-Finson, con quien tuvo dos fíos: Christian y Leah. Breakspeare y Tavares-Finson divorciar en 1995. Christian estudia derechu en Gran Bretaña y la so hermana Leah estudia nuna universidá de Canadá.

Anguaño ta casada con Rupert Bent II, pilotu y guitarrista de Byron Lee & the Dragonaires.


Predecesor:
Bandera de Puertu Ricu Wilnelia Merced Cruz
Miss World
1976
Socesor:
Bandera de Suecia Mary Ann-Catrin Stävin



Cindy Breakspeare